Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Sprawdziłem elektrycznie EGRa zgodnie z instrukcją 14: http://www.czarnikm.republika.pl/x16sz.htm Wszystko było OK Błąd 43 dalej mi wyskakuje Macie jekieś pomysły?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18343-b%C5%82%C4%85d-43/page/2/#findComment-154448 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 A resetowałeś kompa?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18343-b%C5%82%C4%85d-43/page/2/#findComment-154444 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Wyłączyłem klemy na około 60 min.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18343-b%C5%82%C4%85d-43/page/2/#findComment-154407 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Przeczyściłem i zaślepiłem EGRaJeśli w Twoim egr tłoczek wysuwa się na zewnątrz i załozyłeś podkładkę bez otworu na tłoczek, to taki będzie efekt.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18343-b%C5%82%C4%85d-43/page/2/#findComment-154405 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 tez pomyślałem o tłoczku, nawet ten, co się chowa musi mieć wgłębienie w zaślepce, sam tak miałem. Wtedy wariuje czujnik połozenia zaworu EGR.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18343-b%C5%82%C4%85d-43/page/2/#findComment-154392 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 To fajnie, że jest nas dwóch, bo w razie pomyłki zwalę na Ciebie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18343-b%C5%82%C4%85d-43/page/2/#findComment-154377 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Spoko, ten temat przerabiałem u siebie, jak jeszcze miałem x14sz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18343-b%C5%82%C4%85d-43/page/2/#findComment-154371 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Pod EGRa włożyłem oryginalną uszczelkę z wycięciem na tłoczek i dopiero pod uczczelkę dałem blaszkę alu przyklejoną do bloku silnika. Ale skoro Wy mieliście z tym problem to spróbuję dać jeszcze jakieś podkładki aby podnieść EGRa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18343-b%C5%82%C4%85d-43/page/2/#findComment-154293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Ale skoro Wy mieliście z tym problem to spróbuję dać jeszcze jakieś podkładki aby podnieść EGRaWłasnie o to chodzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18343-b%C5%82%C4%85d-43/page/2/#findComment-154288 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Nie lepiej jest dać ori uszczelkę pod blaszkę? Przecież chodzi o to, żeby szczelnie było od dołu. A w blaszkę to ja puknąłem kawałkiem pręta, że zrobiło się wgłębienie na jakieś pół milimetra i starczyło. pod uczczelkę dałem blaszkę alu przyklejoną do bloku silnika. Hmm, myslałem, ze EGR masz tak samo jak ja na ssącym...... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18343-b%C5%82%C4%85d-43/page/2/#findComment-154280 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.