Skocz do zawartości

chlodzenie


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam mam tigre z silnikiem 2.0 16v i od jakiegos czasu zauwazylem ze mam bardzo sztywne przewody chlodzenie . wymienilem korek ale to nic nie pomoglo. prosze o pomoc.czy jest tam cos do odpowietrzenia ukladu chlodzenia???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

plyu wczesniej ubywalo i byla to wina uszczelki pod glowica zrobilem to ale nadal weze sa sztywne plynu nic nie ubywa a max tmperatura ktora mi wskazuje to 90 stopni i wentylator sie zalancza.korek nie jest mocno przykrecony.ale jak naciskam weze jak sa zimne to slychac ze jest tam tez powietrze i myslalem ze jest jakies cos do odpowietrzenia ukladu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

możesz spróbować odpowietrzyć na odpalonym silniku ściskając węże od płynu żeby przepchnąć zalegające powietrze a czy są jakieś odpowietrzniki tego nie wiem nie miałem styczności z tigrą a podczas pracy silnika węże zawsze trochę twardnieją ma na to wpływ rosnące ciśnienie w układzie chłodzenia podczas rozgrzewania silnika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

silnik mam od calibry . tez tak robilem ze weze sciskalem ale to nic mi nie pomoglo. no nie mam juz pomyslow na to. ale zeby tylko woda dochodzila do 90 stopni??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
mementomori, termostat się otwiera lub uchyla i puszcza obieg na chłodnicę gorzej było by gdyby rosła wyższa temperatura,długo się grzeje silnik?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
mementomori, to wygląda na to ze wszystko jest ok i raczej nie masz się czym przejmować ale przydało by się odpowietrzyć układ

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

sprawdź na przewodach czy nie masz jakichś zaworków odpowietrzających,możesz spróbować dolać więcej płynu do zbiorniczka i trochę tak pojeździć dobrze zagrzewając silnik żeby kilka krotnie otworzył się termostat i odkręcić korek na zbiorniczku po ostygnięciu silnika powinno przepchnąć powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności