Gość Anonymous Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam, 11 miesięcy temu zakupiłem Astra G z 2000 r z silnikiem 1.7 DTI 60 kW - Autko wydawałosię fajnym zakupem ale tylko wydawało sie, muszę przyznać ze niesamowicie awaryjne, w sumie w ciągu tych 11 miesiecy na naprawy wydałem 8500 zł Naprawy obejmowały: Rozrusznik Przepływomierz powietrza Alternator Czujnik obrotów wału korbowego Chłodnica klimatyzacji Naprawa sterownika pompy i 2 sterownika zlokalizowanego na górze silnika Naprawa uszczelki pod głowicą Naprawa układu hamulcowego Wymiana termostatu Wymiana uszczelniacza w kompresorze klimatyzacji Wymiana zwrotnicy Wymiana amortyzatorów Wymiana łozyska w kole przednim Wymiana rozrządu Bezsensowne diagnostyki w ASO - nic nie powiedziały czemu auto szarpało Do tego dochodzą koszty robocizny Oczywiście do tego jeszcze wymiany oleju i filtry Gdy kupiłem auto na liczniku mial 152 tys W ciagu 11 miesiecy przejechalem 25 tys km Za auto zapłaciłem 17 600 zł - sprzedałem za 9 tys - nikt tego nie chciał kupić Podsumowanie- zanim kupisz ASTRA G poczytaj co Prawdziwi urzytkownicy tego auta piszą o tym modelu, lepiej sie uczyc na czyiś błedach niz na swoich kosztownych!!! Jednym słowem Astry G 1.7 DTI - NIEPOLECAM!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19520-astra-g-edition-2000-17-dti-konkluzja/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tapiseba84 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witaj troszke duzo ale bezprzesady nie kazdy 1.7 dti ma wady moze poprostu twoj poprzedni włascicel nie dbał http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif o autko i przez to tyle wsadziłes ale ja tez juz koło 5 tys wpadkowałem raz sterownik drogi raz pompa padła a całkiem ale to juz inna historia z mojego powodu ale to twoje zdanie tylko Pozdrawiam i Wesołych Swiat i smacznego jaja   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19520-astra-g-edition-2000-17-dti-konkluzja/#findComment-177477 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRxK Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Astra G z 2000 r z silnikiem 1.7 DTI 60 kW - a co to za silnik ? 60kW żaden nie miał   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19520-astra-g-edition-2000-17-dti-konkluzja/#findComment-177451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Miałeś pecha do mechaników, którzy słabo znają się na tych silnikach. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19520-astra-g-edition-2000-17-dti-konkluzja/#findComment-177412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tapiseba84 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 raczej 55kw czyli 75 koni http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19520-astra-g-edition-2000-17-dti-konkluzja/#findComment-177378 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Niestety robi sie unas podobnie jak na zachodzie auto tanie ale naprawa dosc droga. Co sie spodziewac po aucie wyeksploatowanym, prawie 10 letnim no i to juz nie polonez ze sobie pogrzebiemy. Sporo elektroniki i ukladow wszelkiej maści wiec ma sie co popsuć. Takie czesci jak przeplywka( zwlaszcza bosch ) ma prawo sie "wypalic" ( zreszta znam ludzi ktorzy wymienaija przplywki profilaktycznie co kilkadziesiat tys km) podobnie z rozrzadem , lozyskami, termostatem itd. Ciesz sie ze nie tak drogo i tak wyszlo( zerknij ile kosztuje termostat do AH czy DPF). Przebieg auta conajmniej smieszny i na 100% nieprawdziwy- pewnie jeszcze auto z niemcowni.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19520-astra-g-edition-2000-17-dti-konkluzja/#findComment-177368 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voodoo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 dla tego ja się boję diesla,bo nie jest to pierwsza opinia jaką słyszałem na temat aut napędzanych tym właśnie paliwem,nie ma znaczenia czy to jest Opel,VW,Toyota itp. awaria ropniaka boli bardziej, jak samochodu na Pb,a w używkach nigdy nie wiadomo na co się trafi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19520-astra-g-edition-2000-17-dti-konkluzja/#findComment-177360 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 jedne samochody psują się wcześniej, inne później to rzecz normalna, ok. ....ale kurcze, dlaczego nie można liczyć na ludzi, którzy teoretycznie i praktycznie mają być specjalistami w dziedzinie napraw? Mam już dosyć samodzielnego wkuwania instrukcji serwisowych, katalogów części, itp. Przecież jadąc do mechanika nie powinniśmy chyba wszystkiego wiedzieć o przyczynie usterki? To, żenujące, kiedy słyszy się od mechanika, że to chyba to..albo..nie to, albo jeszcze coś innego. Naprawa polega najczęściej na wymianie "podejrzanej" części lub całego podzespołu, a pieniążki z portfela płyną. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif Rozumiem, pewne naprawy są drogie (czas naprawy+nowe części, itp), jednak szlak człowieka może trafić, jak z tą sama sprawą przyjeżdża i słyszy od specjalisty od napraw silników Opla, że tak ma być. sorki, może przynudzam....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19520-astra-g-edition-2000-17-dti-konkluzja/#findComment-177290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Witam, co do mocy silnika to we wszelkich dokumentach było wpisane 60 kW, auto zostało wyprodukowane w Belgii na rynek francuski, jest to auto sprowadzone w 2002 r, wiec w polsce chwile jezdzilo, co do przebiegu to tez mi sie wydawal troszke zamaly, no ale nic. Jeżeli chodzi o mechaników to czy to mechanik znajomy czy serwis opla to najczęściej słyszałem ople juz tak mają!! ze sie czesto psują jak nie to to tamto. A co mnie najbardziej wpieniało to to że serwis opla diagnozując auto nigdy niewiedział co sie popsulo i niedalwali gwarancji ze jak wymieni sie to czy tamto to problemy ustąpią. Teraz kupuje Skode Fabia 2, w mojej rodzinie 6 aut jeżdzi tej marki, wszystkie kupione w polskich salonach i ile juz nimi jeżdzimy ( od 1 roku do 10 lat ) to servis odwiedzają tylko na wymiany filtrów i płynów, czasem jakież drążki stabilizatora. Trochę żałuje ze nie poczytałem w internecie o tym aucie zanim go kupiłem, bo wiekszość rzeczy co mi sie popsulo znalazłem jako bardzo częste przyczyny dla tego auta! OPLA nie polecam!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19520-astra-g-edition-2000-17-dti-konkluzja/#findComment-177267 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tapiseba84 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 janus to ja tez mam dosyc serwisow opla jak mi autko szarpało przez poł roku nie wiedzili co to jest najpierw byl przepływomierz kupiłem okazło sie ze to nie to potem egr i sterownik tez nie to wkoncu powiedzieli ze ten typ tak ma ze czasem szarpie wiec wysmiałem ich pojechalem do kolesia ktory naprawde sie zna na tych silnikach i naprawił ale nie uwazam ze ople sa do niczego kazde auto sie moze zepsuc chociaz silnik diesla opla nie sa udane Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19520-astra-g-edition-2000-17-dti-konkluzja/#findComment-177224 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.