Skocz do zawartości

Duże ciśnienie w układzie chłodzenia


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Przedmuch kompresji a o co dokładnie chodzi :beer: ?

... UPG jest ,,dziurawa'' w ten sposób, że kompresja z cylindra ,,wchodzi'' do układu chłodzenia... jasniej sie nie da... Pozdro... :niie:

 

obadam stara uszczelke

...czasem tego nie widać gołym okiem - możesz się domyślać którędy był ,, przeciek'' ...

... jeszcze byś poczekał na opinie innych - żebys nie wydał na zbędną naprawę... ale myślę po objawach, że to UPG... Pozdro... :niie:

 

Wczoraj po przejechaniu 60 km otworzylem maske i zauwazylem że ze zbiorniczka na zamknietym korku wydostał sie płyn

 

Wj, Może to nie uszczelka ,tylko masz nieszczelny układ i gdzieś płyn schodzi .No i układ się zapowietrza .

 

a ja ze swojego doswiadczenia (teraz to wszystko przerabiam 1,7td isuzu) mam tak ze UPG cale i dobre glowica planowana i sprawdzana cisnieniowo i dalej wywalalo ,po rozkladce (nie bral oleju tylko wywalalo przez zbiorniczek wode)okazało się ze na bloku w jwednym z cylidrow zrobila sie szrama z nie wiadomego powodu ktora wykryli po badaniu silnika,nie koniecznie musi byc glowica i uszczelka moze byc tez blok walniety tak jak u mnie ,wystarczylo tulejowanie 3 cylindra i bryka jak nowa.

 

Może to nie uszczelka ,tylko masz nieszczelny układ i gdzieś płyn schodzi .No i układ się zapowietrza

niema ubytkow płynu chłodniczego jedynie wczoraj po przejechaniu 60 km wyrzucilo go przy zamknietym korku :urodziny:

 

[ Dodano: Pon Kwi 27, 2009 16:45 ]

i stało sie moja asterka poszla do mechanika na wymiane uszczelki a teraz pytanie czy po planowaniu głowicy auto bedzie miało lepsze przyspieszenie ? jak tak to w jakim stopniu odczuwalne :lol: ?

 

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

od samego planowania napewno nie bo "szlif" zastępuje się grubszą uszczelką żeby wszystko chodzilo jak trzeba.... chyba ze tak jak u mnie przez peknieta glowice zasysalo plyn chlodzacy a jak tlok szedl w druga strone do dawal cisnienie do ukladu chlodzenia to gdy 3 poprawnie pracujace gary zamieni sie na 4 to czuc roznice

 

Gość Anonymous

przeczytalem ten watek i zbaranialem...

 

u mnie jest tak ze auto ma problem z utrzymaniem temepratury... jak jest tak okolo 20st na dworzu to temperatura skacze ponad polowe... ale czytalem w jakims opracowaniu ze termostat powinien sie calkowicie otworzyc przy 93-95 stopniach... i u mnie mniej wiecej do takiej temperatury dochodzi i wraca na 87-88... (czyli przez polowe)

 

jak wlaczam klimatyzajce to mam nonstop powyzej 90stopni.. troche mnie to martwilo ale teraz sie przerazilem... lekko gubie plyn chlodniczy (1l na rok)... czyli wszystko wskazuje na UPG...

 

czy sie znow martwie bez potrzeby? bo plyn sie z olejem nie miesza... olej ubywa w tempie 0,5l na 15kkm...

 

Gość Mariusz_760301

Są specjalne testy chemiczne pozwalające określić czy spaliny dostają się do płynu chłodniczego.

Tą metodą sprawdzisz UPG - popytaj w stacjach serwisowych o taka usługę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności