Skocz do zawartości

silnik 1.7 cdti w oplu H i G


Rekomendowane odpowiedzi

krystifigaro, na razie ustaliłem,że :

-to norma

-jakaś nieszczelność podczas zasysania powietrza i może jest do wymiany wąż przy interkulerze

jako dieslowiec z 3 - tygodniowym stażem niewiele jeszcze kumam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19561-silnik-17-cdti-w-oplu-h-i-g/page/2/#findComment-171571
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

u mnie tez swiszczy, nawet to lubie taki mini madmax :wink:

a tak przy okazji to czy ktos z was tuningowal 1.7dti przez wymiane turbiny na wydajniejsza i czy w ogole to sie da zrobic? :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19561-silnik-17-cdti-w-oplu-h-i-g/page/2/#findComment-169908
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam!!

Idąc dalej tropem świstów i innych odgłosów ja mam cos lepszego i prosze o jakies opinie w diagnozie bo ja nie mam pojęcia co to może być a co dopiero zacząc to naprawiać.. A więc od początku, mam Astre H 1,7CDTi 80KM i mam z nia od 2 dni taka drake:

mianowicie jadać normalnie jak zawsze ni to szybko, ni to wolno oraz majac wcisniety pedał gazu (chocby leciutko) wszystko jest ok ale mankament sie pojawia gdy puszcze pedał gazu i auto leci pedem na biegu jałowym, wtedy z komory silnka nieistniejace do tej pory dochodza dziwne odglosy o dosc intensywnym odglosie i sa to swist jakby gdzies rozszczelniony byl jakis przewód z powietrzem i tam by sie wydobywal (głuchy odgłos powietrza) oraz jakas mechaniczne odglosy jakby szemrotanie oraz popukiwania delikatne. Ciekawym jest co zauważyłem, że podczas jazdy na tym biegu jałowym kiedy wcisnę pedał sprzęgła wtedy objawy znikaja. Z uwagi na ostatnie zdanie myslałem że cos ze sprzęgłem ale to chyba nie to bo inaczej odgłosy takie nie znikałyby podczas spokojnej jazdy z pedałem gazu wcisniejetym delikatnie i zatrzymanym w jednej pozycji. Pamiętajcie że tylko na biegu jałowym występują te dziwne objawy.

Prosze o pomoc w czym tu wogóle szukac rozwiązania i z góry dziekuje. Pozdrawiam

 

nie kombinuj z rozmiarem tekstu/zibi

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19561-silnik-17-cdti-w-oplu-h-i-g/page/2/#findComment-167010
Udostępnij na innych stronach

jakubs83, a coś słychać nienaturalnego po wcisnięciu sprzęgła lub puszczeniu jak autko stoi z zapalonym silnikiem?

 

[ Dodano: Wto Maj 26, 2009 19:37 ]

Uslyszałem,że natychmiast po wyłączeniu silnika czasami słychać przez moment świst jakby ktoś upuszczał powietrze małą dziurką z balonika.Co to za objaw?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19561-silnik-17-cdti-w-oplu-h-i-g/page/2/#findComment-166876
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam w mojej astrze jest ten sam świst , w jednym Oplu stwierdzili że to normalne , a w 2 że to alternator ;| wstawiłem na podmiankę alternator i okazało się że ten dźwięk powoduje turbina. przysłuchiwałem się innym Astrą i mają tak samo więc to raczej normalne.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19561-silnik-17-cdti-w-oplu-h-i-g/page/2/#findComment-130727
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

tez niedawno kupilem astre 1.7 cdti, 2008 rok,kombi,110tys.km i tez mnie stresuje ten swist turbo ale pojawia sie tylko na zimnym silniku! okolo 1600-2000 obr.nawet przy lekkim dodaniu gazu i odpuszczaniu,ale pozniej po rozgrzaniu silnika zero swistow. Nawet jak docisne porzadnie w niemczech na autostradzie to auto super przyspiesza i gwizdu nie slychac.Jak mowie,jedynie stresuje mnie to bo nie wiem czy tak powinno byc slychac na zimnym,bo auto nie kopci,jest czule na gaz,nawet w gorach probowalem duze podjazdy i przyspiesza pod gore! szukam jakiejs fachowej porady czy to normalne w tym modelu, dlatego zalozylem swoj temat z tym pytaniem. A porownalem z inna astra ten sam silnik ale miala 150tys.km i tez tak gwizdala na zimnym, wiec nie wiem czy tak maja te silniki czy to zbieg okolicznosci ze trafilem na drugi z podobnym gwizdem...(?)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19561-silnik-17-cdti-w-oplu-h-i-g/page/2/#findComment-419659
Udostępnij na innych stronach

nie patrz na to i jezdzij dalej. Ewentualnie mozesz sprawdic weze od dolotu za turbina a przed kolekotrem dolotowym czy sa całe.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19561-silnik-17-cdti-w-oplu-h-i-g/page/2/#findComment-419822
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności