Gość Anonymous Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 mam w cali silnik 2.0 8v i zajechalem panewki (obrocily sie) remont silnika to drogi interes za silnik 2.0 8v chca okolo 500 zl . Znajomy mechanik ma za 800zl silnik 2.0 16v do tego skrzynia, komputer i przednia instalacje elektryczna. Mam pytanie czy dużo jest przeróbek żeby zamontować silnik 16V zamiast 8V??? poprawiłem ''regulamin 3,1/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19386-czy-jest-duzo-przerobki-zeby-zalozyc-silnik2016vzamiast-8v/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 ale jakiego 16 zaworowca c20xe czy x20xev ?? jezeli ten pierwszy za 800 i jest w dobrym stanie to brac nie pytac a przekladka ?? to co napisales do wymiany plus kolektor wydechowy plus przeguby zapewne troche czasi i checi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19386-czy-jest-duzo-przerobki-zeby-zalozyc-silnik2016vzamiast-8v/#findComment-178876 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Pasowało by skrzynię też dac F20, ale F16 też da radę. Do kupienia silnik, komp i wiazka. Silnik oczywiście z osprzętem. Mozesz odpuscić rozrusznik, alternator, zawór par paliwa. Jak to motronic 2.8, to jeszcze map sensor musisz mieć. Ja mam te same przeguby, co w 8V i daja rade   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19386-czy-jest-duzo-przerobki-zeby-zalozyc-silnik2016vzamiast-8v/#findComment-178822 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.