Gość baki Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam. Może też być sam przegób. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19973-stuki-w-zawieszeniu/page/2/#findComment-101817 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Jeszcze co do sworznia, możesz łatwo sam to sprawdzić (przynajmniej u mnie tak się dało).. podnosisz auto na lewarek od strony koła, które stuka i ruszasz kołem w pionie - u mnie było tak, że druga osoba w tym momencie patrzyła jak zachowuje się sworzeń - no i były luzy widoczne gołym okiem (z resztą przy ruszaniu kołem w pionie również dało się to wyczuwać pod rękami)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19973-stuki-w-zawieszeniu/page/2/#findComment-101810 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaco11 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Słysze stuki tylko z lewej strony czy moze to być wybita ta guma http://www.allegro.pl/item1027904820_gorne_mocowanie_amortyzatora_opel_sintra_poduszka.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19973-stuki-w-zawieszeniu/page/2/#findComment-74112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 jaco11, u mnie były padnięte oby dwie te gumy i do tego samochód zachowywał się jak by miał zużyte amorki. Po wymianie stuki ucichły i poprawiło się zachowanie autka na nierównościach, lub wjechanie w większą kałużę. Przed wymianą zacząłem już rozglądać się za amortyzatorami, ale okazało się że nie potrzebnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19973-stuki-w-zawieszeniu/page/2/#findComment-74048 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Cześć! Mam to samo-rozebrałem i okazało się,że wyrwało tulejkę.Wytrzymały ok.10 tys.km. Pozostałe elementy ok. Niestety takie mamy drogi w Wałbrzychu i okolicach....Miałem te,które pokazał jaco 11. Teraz spróbuję innego producenta.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19973-stuki-w-zawieszeniu/page/2/#findComment-73850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Cześć.Wiem że od maja do października minęło sporo czasu ale może to ktoś przeczyta .Panowie mam pytanie dotyczące przedniego wahacza : - co jest lepsze , wymiana całego wahacza za 299 zł czy babranie się w wymianę poszczególnych elementów składowych?Nie pytam co się bardziej opłaca bo już jest za późno - wymieniłem ostatnio sworzeń . Może ktoś z Was ma już podobne doświadczenia, czyli co jest bardziej żywotne .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19973-stuki-w-zawieszeniu/page/2/#findComment-42381 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Koszty sobie przelicz i pod uwagę bierz jakość wymienianych podzespołów. Czyli w jakich pieniądzach wyjdzie dana wersja przy założeniu że części będą żywotne?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19973-stuki-w-zawieszeniu/page/2/#findComment-41477 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Cześć. Już wybrałem - cały wahacz wygląda lepiej. W przeliczeniu na kasę wychodzi na jedno ale w moim przypadku będzie droższy o wymieniony sworzeń. Dzięki za dobre słowo młody człowieku .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19973-stuki-w-zawieszeniu/page/2/#findComment-41125 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 no, tak z 20lat wstecz byłem i całkiem młody Wahacz jeśli nowy powinien być kpl -ny ze sworzniem. Na samą wymianę potrzebny jest sworzeń i 2 tulejki, choć zwykle w sintrze prędzej pada przednia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19973-stuki-w-zawieszeniu/page/2/#findComment-41117 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Kolego Ziomal - wszystko gra Kiedy wymieniałem sworzeń, tulejki były jeszcze całe, potem się posypały! Chciałem je wymienić ale jak zobaczyłem kompletny wahacz to stwierdziłem że szkoda mojego trudu - wymienię go w całości. Myślę że wytrzyma tyle ile każdy detal z osobna. Pytałem bo może już ktoś przerabiał ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19973-stuki-w-zawieszeniu/page/2/#findComment-41099 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.