Gość t0mall Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Gość nie podejmuje się modyfikacji do puki nie sprawdzi co w aucie siedzi. Czyli czy silnik i reszta jest sprawne. Tak że najpierw jazda z podpiętym kompem i sprawdzenie parametrów i błędów. Póżniej hamownia i sprawdzenie faktycznych osiągów i dopiero modyfikacja. Pełen profesjonalizm. I cena przy tym konkurencyjna   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20014-gdzie-znajduje-si%C4%99-komputer-w-dieslu/page/2/#findComment-172661 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 bardzo dobrze tak powinni robic wszyscy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20014-gdzie-znajduje-si%C4%99-komputer-w-dieslu/page/2/#findComment-172656 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t0mall Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to w maju modyfikacja.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20014-gdzie-znajduje-si%C4%99-komputer-w-dieslu/page/2/#findComment-172653 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Witam. A ty się wybierasz na rajd? Tylko uważaj aby Ci się szybciej niezużyła turbina , bo to nic innego jak tylko zmiana sterowania turbiną , a dodatkowo mogą Ci paść przewody ciśnieniowe łaczące wyjscie turbiny z intercoolerem(takie karbowane) Moc tego auta jest wystarczająca nawet jak się jedzie z kompletem pasażerów, a i przyśpieszenie w ważnych momentach jest dobre. Pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20014-gdzie-znajduje-si%C4%99-komputer-w-dieslu/page/2/#findComment-172562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t0mall Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 baki, Gdybym wybierał się na rajd to bym podciągnął moc do 180 KM. Ale w tym przypadku jest to robione tak aby samochód na tym nie ucierpiał. Chyba wiesz że w każdym Dieslu jest pozostawiona pewna rezerwa którą przez umiejętne przeprogramowanie map sterownika można odzyskać. I nie jest to tylko zmuszenie turbiny aby pompowała więcej powietrza bo nie na tym to polega. Gdyby to nie bylo bezpieczne dla silnika nigdy bym tego nie zrobił. A korzyści jest wiele. Cytat: Silnik 2.2 DTH (w Oplu Sintra) posiada znaczne rezerwy przewidziane przez samego producenta dlatego poprzez profesjonalny chip tuning wykorzystujemy je w części, a profesjonalna optymalizacja pracy silnika pozwala przy większej elastyczności i mocy oszczędzać na paliwie. Bezpieczny przyrost przy zachowaniu opcji mniejszego zużycia paliwa na trasie ( przy zachowaniu tej samej techniki jazdy) to ok. 30 KM i nawet 65 Nm.( zależnie od indywidualnej sprawności silnika) Nowe korzystniejsze oprogramowanie wykonywane jest indywidualnie dla każdego egzemplarza. Warto gdyż przełoży się to na poprawę przyspieszeń w każdym zakresie i na każdym biegu. Dla zobrazowania przyspieszenie do "setki" będzie lepsze o ok. 1.5-2 sekundy Oczywiście cała profesjonalną i bezpieczną modernizację wykonujemy we wsparciu o pomiar na hamowni (indywidualnie dla każdego egzemplarza) pomiary przed i po modernizacji, czyli dokładnie będzie Pan widział jest przed i jak już w nowszym wydaniu. Gdyby się okazało że sprawność silnika jest zbyt niska na pierwszym pomiarze to odstępujemy od tuningu i jeżeli klient tego sobie życzy staramy się ustalić przyczynę niższej sprawności. Tak profesjonalnie wykonane nowe oprogramowanie gwarantuje bezpieczną eksploatację i dzięki temu zyska Pan: - nawet 30 KM mocy więcej - nawet 65 Nm. momentu obrotowego więcej - oszczędność paliwa na trasie przy zachowaniu tej samej techniki jazdy nawet o 1 litr - przyspieszenie do 100 km/h lepsze nawet o 1.5-2 sekundy - lepsze przyspieszenia na każdym biegu poprzez znacznie większą elastyczność - zminimalizowanie "turbo dziury" czyli auto od niższych do wyższych obrotów będzie miało znacznie korzystniejszą siłę ciągu. - znacznie szybszą reakcję na pedał gazu - bezpieczniejsze wyprzedzanie - oraz znacznie więcej przyjemności z jazdy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20014-gdzie-znajduje-si%C4%99-komputer-w-dieslu/page/2/#findComment-172550 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Witam. Ja nie neguje Twojej decyzji , tylko zastanawiam sie PO CO . Ja to wszystko wiem , ale nestety niejesteśmy w Niemczech gdzie po autostradzie możemy jechac bez ograniczeń tylko w PL a drogi są tu takie jakie są . Życze powodzenia i oczekuje że podzielisz się swoimi odczuciami po podniesieniu mocy może i ja się skusze? Pozdr i życze powodzenia Cytat: " zminimalizowanie "turbo dziury" czyli auto od niższych do wyższych obrotów będzie miało znacznie korzystniejszą siłę ciągu. - znacznie szybszą reakcję na pedał gazu " Nato nielicz zabardzo bo wtedy turbina musiałaby miec zmienna geometrie łopatek a to niestety musiałaby być turbina sterowana elektronicznie .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20014-gdzie-znajduje-si%C4%99-komputer-w-dieslu/page/2/#findComment-172362 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 baki nie przesadzaj taka zmiana to wyciagniecie tego co fabryka olala czylo optymalny program dla danego silnika sa bezpieczne granice takiego zabiegu pozniej zaczynaja sie schody (jak przegniesz pale) wiele osob jakie znam i robily to w dieslach odnotowaly nawet nizsze zuzycie paliwa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20014-gdzie-znajduje-si%C4%99-komputer-w-dieslu/page/2/#findComment-172355 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t0mall Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 sa bezpieczne granice takiego zabiegu Chodzi właśnie o to aby nie przekroczyć tej granicy. Samochód nadal musi być bezawaryjny bo jak narazie tak jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20014-gdzie-znajduje-si%C4%99-komputer-w-dieslu/page/2/#findComment-172324 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Samochód nadal musi być bezawaryjny bo jak narazie tak jest. Tylko ze po tym czip tuningu zrobi się awaryjny ! i nie bierzecie tego pod uwagę! Juz teraz nie ma kto naprawić dwu wtyka! . A co dopiero przy zmianie oprogramowania!.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20014-gdzie-znajduje-si%C4%99-komputer-w-dieslu/page/2/#findComment-172253 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t0mall Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Dla zainteresowanych tematem trochę informacji o chip tuningu http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif http://www.mchtr.com/chiptuning.php [ Dodano: Nie Maj 10, 2009 11:46 ] Niestety po zagłębieniu się jeszcze bardziej w temat i zasięgnięciu opini fachowców z www.gekocars.pl specjalizujących się w chipowaniu samochodów Opla zrezygnowałem z modyfikacji. Nie oznacza to jednak że nie można tego zrobić. Jednak panowie odradzili mi to ze względu na przebieg auta co wiąże się już ze zużyciem pompy która może nie podawać wystarczającej ilości paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20014-gdzie-znajduje-si%C4%99-komputer-w-dieslu/page/2/#findComment-171929 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.