rostex Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Witam. mam podobny problem z turbo.pojawił się po pęknięciu paska pompy olejowej.chwilę chodziło na sucho?da się ten świst zlikwidować?.pozdrowionka Da się, regenerując turbosprężarkę (wymiana ułożyskowania).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 dzięki . liczyłem na cudowne płyny lub paliwa.nie ma zmiłuj!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 dzięki . liczyłem na cudowne płyny lub paliwa.nie ma zmiłuj! nic poza regenracją lub wymianą na nową nie pomoże ci turbo to wrażliwy element i łatwo o jego uszkodzenie, wystrczy tak jak u ciebie chwilka pracy na sucho i juz....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 jak długo mogę jezdzić w takim stanie? w pracy jeżdże vw transporter i świszcze ze 40 tyś.co może się stać jak rozleci się do końca? z góry dziękuję.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.