Gość Anonymous Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Mam pytanko posiadam silnik w oplu vectra 2.0 DTL który zatarłem i kupiłem drugi silnik ale z inną pompą wtryskową kostka do pompy nie pasuje czy muszę zmieniż pompę czy wystarczy przelutować kostkę [ Dodano: Sro Mar 11, 2009 22:23 ] chciałbym dodać że moja pompa miała nr końcowy 002 a w nowym silniku pompa ma nr 011 czy jak włożę sterownik od tego nowego silnika to będzie chodzić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18608-pompa-wtryskowa-a-sterownik-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Nie orientuję się aż tak dokładnie w tej kwestii, ale moim zdaniem musisz przełożyć kompletną pompę ze sterownikiem o inaczej nic dobrego z tego chyba nie będzie. P.S. Skoro masz Vectrę po co piszesz w dziale Astry, przecież tam też jest temat diesla?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18608-pompa-wtryskowa-a-sterownik-silnika/#findComment-186826 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Zamień pompę - to dziwne,że dostałeś silnik razem z pompą - ciekawe w jakim ona jest stanie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18608-pompa-wtryskowa-a-sterownik-silnika/#findComment-186725 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 dzięki ca zainteresowanie się moim tematem jestem na etapie zmiany pompy, silnik kupiłem od anglika z całym osprzętem przed wyjęciem sam nim jeździłem więć jest ok mój też do końca chodził tylko zaczeło stukać na wale korbowym na panewkach [ Dodano: Nie Mar 15, 2009 18:35 ] Witam. Zrobołem jak mi podpowiedział Mariusz zmieniełem pompę i jest ok silnik pracuje bez problemu. Pojawił się problem na drugi dzień jak jest zimny to odpala od pierwszego razu i gaśnie itak ze trzy razy aż silnik się zagrzeje lub dodam mocno gazu i tak go potrzymam to jest ok a jak nie to nie równo pracuje sprawdziłem czujnik temperatury w obudowie termostatu tem dwu pinowy jest ok podmnieniłem z innego opelka. Czytałem na forum że może uszczelki na wtryskach nie wiem czy to prawdz i jakie one są gumowe czy miedziane pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18608-pompa-wtryskowa-a-sterownik-silnika/#findComment-186619 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Trawersy są gumowe - miedziana jest uszczelka na wtryskiwaczu (od dołu) Sprawdź metodą podciśnieniową (Brzoza ją dokładnie opisał) czy masz szczelne te gumki łączące jarzmo z wtryskiwaczem - jak ciśnienie spadnie to gumki do wymiany. Komplet uszczelnień ok 200 zł + trochę roboty łącznie ze ściąganiem wałka rozrządu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18608-pompa-wtryskowa-a-sterownik-silnika/#findComment-185662 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Komplet uszczelnień ok 200 zł + trochę roboty łącznie ze ściąganiem wałka rozrządu.A nie lepiej zacząć od tego co najłatwiejsze i najtańsze czyli przelewów i obudowy filtra paliwa A potem dopiero brać się za resztę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18608-pompa-wtryskowa-a-sterownik-silnika/#findComment-185506 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Witam Dzięki za zainteresowanie, przewody paliwowe czyli przelewy wymieniłem, uszczelki pod wtryskami też i to samo jak zimny falują mu obroty aż się zagrzeje. Sprawdziłem czujnik płynu chłodzącego, zamroziłem go w zamrażarce i podłączyłem do wtyczki wtedy kontrolka świec żarowych zapaliła się na desce i zapalił ładnie i nie falował czujnik jest dobry tylko inne urządzenie nie wiem może przekaźnik za późno załącza świece i dlatego źle pracuje. Pytanko co odpowiada za to żeby świece załączyły się szybciej np: przy 0,5 stopnia? pozdrawim   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18608-pompa-wtryskowa-a-sterownik-silnika/#findComment-184828 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Pytanko co odpowiada za to żeby świece załączyły się szybciej np: przy 0,5 stopnia?Oprogramowanie w ECU.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18608-pompa-wtryskowa-a-sterownik-silnika/#findComment-184790 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Ja wam powtorze bo chyba nie rozumieja co niektórzy- Ta zmiana oprogramowaniua poprawi ale tylko na troche.Jak silnik z bezposrednim wtryskiem nie pali przy okolicach 0 stopni to juz jest znak ze cos z nim nie teges( nieszczelnosci na wtryskach, ukladzi epaliwowym, pompa itp) Ja swoja odpalalem przy -2 bez zadnego dlugiego krecenia, czekania az sie zagreja swiece, odrazu palił. Tak ponizej -8 to dopiero trzeba bylopodgrzewac ale te 2-3 lata temu co byly mrozy po -22 to mnie nie zawiodla i palila po podgrzaniu prawie odrazu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18608-pompa-wtryskowa-a-sterownik-silnika/#findComment-184735 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.