Gość fafikdti Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Dzisiaj rano znów nie było turba.Dzięki narazie. Jak zrobi się troszke cieplej to pogrzebe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194886 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Mozesz tez jeszcze przeczyscic czujnik cisnienia doladowania ktory znajduje sie na kolektroze bo one tez moze mieszac a lubi sie zapchac od syfu z egra oraz oleju z turbiny. Taki maly czarny plastikowy bajer na jedna srubke przykrecany jak dobrze pamietam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194739 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 zanim włożysz palce w niewłaściwe miejsce-turbina jest załączana po spełnieniu wielu warunków,przynajmniej kilka parametrów ma wpływ na stopień sprężania.bez podglądu danych czeka cię wróżenie z fusów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194730 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Marekw, Co Ty wypisujesz chlopie zlituj się! Stopien sprezania jest ustalony przez producenta auta w fabryce przy montazu glowicy i jest dosc wazny. Dobiera sie go na podstawie wystawania tlokow nad cylindrami i nawet nie wiem jaki to ma zwiazek z tematem. Turbina przy poprawnie dzialającym silniku juz pracuje odrazu po odpaleniu. Nauczcie sie ze turbo nie ma wlacznika i sie nie włącza!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194662 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Marekw, Co Ty wypisujesz chlopie zlituj się! Wydaje mi się Może się mylę kol. wesol, że kol.Marekw, miał na myśli zawór regulujący ciśnienie doładowania - w turbinie.. Który to ma za zadanie nie dopuścić do przeładowania silnika i grzebanie w nim uważa za niestosowne .. A że tak przejęzyczył słowo to tak wyszło..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194647 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Moze i masz racje ale WG momo wszytsko ma nie dopuszczac ni do przeladowania turbiny w postaci duzego cisnienia powietrza doladowujacego ale ochrone turbiny aby nie nabierala zbyt duzych obrotow bo sie wysypie. Wirnik turbiny ma dosc duze obroty a zwlaszcza jak krecimy silnik tak w okolicach 4000 obr. Spaliny tak napedzja wirnik ze wtedy wlasnie WG musi byc otwarty. Wracajac do tematu to prosze o sprawdzenie wszytskich rzeczy co wymienialismy i wtedy bedziemy gdybac co i jak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194584 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fafikdti Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Kol.Wesol.Czy mógłbyś napisać dokładniej gdzie jest ten czujnik ciśnienia? Znalazłem coś ale tam nie ma śróbki i dochodzi jeden wężyk jest to po prawej stronie kolektora. Jak to coś pomoże to w lato miałem to samo i gdy wjechałem w dużo wodę to odzyskałem turbo a uderzenie wody było z prawej strony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194333 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Kol.Wesol.Czy mógłbyś napisać dokładniej gdzie jest ten czujnik ciśnienia? Znalazłem coś ale tam nie ma śróbki i dochodzi jeden wężyk jest to po prawej stronie kolektora. Jak to coś pomoże to w lato miałem to samo fafikdti, jaki teraz czujnik znowu szukasz ..na kolektorze jest czujnik doładowania i do niego wchodzi wtyczka ,a nie żaden przewód .Natomiast ten baniaczek pod kolektorem na głowicy po prawej stronie.. Jest od klapek zawirowań i do niego dochodzi przewód podciśnienia .A steruje nim elektrozawór koło akumulatora ,nawet ma inny kolor szary.. chociaż w jakimś roczniku robią już wszystkie jednakowe czyli czarne..Można wykręcić ten baniaczek zdejmując z cięgna i go rozebrać ,zobaczyć czy nie ma czasami pękniętej membramy. lub oleju !. to jest ten baniaczek a obok niego widać po lewej stronie czujnik ciśnienia doładowania z tą wtyczką http://img231.imageshack.us/img231/7811/p1020383kd1.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194202 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fafikdti Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Wyjąłem elektrozawór ten z nadkola i rozebrałem go od dołu, wyczyściłem i złożyłem. dmuchnąłem we filtr i zaczęło coś się kręcić w środku i zostawiłem. Przyszłem z pracy znów dmuchnąłem i nic się nie kręciło, duknąłem w górną część i się odblokował, założyłem do auta i jest ok. To chyba będzie to zawiesza się gdzieś na zaworkach.Oby?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194178 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 To chyba będzie to zawiesza się gdzieś na zaworkach.Oby? Mogłeś go przeczyścić ON. strzykawka i płukanie . Nic mu sie nie stanie a wręcz odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17567-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-turbo/page/2/#findComment-194167 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.