wesol Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Pomykając po mojej wioseczce z Golfem V TDI - 110 golfik został z tylu długość samochodu Nie zebym bronil golfów ale takiego silnika w MKV nie bylo tam silniki sa na PD i sa 100, 115, 130, 150 KM ( wszytskie 1.9 TDI) Jesli nawet bys trafil na ta wersje 100 KM to i tak bys nie mial szans ( jesli masz serie) bo to na pompowtryskach jest i moment ma wypasny. Z takim 115Km to nawet z programem nie mial bys szans. Ja swoim MKIV 1,9 TDI 110 KM na pompie rotacyjnej VP37 scigalem sie z kuzynem 115 Km na PD i absolutnie nie mialem szans. Oba silniki zdrowe w 100% i nie dlubane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18785-swap-20-dti-na-22-dti/page/2/#findComment-184441 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość infusio Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Ołki TDI bynajmniej takie miał oznaczenie Co do VW to zdaje sobie sprawe ze są to dużo bardziej sprawniejsze i zwawsze silniki lecz fakt faktem ze byłem szybszy :D heheheheheheheh   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18785-swap-20-dti-na-22-dti/page/2/#findComment-184437 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Ołki TDI bynajmniej takie miał oznaczenie Co do VW to zdaje sobie sprawe ze są to dużo bardziej sprawniejsze i zwawsze silniki lecz fakt faktem ze byłem szybszy :D heheheheheheheh To albo masz juz zrobioną astrę albo kolo z golfa się nie ścigał albo nie ogarnia w ogóle auta Prawda jest taka, że to 100KM astry naprawdę szału nie robi jeśli chodzi o wyścigi spod świateł a taki golf V 1.9 ma 105KM wg. danych fabrycznych ale tak jak każde 1.9 PD tdi ma trochę gratisów i faktycznie te silniki maja zazwyczaj około 116-118KM i jaies 250-260Nm. Passat tdi 150 ma około 165KM jest to silnik ARL, który mam też u siebie w leonie i u mnie seria wyszła na 168KM. Fakt, że różnica mas jest spora ale skoro nie uciekał ci tak mocno to może faktycznie przejedź się na hamownię Jak się okaże że masz program zrobiony to będzie zonk bo żeby zaspokoić pragnienia to trzeba zmieniać auto )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18785-swap-20-dti-na-22-dti/page/2/#findComment-184418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość infusio Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Passacik firmowy 150 kucyków ale fakt szału na mnie nie zrobil. Co do chipa coraz bardzie mnie to zastanawia bo naprawde potrafi czasem pozytywnie zaskoczyć. Zmiana autka ok ale mnie sie własnie podoba moja buda z AG`i a wymiana całego autka na 2.2 mi nie wsmak bo mozna trafic na jakiegos felera VP44 czu cus... Pozostaje mi zbierac na AH i 150 Kuców a potem chipcio heheheh   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18785-swap-20-dti-na-22-dti/page/2/#findComment-184406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Zmiana autka ok ale mnie sie własnie podoba moja buda z AG`i a wymiana całego autka na 2.2 mi nie wsmak bo mozna trafic na jakiegos felera VP44 czu cus... A poza tym to silnik goly kosztuje 2-3 tys do tego pompa, turbo,ECU i jeszcze sporo gratow bo to roznie bywa z tym "goły". Bynajmniej powiedzmy ze z 4-5 tys z za graty. Lepiejsprawdzic czy wszytsko okej z tym twoim 2.0 programa zrobic i masz te 120-125 KM a w razie co mas jeszcze kase na pompe jakby siadla czy turbo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18785-swap-20-dti-na-22-dti/page/2/#findComment-184391 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Pozostaje mi zbierac na AH i 150 Kuców a potem chipcio heheheh to od razu zbieraj też na dwumas i nowy kolektor dolotowy z tymi nieszczęsnymi klapkami wirowymi zamiast tego polecam coś z vaga z bardziej rozwojowym tdi-np. leona heheh   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18785-swap-20-dti-na-22-dti/page/2/#findComment-184358 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość infusio Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 No fakt leonik ładny jest ale każde autko można tak sklasyfikowac ze dwumasa ze łopatki wirowe ze turbina ze skrzynia o astrze mi mowili ze tylko dowód nie rdzewieje ze ta słynna pompa itd...a ja szczesciarz chyba narazie jestem. Jak załoze oponki i aluski letnie to przejade sie na hamownie i zobacze wreszcie ile to tam drzemie w mojej maszynce. Kolejny zestaw pytań czy poza tym nieszczęsnym tranzystorem w VP44 pada cos jeszcze. Rozumiem ze układ pada z powodu zacinającego sie tłoczka w pompie czy pompę da sie mechanicznie zregenerowac nie mowie o elektronice bo to w innym temacie było.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18785-swap-20-dti-na-22-dti/page/2/#findComment-184325 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Kolejny zestaw pytań czy poza tym nieszczęsnym tranzystorem w VP44 pada cos jeszcze. Rozumiem ze układ pada z powodu zacinającego sie tłoczka w pompie czy pompę da sie mechanicznie zregenerowac nie mowie o elektronice bo to w innym temacie było. A co tam w tej nieszczesnej pompie pada to nikt nie wie naprawde. Zreszta pasc moez na wiele sposobow ze tak to ujme. Sama mechanika i tez rozne rzeczy, elektronika ( tu najczesciej ten tranzystor ale tez pewnisci nie ma). Wszyscy pisza ze jakis tloczek ze tranzystor a jakos nikt ( napewno gdzies z 99% ) tam nawet nie zagladala a oddaja do regeneracji. Ci od napraw pomp to zawsze wcisna jaks gadke zeby tylko czlowieka pocieszyc i ze co to nie oni tam zrobili w tej pompie a my w to wierzymy i dalej rozpowiadamy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/18785-swap-20-dti-na-22-dti/page/2/#findComment-184260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.