Skocz do zawartości

dziwny dźwięk w silniku omega 2.0,16V,98


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam.Byłem wczoraj w serwisie i napisali mi,że to coś z tłokami jest jak pracuje silnik pod obciążeniem,np.jak ruszam czy jak te biegi na początku zmieniam.Ale tylko to podejrzewają,na 100% nie powiedzą bo trzeba byłoby silnik trochę zdemontować.Mogą być popychacze lub panewki.Tyle to ja sam wiedziałem.No ale kazali jeździć na razie jak nic się więcej nie dzieje.Kurcze,ale jak na postoju powoli dodaję gazu to tego nie słychać.Ale jak już ruszam to klekocze coś tam.Podobno to może być też rozrząd źle złożony,bo nawet jak ją odpalam to wydaję się trochę tak jakby coś tam ją blokowało.No, ale odpala za pierwszym razem.Ale jak z rana to ze 4 sekundy tak te klekotanie głośno jest słychać.To już chyba wszystko napisałem.Jeśli ktoś by coś wiedział to proszę pisać.Na razie będę tak jeździł.Chyba,że będzie gorzej to do silnika zajrzę.Dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Tłoki śą napewno dobre to jest wina panewek gdyby to bło bliżej to sprawdził bym ci cisnienie na tłokach:)to jest 15 minut roboty. masz możliwosc to sprawdz to niejest kosztowne . pozdro

 

[ Dodano: Wto Lut 17, 2009 22:02 ]

jeszcze jedno jaki olej uzywasz morzes przejsc na minerał np.15w40 mje autko terz rano słychac panewki ale ja mam 320tys przebiegu zmieniłem olej no i poprawa jest lekka ale jest ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Cześć.Olej zalałem 10 W 40,taki był lany cały czas.Ale jak go zalałem to i tak nie było żadnej różnicy.To jest za głośno słychać,żeby olej mógł coś zmienić.Wczoraj przejechałem prawie 600 km i oleju nic nie wziął.Po prostu nie chcę w ciemno tego silnika naprawić.Zobaczę jeszcze pasek rozrządu,może tam coś się poprzestawiało.Mam pytanie jeszcze przy okazji.Strasznie puka mi z przodu jak przejeżdżam przez te garby na osiedlach,aż buda się do przodu lekko porusza.Łączniki stab.wymieniłem.To jest tylko na tych garbach jak przejeżdżam.Jak szybko przejadę to jakbym bez amortyz.jechał.Wcześniej miałem vectrę i dlatego pytam,bo tu może inaczej być.Dzięki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nioniek, budowa zawieszenia jest na podobnej zasadzie

zawieszenie musisz przejrzeć,

bo zgadywać tylko można czy to nie tuleje wahacza, amory, ich górne mocowanie, czy może coś innego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzięki chłopaki.pozdrawiam

 

[ Dodano: Sob Lut 21, 2009 14:25 ]

Witam wszystkich ponownie.Odnośnie tego klepania,to byłem u mechanika i prawdopodobnie to stało się po jakiejś stłuczce lub miała ta omega większy wypadek.Zobaczyłem wczoraj tam gdzie się pas u kierowcy zapina.Widać tam taki "język" żółty,a to chyba znaczy,że poduszkę miała wystrzeloną,bo to też od napinaczy pasów jest chyba.Sprytnie to było schowane,że wcześniej nie zauważyłem.Prawdopodobnie to się rozrząd przestawił tylko.Mam taką nadzieję.No i z tyłu jak koła są,to z prawej strony jest większy prześwit między zderzakiem a kołem niż z lewej strony.Pewnie była nieźle walnięta i źle wyciągnięta.Ale naprawdę oprócz tego koła to nie idzie poznać,że była robiona.Chyba,że jakiś dobry blacharz.Teraz nie wiem czy jak ten silnik naprawię to jej nie sprzedać,trochę się boję o tą poduszkę,mogą być już te pasy bez napinaczy.Jak ktoś kto by wiedział na temat tych rzeczy więcej to proszę napisać.Dziękuję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

witam wszystkich!!!

czy wiecie moze ile mozna przejechac na stukającej panewce korbowodowej???czy to loteria??? nie mam mozliwosci oddania auta do mech...musze przejechac z Dani do Polski,mam 1400km:( na miejscu mam juz wszystko ustalone z mechanikiem,pewnie po takiej drodze czeka mnie fajny remoncik.wymieniłem teraz olej na 15w40 mineral i wymieniłem filter. prosze o odp. pozdrawiam wszystkich

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leszek 398

jakby stukała Ci główna, spokojnie byś dojechał, ale korbowodowa??? Próbuj co masz do stracenia ;) , o ile korbowód się nie urwie i nie zrobi "jesieni średniowiecza" w silniku. Powodzenia ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam!:lol: wiem ze musze ryzykowac,poprostu myslałem ze ktos miał podobny problem,licze teraz na szczescie :lol: ale bardzo dziekuje ze sie odezwałes,pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam.

klekot na zimnym silniku i wolnych obrotach, może być spowodowany też pękniętym kolektorem wydechowym.

przy wyższych obrotach tego nie słychać,( lub przedmuchana uszczelka pod kolektorem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności