Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 to byłoby zbyt piękne 150 pln było zafakturowane za aktualizację BC - czyli za uruchomienie zakładek BC1 i BC2 - ustawienie polskiego menu pan zrobił "przy okazji" i skoro zniknęło to trudno http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/kwasny.gif Do tego "dowcipne" uwagi pana z obsługi, "że języków obcych to trzeba się uczyć, bo on to wszystko ma ustawione na angielski - i komputer w samochodzie, i telefon i system w domu w komputerze..." Pogratulowałam jedynie zdolności lingwistycznych, bo nie chciało mi się już wdawać w dyskusję na tym poziomie. Generalnie wkurza mnie tylko taka postawa, że "niektóre ople tak mają" - zero zainteresowania tematem A propos opłat w serwisie - przy okazji montowania podkładek pod czujnik, zauważyłam że mam jedną żarówkę krzywo osadzoną w reflektorze - grzecznie poprosiłam o poprawienie - zaznaczam poprawienie, nie wymianę żarówki. Po wszystkim przeglądam fakturę: "wyjęcie/wsadzenie żarówki: 20 pln brutto" :beer:   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19626-b%C5%82%C4%99dy-0108-0243-i-wy%C5%82%C4%85czanie-si%C4%99-turbiny/page/2/#findComment-173234 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość infusio Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Witaj Olu czy rozwiązałaś już swój problem...?? Podkleje sie pod Twoj post gdyż mam podobnie lecz w Asterce G 2.0 DTH otóż na zimno jade jest gitesik nawet ma kopa lecz po rozgrzaniu nagle "check engine" i zonk brak mocy jak zwolnie i mocno dodam gazy to jest buuuuuuuu i nagle sruu przyśpiesza bład znika. Niestety po dogrzaniu silnika powyzej 80 C problem pozostaje az do zgaszenia na 1 minute. Potem ponownie rusza.... PS. Jeżeli ktoś chce kupić fejs ELM 327 v1.3 na USB do Asterki G 2.0 DTH rok 2000r wyprodukowanej w belgii zdecydowanie odradzam...Check sie swieci a on błedów nie widzi porażka... Wyświetla parametry ( niektóre ) ale błedów nima... a checka da sie zresetowac no koszmar...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19626-b%C5%82%C4%99dy-0108-0243-i-wy%C5%82%C4%85czanie-si%C4%99-turbiny/page/2/#findComment-162892 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Witam, Niestety u mnie problem pozostał - wydaje mi się, że istnieje systematyczność tego "zjawiska" - średnio co 600-700km pojawia mi się problem z checkiem. U mnie nagłe przyspieszenie nic nie daje, tj. błąd nie znika w trakcie jazdy - jedynie restart silnika wyłącza kontrolkę. Błędy cały czas mam te same, jak w pierwszym poście - mimo wymiany czujnika na nowy. Na 90% obstawiam wypalanie DPFa ale nie wiem, dlaczego silnik nie radzi sobie z tym i wywala błąd. Chcę w najbliższym czasie podpiąć samochód pod techa i sprawdzić stan filtra cząstek stałych i dowiedzieć się, co dalej z tym fantem, ale do tego potrzebuję najlepiej jakiegoś dobrego mechanika, bo panom w aso już podziękuję. Niestety wiele nie pomogłam, ale może faktycznie - tak jak mi wcześniej zasugerowano - zwróć uwagę na DPF i jego wypalanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19626-b%C5%82%C4%99dy-0108-0243-i-wy%C5%82%C4%85czanie-si%C4%99-turbiny/page/2/#findComment-161396 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 U nas (Y20DTH) takiego filtra jak u Ciebie nie ma Infusio - ja obstawiałbym układ EGRa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19626-b%C5%82%C4%99dy-0108-0243-i-wy%C5%82%C4%85czanie-si%C4%99-turbiny/page/2/#findComment-160918 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość infusio Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Kurcze ERG`a mam czysciutkiego i sprawnego... wyczyściłem zrobiłem jakies 1000km i po zdemontowaniu niebył brudny olej nie zarzygał nic na zewnatrz... u mnie problem wyglada tak iż do czasu jak silnik jest zimny smiga ładnie potem jak sie rozgrzeje i niema obrotów ( jade na luzie ) nagle wyskakuje check engine .. jak wdepne pedał do podłogi to brak mocy powoli bardzo powoli sie rozpędza i nagle check znika i silnik odzywa ladnie jezdzi.. najlatwiej checka pozbyc sie tak na 4 i 5 biegu na 3 i nizej raczej metoda z pedałem do podłogi nie działa.....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19626-b%C5%82%C4%99dy-0108-0243-i-wy%C5%82%C4%85czanie-si%C4%99-turbiny/page/2/#findComment-160906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Sczytaj błędy. Tak zachowuje się zawór EGR jak się przycina. Przy przyspieszaniu ten zawór się zamyka a przy jeździe ze stałym obciążeniem silnika (np. na wyższych biegach - jazda jednostajna) otwiera - dlatego gdy depniesz udaje Ci się go zamknąć i "check" gaśnie. do sprawdzenia: układ podciśnieniowy z pompą vacuum (szczelność i podciśnienie), elektrozawory sterujace zaworem EGR oraz przepływka bo gdy EGR się otwiera ona powinna zanotować spadek przepływu. Sczytaj błędy bo tak to tylko takie moje gdybanie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19626-b%C5%82%C4%99dy-0108-0243-i-wy%C5%82%C4%85czanie-si%C4%99-turbiny/page/2/#findComment-160894 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 infusio, jeszcze mnie tak tknęło ze moze pompa vaku nie daje odpowiedniego podcisnienia. na wyzszych obrotach juz sie wyrobi i dlatego check gasnie ale na niskich nie daje rady zwlaszcza ze EGR troszke zabiera prozni.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19626-b%C5%82%C4%99dy-0108-0243-i-wy%C5%82%C4%85czanie-si%C4%99-turbiny/page/2/#findComment-160832 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość infusio Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Wesoły właśnie tak tez dzis pomyslałem najpierw postaram sie przejsc sciezke według wskazówek Mariusza a potem hmm .. najciemniej pod latarnią ( serwisant pomp próżniowych ) heheheheh teraz mam wypad do legnicy ale jak wróce to zbadam podcisnienie tej pompki i sprawdze szczelnosc instalacji. Jeżeli masz dane dotyczace tej pompki bede wdzięczny .. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19626-b%C5%82%C4%99dy-0108-0243-i-wy%C5%82%C4%85czanie-si%C4%99-turbiny/page/2/#findComment-160682 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Jesli pytasz o podcisnienie to 0,1 do 0,2 bara to max. Musi byc ponizej tych wartosci a nie wiecej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19626-b%C5%82%C4%99dy-0108-0243-i-wy%C5%82%C4%85czanie-si%C4%99-turbiny/page/2/#findComment-160663 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.