Skocz do zawartości

Problem na zimnym silniku,ale i nie tylko


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rogerek01

a po jakie licho Ci elektornika w instalacji 1 generacji??znajdz porządnego gazownika ktory Ci ją dobrze wyreguluje i bedzie śmigac, w moim kadecie mam taki sam silnik jak Twoj i instalke 1 gen. i po regulacji jeżdze i jestem zadowolony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

Batman1987, ja bynajmniej nie narzekam

tyle że u mnie zapala się kontrolka i jest błąd mieszanki

rozmawiałem ze znajomym gaziarzem i to mi wytłumaczył po chłopsku

dawka powinna być na trasie inna i w mieście inna nie wypośrodkujesz tego by kontrolka się nie zapalała

tyle że ja nie mam nawet emulatora i dla tego tak się dzieje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rogerek01

powtórze to co do znudzenia pisze na forum Andrzej czyli że żeby auto dało się dobrze zestroić na LPG musi dobrze chodzic na benzynie :wino: też miałem niedawno troche problemów z gazem u siebie ale pogadałem z gazownikiem o tym troche i pierwszą sprawą o jaką się pytał zawsze to kiedy były wymieniane świece. Żeby wszystko działało sprawnie w tych instalkach musi być sprawny układ elektryczny czyli świece, kable itp...jeśli to masz sprawne to trzeba szukać przyczyny niedomagania w instalacji i w tym temacie trzeba się udać do gazownika, podać objawy co i jak się dzieje z samochodem a koleś powinien już wiedzieć jak przestroić/przeregulować instalacje żeby było dobrze. Oczywiście dobry gazownik :wino:

 

PS. Mi też się zapala kontrolka check i nie jest to chyba nic nadzwyczajnego :wino:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Batman1987

No to na samej benzynie chodzi dobrze. Ale jak pojeżdże troche na LPG, to potem na benzynie dzieją się jaja z szarpaniem i ruszeniem. O to mi się rozchodzi włąśnie co gazownik może z tym zrobić?? Wsadzić sonde do rury i pokrecić śrubą na parowniku (tak mi proponował jeden)??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tak się ustawia instalacje I gen - poprzez analizator spalin, ale u Ciebie problem jest z emulacją - ją trzeba dobrze ustawić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rogerek01

co do tego analizatora spalin to bym się nie zgodził, gazownik mówił mi że analizatorem spalin reguluje się nowsze auta, natomiast przy tych naszych starych silnikach nie ma to racji bytu bo analizator pokaze Ci dobre wartości a silnik wcale nie musi dobrze chodzic. Zreszta sam się przekonalem o tym sam gdyż wczesniej w tamtym roku jeździłem na regulacje do diagnosty, który właśnie regulował mi instalke z analizatorem spalin i to jezdzilem ze 3-4 razy, efekty byly za kazdym razem takie same, a mianowicie kosmiczne spalanie 13-14 litrów silnik nie chodzil równo a do tego z mocą był problem...pofatygowałem się do pana zajmującego sie zakladaniem i serwisem instalacji gazowych i jestem zadowolony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności