Skocz do zawartości

stuki w zawieszeniu


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Jeszcze co do sworznia, możesz łatwo sam to sprawdzić (przynajmniej u mnie tak się dało).. podnosisz auto na lewarek od strony koła, które stuka i ruszasz kołem w pionie - u mnie było tak, że druga osoba w tym momencie patrzyła jak zachowuje się sworzeń - no i były luzy widoczne gołym okiem (z resztą przy ruszaniu kołem w pionie również dało się to wyczuwać pod rękami)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

jaco11, u mnie były padnięte oby dwie te gumy i do tego samochód zachowywał się jak by miał zużyte amorki. Po wymianie stuki ucichły i poprawiło się zachowanie autka na nierównościach, lub wjechanie w większą kałużę.

Przed wymianą zacząłem już rozglądać się za amortyzatorami, ale okazało się że nie potrzebnie. :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość STRUS_TM

Cześć! Mam to samo-rozebrałem i okazało się,że wyrwało tulejkę.Wytrzymały ok.10 tys.km. Pozostałe elementy ok. Niestety takie mamy drogi w Wałbrzychu i okolicach....Miałem te,które pokazał jaco 11. Teraz spróbuję innego producenta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Cześć.Wiem że od maja do października minęło sporo czasu ale może to ktoś przeczyta :) .Panowie mam pytanie dotyczące przedniego wahacza :

- co jest lepsze , wymiana całego wahacza za 299 zł czy babranie się w wymianę poszczególnych elementów składowych?Nie pytam co się bardziej opłaca bo już jest za późno - wymieniłem ostatnio sworzeń :) . Może ktoś z Was ma już podobne doświadczenia, czyli co jest bardziej żywotne :) .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Już wybrałem - cały wahacz wygląda lepiej. W przeliczeniu na kasę wychodzi na jedno ale w moim przypadku będzie droższy o wymieniony sworzeń. Dzięki za dobre słowo młody człowieku :) .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, tak z 20lat wstecz byłem i całkiem młody :)

Wahacz jeśli nowy powinien być kpl -ny ze sworzniem.

Na samą wymianę potrzebny jest sworzeń i 2 tulejki, choć zwykle w sintrze prędzej pada przednia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Ziomal - wszystko gra :) Kiedy wymieniałem sworzeń, tulejki były jeszcze całe, potem się posypały! Chciałem je wymienić ale jak zobaczyłem kompletny wahacz to stwierdziłem że szkoda mojego trudu - wymienię go w całości. Myślę że wytrzyma tyle ile każdy detal z osobna.

Pytałem bo może już ktoś przerabiał ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności