Gość Anonymous Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Witam, mam pytanie zauważyłem różnice w wyglądzie silnika diesla (2.0 roczniki od 1999 do końca werscji A). U jednych z nich rura która idzie od turbiny wchodzi odrazu pod plastik a w innych idzie tak troch na około po prawej stronie. I jeszcze w jednych pokrywa plastiku (tu jak korek wlewu oleju) obejmuje więkrzą częśc całej tej "głowicy" a w innych tak od prawej strony ma takie specyficzne fabryczne wycięcie. O co w nich chodzi i jakie są różnice, bardzo proszę o wyjaśnienie. Z góry dziękuję 1przypadek - http://www.moto.allegro.pl/item606328736_zafira_2_0td_welur_100_oryg_lakier100_orygprzebieg.html 2przypadek - http://www.moto.allegro.pl/item610377450_opel_zafira_2_0_dtl_elegance_faktura_vat_22.html 3przypadek - http://www.moto.allegro.pl/item616762694_piekna_czarna_navi_10xairbag_100_oryg_100_bezwyp.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19873-silnik-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 W pierwszym przypadku to 82 konna jednostka silnikowa (2.0 DI 16V X20DTL) bez chłodnicy powietrza doładowanego zaś w 2 pozostałych przypadkach to 101 konny silnik z intercoolerem (2.0 DTI 16V Y20DTH)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19873-silnik-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/#findComment-174242 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Serdecznie dziękuję za informację. Powiem że nosze się z zamiarem kupna Zafirki tylko mam ograniczony budżet tj. mam tylko do wydania 20 - 22 tys. W chwili obecnej musze jak najwięcej poczytać na ten temat aby wybrać jak najlepszy model, chodzi mi po głowie rocznik 2001 bo i tak za tą kase młodszej nie kupię. Jeszcze raz pozdrawiam PS. a tak na marginesie, w takim razie jeżeli w 2 i 3 przykładzie jest taka sama jednostka to czemu inny wygląd (tak z wierzchu) hmm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19873-silnik-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/#findComment-174156 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 ta z 2003 jest po drobnym liftingu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19873-silnik-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/#findComment-174133 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 W tym drugim linku to chyba faktycznie jest wersja 2.0 DTI (DieselTurbo Intercooler) ale jaks wersja dla Europy poludniowej, brakuje "kubraczka" na akumulatorze. Ponadto, gdybys chcial kupowac (link 2) to poziom plynu chlodzacego jest znacznie ponizej minimum, uszkodzona/przebita chlodnica?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19873-silnik-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/#findComment-174100 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 W tym drugim linku to chyba faktycznie jest wersja 2.0 DTI (DieselTurbo Intercooler) ale jaks wersja dla Europy poludniowej, brakuje "kubraczka" na akumulatorze. Ponadto, gdybys chcial kupowac (link 2) to poziom plynu chlodzacego jest znacznie ponizej minimum, uszkodzona/przebita chlodnica? Dzięki Bastion za odpowiedź, kurcze oglądając fotki nigdy bym nie zwrócił na to uwagi. Widać że kolega jest niezłym szpecem, poza tym linki które wstawiłem miały przedstawić tylko i wyłącznie różnice w wyglądzie silnika, ogłoszenia nie stanowiły mojego zainteresowania ale pomimo to serdeczne dzięki. A tak na marginesie tej Zafirki z 3 linku bym raczej nie wziął bo już raz byłem u tego człowieka i oglądałem auto (tyle że inną markę), w opisie było podane że 100%bezwypadkowe, badane miernikiem gr. lakieru itd... ble ble bel - jednym słowem cudo. Owszem auto wypicowane ale otwierając kufer nawet ktoś kto to robił nie pofatygował się zrobić tego idealnie - łączenie blach w komorze bagażnika na samym widoku zaklejone gumą (do żucia) i do tego ohydnie odpadała szpachla. Szook   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19873-silnik-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/#findComment-174066 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Ponadto, gdybys chcial kupowac (link 2) to poziom plynu chlodzacego jest znacznie ponizej minimum, uszkodzona/przebita chlodnica?ale kombinujeszgbyby byla uszkodzona przebita to by nic w zbiorniczku nie bylo a kubraczek na aku jest dostepny za doplata ja do tej pory w zadnym oplu go nie mialem a byly kupowane i w DE i w innych krajach co do silnikow to 2 i 3 na bank to DTH widac nawet chlodnice intercollera   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19873-silnik-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/#findComment-174060 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Cześć; Mała uwaga!!! Jak dla mnie to auta z linków 1 i 2 mają coś za małe przebiegi(prawdopodobnie kręcone!!!) Auto z linka 3 ma przebieg prawdopodobny. Pozdrawiam i uważaj na stany licznika, nie ma okazji ! są tylko spryciarze!!! Auto z rocznika ok 2001 przeważnie mają przebieg ok 200 tyś i wiecej w szczególności te sprowadzane!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19873-silnik-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/#findComment-173890 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 ale kombinujesz gbyby byla uszkodzona przebita to by nic w zbiorniczku nie bylo a kubraczek na aku Gawlak z calym szacunkiem dla Twojej wiedzy, w szczelnym ukladzie chlodzenia praktycznie nie wystepuja ubytki plynu chlodzacego. Moja Zafirka zrobilem 80 kkm i tak jak mialem max poziom tak mam dalej bez dolewania ani kropli plynu. No a Zoska z drugiego linku ma 97 kkm i prawie sucho w zbiorniczku, tam brakuje ze 3 litry plynu. Zoska w drugim linku ma uszkodzony uklad chodzenia (moze mikrouszkodzenie chlodnicy?) i nie powiesz mi ze jest inaczej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19873-silnik-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/#findComment-173821 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 w szczelnym ukladzie chlodzenia praktycznie nie wystepuja ubytki plynu chlodzacego. no wlasnie ''praktycznie'' ale moga wystepowac a z tymi 3 litrami w zbiorniku to troche przesadziles Zoska w drugim linku ma uszkodzony uklad chodzeniajasnowidz czy jak ??mialem uszkodzona chlodnice wiem ile plynu i jak cieknie uszkodzenie pompy tez wywala spore ilosci plynu male ubytki to moze byc np niedokrecona obejma a to nie jest uszkodzenie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19873-silnik-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/#findComment-173806 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.