Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 WItam. W mojej Zafirce czuje puknięcie w pedał przyspieszenia zaraz po wyprowadzeniu kół z poślizgu (zawsze)... generalnie w niczym to nie przeszkadza ale ciekawi mnie od czego jest to uzależnione. W poprzedniej zafirce było bez puknięć... Druga sprawa to od kilku dni czuje pewne "sprężynowanie" na pedale hamulca przy mocniejszym hamowaniu (nie jak typowe działanie ABS-u)... w sumie tyle... mam nadzieje, ze obejdzie sie bez poważnych napraw.. z gory dzieki za każdą pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 co do pedalu hamulca - moga tarczy bec krzywe ze puka mocniej niz jak to jest przy ABS normalnie pierwsze to nie mam pojecia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 W mojej Zafirce czuje puknięcie w pedał przyspieszenia zaraz po wyprowadzeniu kół z poślizgua czy nie masz moze ESP, czy to nie jest zawsze przy ok 30km/h?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 z tymi tarczami to moze być to, gdyż w serwisie powiedzieli mi, że tarcze to nadają się już do wymiany... a co do ESP to posiadam... ale jeżeli chodzi o prędkość to niepamiętam... bardziej utrwaliło mi się to, żę stuk występuje po poślizgu...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Identyczny stuk daje sie słyszeć i w mej Zośce. Z tą róznicą, że nie czuć go na pedale przyspiesznika a słychać jakby w okolicy lewej półosi lub łożyska kolumny McP. Czy ESP/TC pracują ścisle z pompą ABS? Bo jeśli tak, to tłumaczę ten stuk tym, iż po wyprowadzeniu auta z poslizgu /buksowania; sterownik daje sygnał "auto OK" i zwalnia cisnienie na tłoczkach hamulców i jazda... Ten stuk to praca oleju...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 tak, jest to ze sobą powiązane   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.