Skocz do zawartości

chlodzenie


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

w tych silnikach nie ma jako takiego zaworku do odpowietrzania.

 

po prostu zalewasz na zimnym silniku płynu równo ze zgrzewem w zbiorniczku wyrównawczym, odpalasz silnik, ustawiasz pokrętło regulacji temperatury w kabinie na max. i czekasz aż się włączy i wyłączy wentylator na chłodnicy.

Gasisz silnik, odkręcasz delikatnie korek zbiorniczka wyrównawczego, żeby się nie poparzyć i dolewasz płynu - na gorącym silniku musi być ponad zgrzewem w zbiorniczku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności