Gość dzon_de_vito Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Moje pytanko jak sprawdzić diody wie ktoś może.Wie, ale do sprawdzenia diod potrzebujesz rozkrecic alternator i rozlaczyc (przypuszczalnie odlutowac) stojan od mostka. Bez tego nie da sie ocenic sprawnosci mostka prostowniczego.Z tego co mi powiedział kolo ze sklepu z częściami jak by były nie sprawne diody to bym wcale nie odpalił prawda czy jakiś kit?Sciemnia alternator nie ma zadnego znaczenia przy uruchamianiu samochodu. Ja trzy dni jezdzilem bez i nie bylo tragedii   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/page/2/#findComment-186184 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 jak by były nie sprawne diody to bym wcale nie odpalił prawda czy jakiś kit? troche ma racji bo siądzie akumulator i wtedy nie odpalisz auta. Może przyda sie przy sprawdzaniu http://www.diaaut.home.pl/r5681c1x.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/page/2/#findComment-185736 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek87 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Mianowicie mam mega problem z ładowaniem aku na pełnym obciążeniu tzn. włączeniu dmuchawy na 3 bieg lub ogrzewania tylnej szyby drastycznie spada ładowanie (poniżej 12V) - sytuacja przy załączeniu jednej z powyższych czynności powoduje iż ładowanie oscyluje w granicy 12,1 - 12,3 V. Do tej pory wymieniłem w alternatorze (Delco) szczotki i regulator napięcia lecz sytuacji to nie zmieniło poza tym iż lepiej ładuje bez takiego obciążenia. Pytanko: - co może być tego przyczyną bo kończą mi się już pomysły? - czy wadliwy bezpiecznik dmuchawy lub ogrzewania szyby może być tego przyczyną? ja mam podobny problem, bez obciazenia mam 13,7 V, po wlaczeniu swiatel spada do 13,2 V, juz nie mowiac o tym, jak wlacze nawiewy i ogrzewanie tylnej szyby, wtedy spadek siega 12,5 V   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/page/2/#findComment-184516 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 ja mam podobny problem, bez obciazenia mam 13,7 V, po wlaczeniu swiatel spada do 13,2 V, juz nie mowiac o tym, jak wlacze nawiewy i ogrzewanie tylnej szyby, wtedy spadek siega 12,5 V Alternator wymontować i do sprawdzenia na początek regulator napięcia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/page/2/#findComment-184498 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Wszystko tez zalezy od rodzaju altka, jak mocne jest obciazenie , jakie obroty na silniku. Nlaezy pamietac ze na wolnych obrotach alek nie ma swojej pelnej mocy tylkojakies 40 % kiedys w sam naprawiam od megany pisalo ile ma tam altek na poszczegolnych obrotach. mialem kiedys megane   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/page/2/#findComment-184445 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek87 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Alternator wymontować i do sprawdzenia na początek regulator napięcia ja z rana ktoregos dnia robilem pomiary i bylo 14,3 V, a te 13,7 V po godzinie czy dwoch sie nagle zrobilo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/page/2/#findComment-184433 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 tylko jedna male ale. Ladowanie sie sprawdza amperomierzem a nie voltomierzem . Co mnie obchodzi na ile pozwala akumulator utrzymywac napiecie. Jak slabe kable beda to inne bedzie napiecie w kabienie np na gniezdzie zapalniczki inne na biegunach aku inne na okablowaniu na altku. Moize na poczatek sprawdz klemy, kable od altka do aku itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18549-%C5%82adowanie-na-obci%C4%85zeniu/page/2/#findComment-184397 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.