Skocz do zawartości

Posiadacze Zafir 1,6 16v


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam Szanownych Kolegów.

 

Proszę o info w następującym temacie.

W przypadku gdy jadę dosyć wolno na 2 biegu i przycisnę sporo gazu, moja zafira mocno muli i nie wkręca się na obroty, gazu muszę dodoawać powoli aż uzyskam ok 3000 obrotów. Jak jest u Was????

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

nie zauwazylem tego typu objawow, mialem problemy z wypadaniem zaplonow ale to historia, proponuje wpiac sie z techem i diagnostyka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość Anonymous

Witam ponownie. Wszystko co było do sprawdzenia czyli podpięcie pod kompa (żadnych błędów) i wymiana filtrów zrobiona. W tej chwili przy włączonej klimie na rozgrzanym silniku z 3 osobami wręcz nie mogę ruszyć no chyba że naciskam sporo gazu i dopiero wtedy puszczam sprzęgło w przypadku delikatnego ruszenia kiedy z opóźnieniem wcisnę gaz pełen muł. Nie wiem gdzie szukać mechanicy twierdzą że to za słaby silnik do tego modelu więc trzeba go trzymać na obrotach rzędu 2500-3000.

PROSZĘ O POMOC.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm mam podobne objawy tyle ze ja mam diesla, wiec mi latwiej ruszyc (wiecej Nm)...

wiec to moze niezalezne od silnika? moze EGR albo czujnik polozenia walka rozrzadu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

U mnie to samo , na co dzien w robocie jezdze diselem więc po przesiadce mam problemy. Przy ruszaniu jak nie dodam gazu to telepie całym samochodem tłumikiem itd, dopiero po dodaniu auto ładnie sie zbiera. Podobnie na wstecznym trzeba jechac na półsprzęgle bo pod lekką górke bez gazu nie da rady. Tak chyba musi być bo pytałem kolege ma tak samo.

Przy odpalaniu, na ssaniu chodzi ładnie, potem zaczyna kuleć dopiero po całkowitym wyłączeniu sie ssania chodzi równo. Wyczytałem ze może to być wina "czujnika temperatury powietrza dolotowego", czujnika temperaturu płynu lub sondy lambdy, na kompie żadnych błędów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja mam podobnie ale na zimnym podkreślam zimnym silniku muli przy większym dodaniu gazu, tzn. silnik się dławi. Pytałem wyroczni wytłumaczył mi że tak musi być bo zimny silnik dostaje inną mieszankę paliwo-powietrze podobno komputer tym steruje . Ale po rozgrzaniu silnika wszystko jest dobrze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności