Gość Wj Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Przedmuch kompresji a o co dokładnie chodzi ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18457-du%C5%BCe-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-172593 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Przedmuch kompresji a o co dokładnie chodzi ?... UPG jest ,,dziurawa'' w ten sposób, że kompresja z cylindra ,,wchodzi'' do układu chłodzenia... jasniej sie nie da... Pozdro...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18457-du%C5%BCe-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-172586 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wj Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Dzieki za pomoc jak wstawie i odbiore ja od mechanika napisze ile zapłaciłem i obadam stara uszczelke Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18457-du%C5%BCe-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-172584 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 obadam stara uszczelke...czasem tego nie widać gołym okiem - możesz się domyślać którędy był ,, przeciek'' ...... jeszcze byś poczekał na opinie innych - żebys nie wydał na zbędną naprawę... ale myślę po objawach, że to UPG... Pozdro...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18457-du%C5%BCe-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-172580 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ko78 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Wczoraj po przejechaniu 60 km otworzylem maske i zauwazylem że ze zbiorniczka na zamknietym korku wydostał sie płyn Wj, Może to nie uszczelka ,tylko masz nieszczelny układ i gdzieś płyn schodzi .No i układ się zapowietrza .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18457-du%C5%BCe-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-172577 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kokos Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 a ja ze swojego doswiadczenia (teraz to wszystko przerabiam 1,7td isuzu) mam tak ze UPG cale i dobre glowica planowana i sprawdzana cisnieniowo i dalej wywalalo ,po rozkladce (nie bral oleju tylko wywalalo przez zbiorniczek wode)okazało się ze na bloku w jwednym z cylidrow zrobila sie szrama z nie wiadomego powodu ktora wykryli po badaniu silnika,nie koniecznie musi byc glowica i uszczelka moze byc tez blok walniety tak jak u mnie ,wystarczylo tulejowanie 3 cylindra i bryka jak nowa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18457-du%C5%BCe-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-172567 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wj Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Może to nie uszczelka ,tylko masz nieszczelny układ i gdzieś płyn schodzi .No i układ się zapowietrza niema ubytkow płynu chłodniczego jedynie wczoraj po przejechaniu 60 km wyrzucilo go przy zamknietym korku [ Dodano: Pon Kwi 27, 2009 16:45 ] i stało sie moja asterka poszla do mechanika na wymiane uszczelki a teraz pytanie czy po planowaniu głowicy auto bedzie miało lepsze przyspieszenie ? jak tak to w jakim stopniu odczuwalne ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18457-du%C5%BCe-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-172430 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 od samego planowania napewno nie bo "szlif" zastępuje się grubszą uszczelką żeby wszystko chodzilo jak trzeba.... chyba ze tak jak u mnie przez peknieta glowice zasysalo plyn chlodzacy a jak tlok szedl w druga strone do dawal cisnienie do ukladu chlodzenia to gdy 3 poprawnie pracujace gary zamieni sie na 4 to czuc roznice   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18457-du%C5%BCe-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-161027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 przeczytalem ten watek i zbaranialem... u mnie jest tak ze auto ma problem z utrzymaniem temepratury... jak jest tak okolo 20st na dworzu to temperatura skacze ponad polowe... ale czytalem w jakims opracowaniu ze termostat powinien sie calkowicie otworzyc przy 93-95 stopniach... i u mnie mniej wiecej do takiej temperatury dochodzi i wraca na 87-88... (czyli przez polowe) jak wlaczam klimatyzajce to mam nonstop powyzej 90stopni.. troche mnie to martwilo ale teraz sie przerazilem... lekko gubie plyn chlodniczy (1l na rok)... czyli wszystko wskazuje na UPG... czy sie znow martwie bez potrzeby? bo plyn sie z olejem nie miesza... olej ubywa w tempie 0,5l na 15kkm...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18457-du%C5%BCe-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-160693 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Są specjalne testy chemiczne pozwalające określić czy spaliny dostają się do płynu chłodniczego. Tą metodą sprawdzisz UPG - popytaj w stacjach serwisowych o taka usługę. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18457-du%C5%BCe-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-160687 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.