Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 posiadam roczna Merive z silnikiem1.4; otóz od kilku tygodni dochodza do mnie niepojace odglosy- podczas skretu w lewo slychac glosnąpracę wspomagania kierownicy przez krotka chwile.....czyzby to byly chwilowe niedomagania czy tez moge obawiac sie ze w niedlugim czasie wspomaganie sie rozsypie, a moze jest jakies inne prosciejsze rozwiazanie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość analyzer64 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Sprawdź na początek poziom płynu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 ta merivka ma silniczek elektryczny do wspomagania kierownicy i prawdopodobnie nie trzeba robic zadnych dolewek jak to jest w przypadku wspomagania hydraulicznego ....a moze jestem w bledzie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 a merivka ma silniczek elektryczny do wspomagania kierownicy i prawdopodobnie nie trzeba robic zadnych dolewek jak to jest w przypadku wspomagania hydraulicznegoCzęściowo masz rację Meriva ma elektrohydrauliczne wspomaganie kierownicy EHPS. http://www.nivette.pl/opel/slownik.php   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Don Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 A czy nie jest to czasem EPS, tylko elektryczne wspomaganie? Ja mam u siebie kontrolkę EPS i zawsze mi się zdawało, że to jest tylko elektryczny system...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość analyzer64 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Najprościej sprawdzić jakie jest wspomaganie to zobaczyć czy jest przy ścianie grodziowej zbiorniczek na płyn wspomagania, mi się wydaje że tam jest EHPS, ale nie mam pewności do końca.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 tak to jest na 100 procent tylko EPS; czyli jest własciwie bez obslugowy: tylko własnie martwie sie glosna praca od czasu do czasu tego silniczka czy moze calej przekladni, wlasciwie tylko przy skrecie w lewo. mieliscie moze taki przypadek?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Don Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Nie zlokalizowałem takowego. Wiem natomiast, że przy kolumnie kierownicy, nad lewym kolanem jest silnik wspomagania z przekładnią.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 no niestety od dzis zaczynam slyszec glosniejsza (od czasu do czasu) prace wspomagania EPS krecac w obie strony kierownica ...co mozecie poradzic?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Don Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 A są jakieś oznaki groszego działania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.