Gość Bradley Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 ale mysle ze podpiecie wezyka od seryjnej turbiny z WG powinno tez wysterowac kierownicami zmiennej geo.To WG Opla sterowany jest podcisnieniem?. Jesli tak to moze daloby sie to jakos rozwiazac. Tam gdzie WG sterowany jest cisnieniem zaworek cisnieniowy jest inny niz w podcisnieniu. Mozna oczywiscie to zrobic uzywajac dwoch zaworkow, jeden stary cisnieniowy i drugi od EGRa. Mowie jak da sie to obejsc w silnikach TDI. W oplu nie wiem czy jest zawor cisnieniowy od EGRu, ktory mozemy odpiac i zaslepic blacha EGR bez szkody (kontrolka, blad silnika). ALH ma VNT i po wymianie wtryskow i programie spokojnie mozna zrobic 145-150KM.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18330-zmiana-turbiny/page/2/#findComment-189311 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 ALH ma VNT i po wymianie wtryskow i programie spokojnie mozna zrobic 145-150KM. Tak sory nie mam wszystkiego w glowie chodzilo mi nie o ALH a o AGR   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18330-zmiana-turbiny/page/2/#findComment-189275 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 a pytanie mam do stefdeth, ile placiłeś w master tuningu za chipa?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18330-zmiana-turbiny/page/2/#findComment-189186 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 a pytanie mam do stefdeth, ile placiłeś w master tuningu za chipa? Poszło info na priv   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18330-zmiana-turbiny/page/2/#findComment-189173 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 stefdeath, Nie badz taki. Pewnie z 1200 zl bo taka standardowa jest cena a bynajmniej byla bo ponoc podrozalo o stówę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18330-zmiana-turbiny/page/2/#findComment-189029 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 To są informacje handlowe danej firmy, więc info u źródła albo poprzez PW.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18330-zmiana-turbiny/page/2/#findComment-189025 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 moc 121KM i 280Nm To jest z 2.0DTI? Prawie jak seryjna 2.2DTI Potwierdza sie to co pisales. Z mojego 1Zta wycisnalem jak narazie 125KM i 288Nm ale ja wymienialem wtryskiwacze na wieksze bo oryginalne to waskie gardlo. Ogranicza mnie turbina, pozniej pompa (bo ma mniejsza wydajnosc od tych, ktore montowali w wersjach 110KM)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18330-zmiana-turbiny/page/2/#findComment-189023 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 moc 121KM i 280Nm To jest z 2.0DTI? Prawie jak seryjna 2.2DTI Tak to 2,0 DTI- 2.2 DTI ma zmienną geometrię dlatego ma trochę lepszy przebieg momentu i dużo mocniejszy dół. Podobno niektórzy wyciskają 130KM ale jak mi mówił tjuner- ja mam program najbezpieczniejszy dla tego silnika i na poziomie dymienia takim jak w serii. P.S. chip był robiony 2 lata temu dlatego ceny mogły pójść w dół myślę- więcej konkurencji wyrosło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18330-zmiana-turbiny/page/2/#findComment-188945 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.