Gość rssilver Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Mam dość nietypowy sterownik na pilota do c.z. gdzie przewód do sterowania kierunkami jest az jeden (1), odpada podłączenie pod przewody koloru czarno-białym oraz czarno-zielonym, ponieważ wyjdzie to na to, że będa złączone jednym przewodem który tak dziwnie zrobili, że jest jeden zamiast dwóch. Pozostaje mi podłączyć ten jeden przewód tez pod jeden kabel ale od świateł awaryjnych. Jakiego koloru jest kabel od awaryjnych, najlepiej, żeby szedł do skrzynki bezpieczników, bliżej będzie pociągnąć. Wcięło mi schemat elektryczny do Astry F i nie mogę znaleźć. Na prawde nikt nie może pomóc w tej kolorystyce kabli do awaryjnych ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19364-swiat%C5%82a-awaryjne/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 http://astra.autokacik.pl/technika/napraw/zdalne/zdalne.html Tutaj znajdziesz odpowiedź jakie są to przewody i gdzie. A ja dodam od siebie że jak najbardziej wykorzystując ten jeden kabel możesz podpiąć się pod kierunki. Musisz jeszcze dokupić 2 diody prostownicze (ja zakupiłem 10A-1000V) i je podpiąć pod ten przewód od awaryjnych w centralnym i potem do każdego przewodu od migacza z osobna od tych diod, zachowując zasadę aby pasek od diody był w stronę instalacji samochodowej, aby Tobie potem nie migały oba migacze jak np włączysz lewy albo prawy. Ja niedawno u siebie taki central na pilota dokładałem i tak właśnie zrobiłem i wszystko chodzi elegancko:) Pozdrawiam poprawiłem ''regulamin3,1''/andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19364-swiat%C5%82a-awaryjne/#findComment-175636 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Tez tak mam z tymi diodami tylko jeszcze dalem przekaznik co daje prad no i wstawilem konensator rownolegle do tego przekaznika i mala diode w szereg zeby sie kierunki zapalay na 3-4 sekundy. Nawet to gdzies opisywalem na jakims forum oplowskim bo tez ktos mial z tym problem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19364-swiat%C5%82a-awaryjne/#findComment-175502 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rssilver Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Chciałem podpiąć po awaryjne aby nie kombinować z diodami, to jest najprostszy sposób rozwiązania tego przypadku, przecież nie podłącze wspólnie bez diod bo kierunki będą zachowywać sie jak awaryjne Ze schematy podłączyć się po awaryjne nie jest tak łatwo, to jakiś przełącznik zespolony idący na przekaźnik. Pozostanie mi tylko sprawa z diodami. BTW ten temat z opóźnieniem i tematem jednego przewodu był na tym forum czy na innym, bo tutaj coś nie znalazłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19364-swiat%C5%82a-awaryjne/#findComment-175486 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Nie ma takiego kabla coby byl jeden a sterowal wszystkimi kierunkami czyli awaryjnymi. awaryjne to dwa kierunki na raz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19364-swiat%C5%82a-awaryjne/#findComment-175169 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.