Skocz do zawartości

Spadek obrotów i przeskok iskry


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam.

Mam problem ze swoją Vectra A 1,8 Pb+Lpg z 94 r.Chodzi o to , ze po złapaniu przez silnik temperatury ok 90-92 stopni i chwilowej jezdzie na gazie , silnik przy dojeżdzaniu np do skrzyżowania lub postoju łapie bardzo niskie obroty trzęsie buda i wtedy zaczyna sie przeskok iskry na 3 cylindrze (licząc od lewej strony , stojąc na wprost otwartej maski)widac normalnie jak jest ciemno jak iskra skacze po fajce i świecy , słychac jakby silnik pracował tylko na 3 i zaczyna bardzo bardzo nierówna praca.Natomiast przy dodawaniu gazu szarpie czasami. Kable wymieniłem , swiece tez , gaz regulowany i filterek wymieniony razem z filtrem powietrza.

Na benzynie silnik ma obroty ok , nie spadaja nic sie nie dzieje tylko przy dodawaniu gazu i przyspieszaniu szarpie.Moze orientujesie ktos co moze byc grane?

Nastepny problem (sporadyczny) mam tez z obrotami na 2-3 biegu , zdarza sie jadac na 2-3 biegu obroty zawieszaja sie i zaczynaja rosnąć samemu.Po zrobieniu "przygazówki" spadaja.Dzieje sie tak tylko na tych dwóch biegach i ciepłym silniku.

 

Auto ma instalacje Lovato ok 3 ,5 roku , przejechane 199 tys , na istalacji 70 tys.

 

Bardzo prosze o podpowiedz.Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/17629-spadek-obrot%C3%B3w-i-przeskok-iskry/
Udostępnij na innych stronach

skoro widzisz, że iskry skaczą to te przewody coś "nie tegers"

silniczki krokowe do sprawdzenia/przeczyszczenia: ten w gaźniku/monowtrysku, jak również zweryfikuj ten od gazu - możesz na próbę włożyć ślimak i zweryfikować czy będzie poprawa

- symbol silnika do swojego profilu wpisz

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/17629-spadek-obrot%C3%B3w-i-przeskok-iskry/#findComment-195882
Udostępnij na innych stronach

A jakie te kable kupowałeś?

Jeśli ciągle te najtańsze, to może za 20-stym razem trafisz na dobre.

pamiętaj, że gaz wymaga kabli jak najlepszych, a nie "made in cośtam".

 

Co do świec, ja unikam boscha, preferuję GM, NGK, Beru.

 

Zaślep sobie jeszcze EGR.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/17629-spadek-obrot%C3%B3w-i-przeskok-iskry/#findComment-195830
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zdjąć alu-rurkę z kabla na 3 cylindrze.

zajrzyj pod kopułke i wyczyść palec i styki w kopułce, w razie potrzeby wymień.

Jak pisałem, zaslep EGR.

Jak masz zrobiony dolot powietrza?

Przerób tak, żeby nie zasysał powietrza od przodu auta.

Przykład z astry:

Dołączona grafika

Na razie tyle.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/17629-spadek-obrot%C3%B3w-i-przeskok-iskry/#findComment-195457
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności