Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Witam! ostatnimi czasy przeprowadzałem małą operację przeszczepu silnika w mojej Vect-rze na c20ne. Wszystko było ok po czym wywaliło check sprawdziłem błędy i wyszło: czujnik indukcyjny zbyt niskie napięcie,potem brak sygnału te same błędy co do sondy.Zmieniłem sondę zmieniłem czujnik położenia wału na 3 różnych czujnikach sprawdzałem i dalej nic. Objawy były takie,że najpierw mulił strasznie,r az cały czas,a czasami normalnie jeździła.. Zrobiłem ze 100km po czym przestał już wogóle się wkręcać,a teraz nie odpala.. Iskra jest paliwo jest. Rozrząd na miejscu. Sprawdzałem lampą i iskra jest w zupełnie innym miejscu niż powinna. Kable od czujników aż do kompa są ok.. Przekładałem kompa i nic, komp ok.. Vectra chodzi na Motronicu. Jakieś pomysły bo ja zgłupiałem.. dzięx za rady   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17985-problemy-z-zap%C5%82onemecukto-wie-z-czym-c20ne-vectra-a/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Nie masz czasem poszarpanych zębów na pasku rozrządu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17985-problemy-z-zap%C5%82onemecukto-wie-z-czym-c20ne-vectra-a/#findComment-189701 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Witam stawiam na kable lub czujnik indukcyjny ,a co miałeś przed przeszczepem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/17985-problemy-z-zap%C5%82onemecukto-wie-z-czym-c20ne-vectra-a/#findComment-189439 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.