Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 32
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Mozesz tez jeszcze przeczyscic czujnik cisnienia doladowania ktory znajduje sie na kolektroze bo one tez moze mieszac a lubi sie zapchac od syfu z egra oraz oleju z turbiny. Taki maly czarny plastikowy bajer na jedna srubke przykrecany jak dobrze pamietam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194739
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

zanim włożysz palce w niewłaściwe miejsce-turbina jest załączana po spełnieniu wielu warunków,przynajmniej kilka parametrów ma wpływ na stopień sprężania.bez podglądu danych czeka cię wróżenie z fusów.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194730
Udostępnij na innych stronach

Marekw, Co Ty wypisujesz chlopie zlituj się! Stopien sprezania jest ustalony przez producenta auta w fabryce przy montazu glowicy i jest dosc wazny. Dobiera sie go na podstawie wystawania tlokow nad cylindrami i nawet nie wiem jaki to ma zwiazek z tematem.

Turbina przy poprawnie dzialającym silniku juz pracuje odrazu po odpaleniu. Nauczcie sie ze turbo nie ma wlacznika i sie nie włącza!!!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194662
Udostępnij na innych stronach

Marekw, Co Ty wypisujesz chlopie zlituj się!

Wydaje mi się Może się mylę kol. wesol, że kol.Marekw, miał na myśli zawór regulujący ciśnienie doładowania - w turbinie.. Który to ma za zadanie nie dopuścić do przeładowania silnika i grzebanie w nim uważa za niestosowne .. A że tak przejęzyczył słowo ;) to tak wyszło.. ???:wink:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194647
Udostępnij na innych stronach

Moze i masz racje ale WG momo wszytsko ma nie dopuszczac ni do przeladowania turbiny w postaci duzego cisnienia powietrza doladowujacego ale ochrone turbiny aby nie nabierala zbyt duzych obrotow bo sie wysypie. Wirnik turbiny ma dosc duze obroty a zwlaszcza jak krecimy silnik tak w okolicach 4000 obr. Spaliny tak napedzja wirnik ze wtedy wlasnie WG musi byc otwarty.

 

Wracajac do tematu to prosze o sprawdzenie wszytskich rzeczy co wymienialismy i wtedy bedziemy gdybac co i jak.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194584
Udostępnij na innych stronach

Gość fafikdti

Kol.Wesol.Czy mógłbyś napisać dokładniej gdzie jest ten czujnik ciśnienia? Znalazłem coś ale tam nie ma śróbki i dochodzi jeden wężyk jest to po prawej stronie kolektora. Jak to coś pomoże to w lato miałem to samo i gdy wjechałem w dużo wodę to odzyskałem turbo a uderzenie wody było z prawej strony.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194333
Udostępnij na innych stronach

Kol.Wesol.Czy mógłbyś napisać dokładniej gdzie jest ten czujnik ciśnienia? Znalazłem coś ale tam nie ma śróbki i dochodzi jeden wężyk jest to po prawej stronie kolektora. Jak to coś pomoże to w lato miałem to samo

fafikdti, jaki teraz czujnik znowu szukasz ..na kolektorze jest czujnik doładowania i do niego wchodzi wtyczka ,a nie żaden przewód .Natomiast ten baniaczek pod kolektorem na głowicy po prawej stronie.. Jest od klapek zawirowań i do niego dochodzi przewód podciśnienia .A steruje nim elektrozawór koło akumulatora ,nawet ma inny kolor szary.. chociaż w jakimś roczniku robią już wszystkie jednakowe czyli czarne..Można wykręcić ten baniaczek zdejmując z cięgna i go rozebrać ,zobaczyć czy nie ma czasami pękniętej membramy. lub oleju !. to jest ten baniaczek a obok niego widać po lewej stronie czujnik ciśnienia doładowania z tą wtyczką http://img231.imageshack.us/img231/7811/p1020383kd1.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194202
Udostępnij na innych stronach

Gość fafikdti

Wyjąłem elektrozawór ten z nadkola i rozebrałem go od dołu, wyczyściłem i złożyłem. dmuchnąłem we filtr i zaczęło coś się kręcić w środku i zostawiłem. Przyszłem z pracy znów dmuchnąłem i nic się nie kręciło, duknąłem w górną część i się odblokował, założyłem do auta i jest ok. To chyba będzie to zawiesza się gdzieś na zaworkach.Oby? ???

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194178
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności