Skocz do zawartości

sintra nie chce odpalac


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !!mam problem z zapaleniem sintry a jest ona w dieslu.Wyczysciłem bak pompę poliwa ta co w baku jest,założyłem nowy filter paliwa i nie chce zapalic.A jechałem i mi zgasła i nie zapaliła już.potrzebuję pomocy,czy ktos mi powie co jest?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

A jak było przed wyczyszczeniem paliła normalnie? W każdym razie jak wymieniłeś filtr paliwa i czyściłeś wszystko to napewno zapowietrzył się cały układ paliwowy z wtryskami.

W tej Sintrze jest pompa rotacyjna , więc nic Ci nie pozostaje innego jak tylko podładować akumulator na full a potem kręcić rozrusznikiem ok 2min (to nie żart). Ja czyściłem kolektor ssący i musiałem wykręcić przewody wtryskowe. Kręciłem rozrusznikiem też 2min

bez przerwy ale jak zaczął prychać to wiedziałem że się uda.

Jest inna metoda , są tam przewody podciśnieniowe do każdego cylindra połączone razem

jakoś podłączają tam pompke i zasysają paliwo ale tego nie sprawdziłem.

Pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MNie też sie zapowietrzyła Sintra z braku paliwa raz a drugi raz jak wymieniałem filtr paliwa. To co zrobiłem napewno nie będzie miało zwolenników ale rozrusznikiem nie chciał w ogóle sie odezwać i bałem sie że spale rozrusznik. Podhaczyłem sie do innego samochodu i Sintre zaciągnąlem. Oczywiście bardzo delikatnie na dwujce przy małej prędkości i odpaliła na krótkim odcinku bardzo szybko. Nic sie nie stało i chodzi do dziś bez problemu. :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W dieslu na rozrzadzie jest łańcuch więc to wytrzyma ale jak to zrobisz w benzynie to możesz zerwac pasek z wszystkimi tego konsekwencjami.

Pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję wszystkim za radę ale pytanie jeszcze jedno sintra odpaliła tak jak pisaliscie ,ale na wolnych obrotach chodzi super ale gdy dodaję gazu to to nie może załapac obrotów i tak jakby nie palił na wszystkie gary.Nie ma gazu gdy wciskam mu gaz to góra ma 1300 obr.a chodzi jakby nie palił na wszystkie gary.POzdrawiam was ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam.

Więc tak :

Musisz sprawdzić czy do pompy dochodzi zasilanie po przekręceniu stacyjki .

Jak jest 12v to pompa prawdopodobnie padła i niestety wymiana co wiąże się ze zdemontowaniem baku paliwa bo pompa jest mocowana od str. podłogi.

Ale jak już sprawdzasz pompe to przy okazji wymień filtr paliwa , bo i tak musisz zassać paliwo po wymianie pompy. Niekupuj narazie nowej pompy tylko po zdemontowaniu baku sprawdż czy to pompa napewno bo przyczyn może być kilka ,choćbu niekontakt na zasilaniu.

Pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam

 

Mam wielki problem z moją Sinterką 2.2. TDI 1999. Ok. pół roku temu nagle zatrzymała się w trasie. W warsztacie stwierdzono, że nie ma paliwa w filtrze a filtr jest czarny i ropa w układzie paliwowym ma kolor przepalonego oleju. Ponadto po podłączeniu do komputera okazało się , że check silnika nie daje się wykasować i coś dzieje się ze świecami żarowymi. Decyzja: czyszczenie styków przekaźnika świec żarowych, wymiana czujnika położenia wału i filtra paliwa, czyszczenie układu paliwowego. Samochód dalej nie odpala. Kolejny mechanik: paliwo nie dochodzi do filtra, wytwarza się podciśnienie w zbiorniku paliwa - wywiercono otwór w korku, samochód odpalił i jeździł ok. 2 miesięcy w zasadzie normalnie, chociaż kiepsko z odpalaniem i spadek mocy, następnie znów stanął. W kolejnym warsztacie stwierdzono znów brudne paliwo, znów czyszczenie układu paliwowego ze zdjęciem zbiornika, wymiana filtra paliwa, zapchanych przewodów paliwowych, pompy wspomagającej w zbiorniku paliwa i przepływomierza powietrza. Po ostatniej wizycie (to już 4 warsztat) wczoraj odebrałem samochód po przejechaniu ok. 25 km (w sumie wczoraj i dziś), samochód znów stanął na środku ulicy.

Wygląda tak, jakby w ogóle paliwo nie dochodziło do silnika. Kręci „na pusto” i nie odpala.

Sugestia kolejnego mechanika: regeneracja pompy wtryskowej (podobno ok. 6 tys. zł:beer:).

Nie wiem już co mam robić, skończyły mi się adresy warsztatów „z polecenia” i kasa...

Pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności