Gość gtszudi Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 na SWAP wydasz tyle co za nowy silnik , osprzet , i mechanika. ja takie rzeczy robilem za 300 zl z tym ze samochod oddawalem tego samego dnia z powrotem wlascicielowi. licz ze przy zmianie silnika bedziesz musial zmienic : kolektor wydechowy , sprzeglo , osprzet silnika , komputer (jesli skrzynia ma zostac ta sama.)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17531-corsa-b-du%C5%BCe-spalanie-z-powodu-awarii-czy-kr%C3%B3tkiej-jazdy/page/3/#findComment-195424 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Zmieściłbym się w 3 000zł?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17531-corsa-b-du%C5%BCe-spalanie-z-powodu-awarii-czy-kr%C3%B3tkiej-jazdy/page/3/#findComment-195418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Powiem ci, że jak robiłem swap na c20ne, to się zmieściłem w 2000, już dało się jeździć, ale niestety rzeczy "pomocnicze" wymagają tez zmiany na inne, tyle, że to da się rozciągnąć w czasie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17531-corsa-b-du%C5%BCe-spalanie-z-powodu-awarii-czy-kr%C3%B3tkiej-jazdy/page/3/#findComment-195413 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Jeszcze mam kilka pytań i nie będę Was już męczyć. Znowu trochę poszukałem i skrzynie na pewno musiałbym wymienić gdybym kupił silnik X14XE (90KM 16V, skrzynia F15/5 CR) ( http://images24.fotosik.pl/323/398834f26b3ab343.jpg ) Natomiast w silnikach 8 zaworowych znacznie tańszych (wg Allegro) niż x14xe, wg tabelki są skrzynie F13/5 WR lub /5 CR(C14SE) (jaka różnica między CR a WR?) może by pasowała moja stara skrzynia od 1.0, mam F13 ale nie wiem czy WR czy CR czy jeszcze coś innego - nie mam pojęcia. Podsumowując, jaki byście polecali silnik? X14XE 16V ma 90KM, X14SZ, X14NZ 8V mają ich mniej (NZ ma 60KM C14SE 82KM ale ten silnik będzie raczej trudno dostępny - krótki okres sprzedaży) Swap, planowałbym zrobić we wrześniu, może w lipcu, jak wpadnie kasa. Ostatnie pytania, żeby się czegoś nowego dowiedzieć: *stopień sprężania - jak to jest z tym, bez znaczenia, czy lepszy jest niski lub wysoki? *układ zasilania paliwem - co lepsze wtrysk 1 czy wielopunktowy, jeśli mam silnik z wielopunktem (E) to wymieniając na 1 punkt (Z) będę musiał coś dodatkowego wymienić, czy to się kompletnie nie opłaca i lepiej zostać przy wielopunkcie? Jeśli będe wymieniał skrzynie, to do tej wymiany coś jeszcze będę musiał dodać? chyba wszystko   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17531-corsa-b-du%C5%BCe-spalanie-z-powodu-awarii-czy-kr%C3%B3tkiej-jazdy/page/3/#findComment-195346 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 CR / WR to oznaczenia czy skrzynia jest krotka/dluga (krotsze / dluzsze przelozenia) ja polecilbym C14SE i X14XE wg mnie sa to dwa dobre silniki. wtrysk wielopunktowy jest lepszy , i lepiej zostac przy takim. a moze lepiej sprzedaj corse i kup sobie inna juz z 1.4 na pokladzie , mysle ze bedzie taniej , i jak fabryka nakazala , (jako SWAP'owicz moge potwierdzic to ze przy przekladce silnika zawsze po jakims czasie cyrki wychodza)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17531-corsa-b-du%C5%BCe-spalanie-z-powodu-awarii-czy-kr%C3%B3tkiej-jazdy/page/3/#findComment-195177 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Jest tylko 1 rodzaj skrzyń F13 i długość przełożenia w niej można zmieniać w dość łatwy/tani sposób czy są to zupełnie inne konstrukcje? Szukając na allegro, nie wiedziałem w ogóle tych oznaczeń CR/WR. Wiesz może jaka długość przełożenia jest w silniku X10XE, lub jak można to sprawdzić nie demontując samej skrzyni?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17531-corsa-b-du%C5%BCe-spalanie-z-powodu-awarii-czy-kr%C3%B3tkiej-jazdy/page/3/#findComment-195151 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 F13/CR byly montowane z silnikiem C14SE   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17531-corsa-b-du%C5%BCe-spalanie-z-powodu-awarii-czy-kr%C3%B3tkiej-jazdy/page/3/#findComment-195107 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 To akurat wiem, że w tym silniku jest taka skrzynia, bardziej interesuję mnie: Jest tylko 1 rodzaj skrzyń F13 i długość przełożenia w niej można zmieniać w dość łatwy/tani sposób czy są to zupełnie inne konstrukcje? Szukając na allegro, nie wiedziałem w ogóle tych oznaczeń CR/WR. Wiesz może jaka długość przełożenia jest w silniku X10XE, lub jak można to sprawdzić nie demontując samej skrzyni? ## a właśnie, mam imo czy wymieniając silnik i od razu kompa, będą jakieś problemy? ## http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=14728&start=0 wg tego tematu mam jednak skrzynie CR   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17531-corsa-b-du%C5%BCe-spalanie-z-powodu-awarii-czy-kr%C3%B3tkiej-jazdy/page/3/#findComment-194952 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.