Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dość nietypowy sterownik na pilota do c.z. gdzie przewód do sterowania kierunkami jest az jeden (1), odpada podłączenie pod przewody koloru czarno-białym oraz czarno-zielonym, ponieważ wyjdzie to na to, że będa złączone jednym przewodem który tak dziwnie zrobili, że jest jeden zamiast dwóch. Pozostaje mi podłączyć ten jeden przewód tez pod jeden kabel ale od świateł awaryjnych. Jakiego koloru jest kabel od awaryjnych, najlepiej, żeby szedł do skrzynki bezpieczników, bliżej będzie pociągnąć. Wcięło mi schemat elektryczny do Astry F i nie mogę znaleźć.

 

Na prawde nikt nie może pomóc w tej kolorystyce kabli do awaryjnych ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19364-swiat%C5%82a-awaryjne/
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

http://astra.autokacik.pl/technika/napraw/zdalne/zdalne.html

Tutaj znajdziesz odpowiedź jakie są to przewody i gdzie. A ja dodam od siebie że jak najbardziej wykorzystując ten jeden kabel możesz podpiąć się pod kierunki. Musisz jeszcze dokupić 2 diody prostownicze (ja zakupiłem 10A-1000V) i je podpiąć pod ten przewód od awaryjnych w centralnym i potem do każdego przewodu od migacza z osobna od tych diod, zachowując zasadę aby pasek od diody był w stronę instalacji samochodowej, aby Tobie potem nie migały oba migacze jak np włączysz lewy albo prawy. Ja niedawno u siebie taki central na pilota dokładałem i tak właśnie zrobiłem i wszystko chodzi elegancko:)

Pozdrawiam

poprawiłem ''regulamin3,1''/andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19364-swiat%C5%82a-awaryjne/#findComment-175636
Udostępnij na innych stronach

Tez tak mam z tymi diodami tylko jeszcze dalem przekaznik co daje prad no i wstawilem konensator rownolegle do tego przekaznika i mala diode w szereg zeby sie kierunki zapalay na 3-4 sekundy. Nawet to gdzies opisywalem na jakims forum oplowskim bo tez ktos mial z tym problem.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19364-swiat%C5%82a-awaryjne/#findComment-175502
Udostępnij na innych stronach

Chciałem podpiąć po awaryjne aby nie kombinować z diodami, to jest najprostszy sposób rozwiązania tego przypadku, przecież nie podłącze wspólnie bez diod bo kierunki będą zachowywać sie jak awaryjne :wink: Ze schematy podłączyć się po awaryjne nie jest tak łatwo, to jakiś przełącznik zespolony idący na przekaźnik.

 

Pozostanie mi tylko sprawa z diodami.

 

BTW ten temat z opóźnieniem i tematem jednego przewodu był na tym forum czy na innym, bo tutaj coś nie znalazłem.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19364-swiat%C5%82a-awaryjne/#findComment-175486
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiego kabla coby byl jeden a sterowal wszystkimi kierunkami czyli awaryjnymi. awaryjne to dwa kierunki na raz.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19364-swiat%C5%82a-awaryjne/#findComment-175169
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności