Gość uszaty Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 miałem identyczne objawy pojechałem na kompa i diagnoza była zawór podciśnienia ale po dokładnym obejrzeniu mechanik znalazł niewielkie przetarcie na plastikowym wężyku wymieniłem i problem znikł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17924-kontrolka-check-engine-w-silniku-20-dtl/page/2/#findComment-185861 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Blitz, Do sprzwadzenia czly uklad podcisnieniowy, pompa vaku tez, wezyki, elektrozaworki, gruszki, egr. Nie ma wyjatkow. Nikt Ci nie powie tak z fusow co jest przyczyna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17924-kontrolka-check-engine-w-silniku-20-dtl/page/2/#findComment-185762 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Witam, Mam podobny problem jak każdy ... od soboty pali mi się check engine podczas jazdy. Raz się pali, raz gaśnie ogólnie cały czas auto jest zamulone .. jak pali się kontrolka to najbardziej. Jak rano jadę do pracy to check engine zapali się dopiero podczas prędkości ok. 90-100 km/h i auto gwałtownie hamuje i czuje się tak jakbym jechał pod wiatr. Sytuacja zaczęła się od tego, że stałem autem na podjeździe u kumpla przed garażem ok. 3 godz. przodem w dół. Potem jak wyjeżdżałem to musiałem ruszyć z ręcznego i ogólnie ciężko było wyjechać bo było stromo, auto się dławiło bo dawałem za mało gazu i za 3 razem wyjechałem. Po tym wszystkim zaczęło się palić check engine i pali się do teraz z przerwami opisanymi wyżej. Czasem się zapali podczas wolnej jazdy ale jak obroty wskoczą na powyżej 2 tyś. to gaśnie ... potem podczas gwałtownego hamowania zaś się zapali. Dodam,że auto pali normalnie na dotyk jak zawsze..... Podczas wizyty w serwisie opla u znajomego po wpięciu Techa 2 wyskoczyły 3 błędy: 2 błędy krytyczne: P1125 (3) - …. Coś jakby 3 odnośnik tego błędu - Podciśnienia P0400 – Coś z EGR P1635 - Błąd układu żarzenia – wiem, że mam uszkodzona jedna świece żarowa. Opinia znajomego serwisanta: Ciśnienie ładowania trochę za niskie: rzeczywiste jest 0,95 Bara a żądane jest 1,20 - 1,30 Bara. Coś jest z czujnikami podciśnienia – doładowania. EGR działa wmiare dobrze. Najczęściej w tych autach psuje się czujnik ciśnienia doładowania, który jest na kolektorze dolotowym… taki mały niebieski- jest przykręcony na jednej śrubce. Porada : Sprawdzić pierw czujnik ciśnienia doładowania ten na kolektorze dolotowym, wymienić najtańsze rzeczy typu przewody gumowe, trójniki i wężyki. Chce zacząć od tego: 1.Wyczyścić EGR Benzyna ekstrakcyjna i na koniec dodać WD 40 2.Sprawdzić działanie tych elektrozaworków – ponoć maja jakoś terkotać jak sie w nie dmucha. 3.Sprawdzić wizualnie te małe wężyki gumowe i plastikowe, trójniki. Macie jakieś rady jeszcze dla mnie :D/ Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17924-kontrolka-check-engine-w-silniku-20-dtl/page/2/#findComment-182637 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Witam U mnie jest ten sam problem a mianowicie, ze jadąc autem zapala mi sie "check" i auto opornie wchodzi na obroty i max predkosc to 130km/h. Po postoju autem i ponownym włączeniu silnika kontrolka sie wyłącza ale po pewnym czasie problem sie powtarza. Chłopaki jak uporaliście sie z problemem to napiszcie bo mnie juz ręce opadają   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17924-kontrolka-check-engine-w-silniku-20-dtl/page/2/#findComment-182283 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Co do mojego check engine to sprawa rozwiazana .... dzis wyczyścilem EGR i sprawdzałem wszystkie przewody i .... wyskoczył mi cieńki weżyk plastikowy idacy do zaworku koło turbo ... włożyłem go i jest gites. Check sie nie pali i auto śmiga jak wcześniej ..... Życze wszystkim, by mieli takie szczeście w nieszcześciu jak ja z tym wężykiem A co do kolegi wyżej to musisz wyczyścic EGR, sprawdzić wszystkie gumowe i plastikowe wężyki oraz zaworki od podcisnienia.... troche roboty jest. Aha ... najlepiej pojechac na kompa pierw i szczytać błedy ... i wtedy mniej wiecej wiesz co i gdzie szukać... pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17924-kontrolka-check-engine-w-silniku-20-dtl/page/2/#findComment-182272 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Dzieki za podpowiedż auto dzisiaj zaprowadziłem do znajomego mechanika i mam nadzieje ze wszystko będzie ok. Tak czy tak napisze co było przyczyną. Pozdrawiam [ Dodano: Pon Kwi 06, 2009 18:21 ] Witam przepraszam za długa nieobecność ale poprostu nie miałem dostepu do neta...na moja świecącą kontrolke "check engine" była tylko jedna rada...regeneracja pompy wtryskowej....pozdrawiam i zycze innym aby swoje problemy rozwiązali o wiele taniej:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17924-kontrolka-check-engine-w-silniku-20-dtl/page/2/#findComment-182201 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.