Gość marceli szpak Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 proszę o info jaką grubość uszczelek stosuje się pod głowicę w/w silników. Dlaczego jest dostępnych 5 rodzajów od 1.35 do 1.55mm? Od czego zależy wybór?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19599-jaka-grubo%C5%9B%C4%87-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-y17dt-y17dtl/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 odpowiedni rodzaj np w zależności od wartości wysunięcia tłoka podstawowo 3 rodzaje - oznaczone różnymi ilościami wycięć/otworów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19599-jaka-grubo%C5%9B%C4%87-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-y17dt-y17dtl/#findComment-176772 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 dlaczego w epc są niższe wymiary w zależności od nr silnika, itp?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19599-jaka-grubo%C5%9B%C4%87-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-y17dt-y17dtl/#findComment-176768 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 grubosc uszczelki ustala sie na podstawie wystawania tlokow nad cylindrami. Przystawi asie czujnik zegarowy i mierzy. W ksiazce odczytujemy jaka jest grubosc uszczelki z naszych odczytow. Robi tak producent z kazdym silnikiem indywidualnie jak go sklada. Mozna powiedziec ze puki nie ruszasz dolu silnika to uszczelka zosytaje taka sama nawet jak zakladasz nowa glowice czy ja poddajesz planowaniu. Uszczelka nie moz byc ani za gruba ani za cienka bo silnik bedzie zle pracowal.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19599-jaka-grubo%C5%9B%C4%87-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-y17dt-y17dtl/#findComment-176746 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 ok, dzięki! Pozwoliłem sobie poszperać po EPC i nie jestem w stanie ustalić jaka mam dobrać. Występuje tam pewna sprzeczność zdanymi wziętymi z TIS-a. Jakieś jaja, bo EPC masz do wyboru uszczelki 1.35, 1.40, 1.45. Dane z TIS to: 1.45, 1.50, 1.55.Pytanie brzmi: które grubości są właściwe? Co się będzie działo w przypadku, kiedy założymy grubszą o 0.2mm (lub cieńszą)?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19599-jaka-grubo%C5%9B%C4%87-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-y17dt-y17dtl/#findComment-176703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 marceli szpak, mówiłem o oznaczeniu grubości - otworami/karbami (stara też ma takie oznaczenie), wesol, wspomniał o pomiarach tłoka nad blok i tego się trzymaj. Te z Tis-a 1.45, 1.50, 1.55 są właściwe - czyli jedna z nich - i tylko takie są do tego silnika w ofercie Erling-a, Reinz-a, czy Goetze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19599-jaka-grubo%C5%9B%C4%87-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-y17dt-y17dtl/#findComment-176701 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Co by niue bylo masz wsadzic taka jaka byla wczesniej no chyba ze ktos cos majstrowal i wsadzil na pale a ty nie jestes pewien. Dobry warsztat sprawdzi wystawanie tlokow a takjak ja sam sobie robilem w garazu to zwalam glowice , patrze jaka jest uszczelka i taka ide kupic w sklepie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19599-jaka-grubo%C5%9B%C4%87-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-y17dt-y17dtl/#findComment-176695 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Czyli jak pojadę do ASO to założą mi 1.35 - 1.45, no chyba że się zdecydują na 1.45-1.55. Sory, ale muszę w tym temacie pomieszać, bo już 2 razy głowica była sprawdzana, planowana i regulowana na wszelakie sposoby, a efektu nie widać. silnik dogorywa i zbliża się czas jego wyrzucenia na złom. Kupno używanego z podobnym przebiegiem wiąże się z czasem znowu z remontem i tak w koło.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19599-jaka-grubo%C5%9B%C4%87-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-y17dt-y17dtl/#findComment-176692 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 marceli szpak, po ściągnięciu głowicy pomiary i wyjdzie jaka, a to że coś nie tak z silnikiem - to nie zawsze musi być uszczelka w sumie nic nie piszesz o objawach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19599-jaka-grubo%C5%9B%C4%87-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-y17dt-y17dtl/#findComment-176682 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli szpak Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Dziękuję Panowie! Myślałem , że ktoś z Was wie dlaczego katalog ASO to jedno, a oferta np. Reinz, Erling, itp to drugie. Proponuję zamknąć temat. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19599-jaka-grubo%C5%9B%C4%87-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85-y17dt-y17dtl/#findComment-176663 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.