Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 witam, a u mnie jest dokładnie 750 na ciepłym, 850 zimny, silnik Y20DTH - 2.0 DTI 16V czy to się kwalifikuje do regulacji? słyszałem, że powinno być 800 na jałowym. Czy niższe obroty stanowią jakieś zagrożenie dla silnika (pompy wtryskowej) ? i mały offtopic - czy ktoś się orientuje jaki model pompy wtryskowej jest montowany w silniku 2.0 DTI od 2003? wg. mojego mechanika mam pompę dwuwtykową a ta była montowana w 2.2? tez mam taki silnik i tez z 2003r uwazam ze obroty sa troche za male ,u mnie tez jest 750 problem w tym ze jak jest zimny to sa wieksze ale doslownie po kilkudzisieciu sekundach schodza do 750 a przeciez jeszcze silnik jest w sumie zimny i dlatego podczas postoju potrafi drzec silnik i karoseria do czasu az nie zlapie troche temperatury,a pompa wydaje mi sie ze jest jednowtykowa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17843-obroty-silnika-20-dti/page/2/#findComment-85755 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pepek222 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 może ten typ tak ma u mnie 750 i ani obrotu więcej. co do pompy mój mechanik (pracuje w ASO opla) - stwierdził, że ta dwuwtykowa to nowy model (lepszy) i jest trudna do zajechania. Ponoć w całym serwisie był tylko jeden przypadek awarii dwuwytkowej bo gościu jeździł na jakimś "wynalazku". Postaram się wrzucić fotkę, może jakiś "pompolog" rozpozna typ. Mam wrażenie, że moja astra odstaje od standardu np. nie można skasować inspekcji metodą z forum (testowane przez ASO). Jedyna metoda to podłączenie do kompa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17843-obroty-silnika-20-dti/page/2/#findComment-85745 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario84pl Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 A dlaczego podczas toczenia się (*jazdy) samochodu na luzie obroty są ciut wyższe od tych jakie są na postoju?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17843-obroty-silnika-20-dti/page/2/#findComment-85057 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 A dlaczego podczas toczenia się (*jazdy) samochodu na luzie obroty są ciut wyższe od tych jakie są na postoju? Na ostoju to nic nie robisz tylko czekasz powiedzmy na kogos albo grzejesz maszyne. Jak sie turlasz to chyba lepiejje dnak miec lekki zapas mocy pradowej dla wspomy czy innych odbiornikow.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17843-obroty-silnika-20-dti/page/2/#findComment-85033 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 A dlaczego podczas toczenia się (*jazdy) samochodu na luzie obroty są ciut wyższe od tych jakie są na postoju? Czytałem o tym kiedyś, związane to jest z odczytem prędkości samochodu z czujników ABS-u ale co i jak to nie pamiętam jak znajdę to podrzucę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17843-obroty-silnika-20-dti/page/2/#findComment-85007 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Podczas postoju silnik ECOTEC oszczędza paliwo a co za tym idzie nasze kochane środowisko.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17843-obroty-silnika-20-dti/page/2/#findComment-84277 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.