Skocz do zawartości

Gdzie znajduje się komputer w dieslu?


Gość t0mall

Rekomendowane odpowiedzi

Gość nie podejmuje się modyfikacji do puki nie sprawdzi co w aucie siedzi.

Czyli czy silnik i reszta jest sprawne.

Tak że najpierw jazda z podpiętym kompem i sprawdzenie parametrów i błędów.

Póżniej hamownia i sprawdzenie faktycznych osiągów i dopiero modyfikacja.

Pełen profesjonalizm.

I cena przy tym konkurencyjna :niie:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

A ty się wybierasz na rajd? Tylko uważaj aby Ci się szybciej niezużyła turbina , bo to nic innego jak tylko zmiana sterowania turbiną , a dodatkowo mogą Ci paść przewody ciśnieniowe łaczące wyjscie turbiny z intercoolerem(takie karbowane)

Moc tego auta jest wystarczająca nawet jak się jedzie z kompletem pasażerów, a i przyśpieszenie w ważnych momentach jest dobre.

Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baki,

Gdybym wybierał się na rajd to bym podciągnął moc do 180 KM.

Ale w tym przypadku jest to robione tak aby samochód na tym nie ucierpiał.

Chyba wiesz że w każdym Dieslu jest pozostawiona pewna rezerwa którą przez umiejętne przeprogramowanie map sterownika można odzyskać.

I nie jest to tylko zmuszenie turbiny aby pompowała więcej powietrza bo nie na tym to polega.

Gdyby to nie bylo bezpieczne dla silnika nigdy bym tego nie zrobił.

A korzyści jest wiele.

 

Cytat:

Silnik 2.2 DTH (w Oplu Sintra) posiada znaczne rezerwy przewidziane przez samego producenta dlatego poprzez profesjonalny chip tuning wykorzystujemy je w części, a profesjonalna optymalizacja pracy silnika pozwala przy większej elastyczności i mocy oszczędzać na paliwie.

 

Bezpieczny przyrost przy zachowaniu opcji mniejszego zużycia paliwa na trasie ( przy zachowaniu tej samej techniki jazdy) to ok. 30 KM i nawet 65 Nm.( zależnie od indywidualnej sprawności silnika)

 

Nowe korzystniejsze oprogramowanie wykonywane jest indywidualnie dla każdego egzemplarza.

 

Warto gdyż przełoży się to na poprawę przyspieszeń w każdym zakresie i na każdym biegu. Dla zobrazowania przyspieszenie do "setki" będzie lepsze o ok. 1.5-2 sekundy

 

Oczywiście cała profesjonalną i bezpieczną modernizację wykonujemy we wsparciu o pomiar na hamowni (indywidualnie dla każdego egzemplarza) pomiary przed i po modernizacji, czyli dokładnie będzie Pan widział jest przed i jak już w nowszym wydaniu.

 

Gdyby się okazało że sprawność silnika jest zbyt niska na pierwszym pomiarze to odstępujemy od tuningu i jeżeli klient tego sobie życzy staramy się ustalić przyczynę niższej sprawności.

 

Tak profesjonalnie wykonane nowe oprogramowanie gwarantuje bezpieczną eksploatację i dzięki temu zyska Pan:

 

- nawet 30 KM mocy więcej

 

- nawet 65 Nm. momentu obrotowego więcej

 

- oszczędność paliwa na trasie przy zachowaniu tej samej techniki jazdy nawet o 1 litr

 

- przyspieszenie do 100 km/h lepsze nawet o 1.5-2 sekundy

 

- lepsze przyspieszenia na każdym biegu poprzez znacznie większą elastyczność

 

- zminimalizowanie "turbo dziury" czyli auto od niższych do wyższych obrotów będzie miało znacznie korzystniejszą siłę ciągu.

 

- znacznie szybszą reakcję na pedał gazu

 

- bezpieczniejsze wyprzedzanie

 

- oraz znacznie więcej przyjemności z jazdy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja nie neguje Twojej decyzji , tylko zastanawiam sie PO CO . Ja to wszystko wiem , ale nestety niejesteśmy w Niemczech gdzie po autostradzie możemy jechac bez ograniczeń

tylko w PL a drogi są tu takie jakie są . Życze powodzenia i oczekuje że podzielisz się swoimi odczuciami po podniesieniu mocy może i ja się skusze?

Pozdr i życze powodzenia

Cytat:

" zminimalizowanie "turbo dziury" czyli auto od niższych do wyższych obrotów będzie miało znacznie korzystniejszą siłę ciągu.

- znacznie szybszą reakcję na pedał gazu "

Nato nielicz zabardzo bo wtedy turbina musiałaby miec zmienna geometrie łopatek

a to niestety musiałaby być turbina sterowana elektronicznie .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baki nie przesadzaj :lol:

taka zmiana to wyciagniecie tego co fabryka olala

czylo optymalny program dla danego silnika

sa bezpieczne granice takiego zabiegu

pozniej zaczynaja sie schody (jak przegniesz pale)

wiele osob jakie znam i robily to w dieslach

odnotowaly nawet nizsze zuzycie paliwa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa bezpieczne granice takiego zabiegu

Chodzi właśnie o to aby nie przekroczyć tej granicy.

Samochód nadal musi być bezawaryjny bo jak narazie tak jest.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód nadal musi być bezawaryjny bo jak narazie tak jest.

Tylko ze po tym czip tuningu zrobi się awaryjny ! i nie bierzecie tego pod uwagę! Juz teraz nie ma kto naprawić dwu wtyka! . A co dopiero przy zmianie oprogramowania!. :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla zainteresowanych tematem trochę informacji o chip tuningu http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

 

http://www.mchtr.com/chiptuning.php

 

[ Dodano: Nie Maj 10, 2009 11:46 ]

Niestety po zagłębieniu się jeszcze bardziej w temat i zasięgnięciu opini fachowców z www.gekocars.pl specjalizujących się w chipowaniu samochodów Opla zrezygnowałem z modyfikacji.

Nie oznacza to jednak że nie można tego zrobić.

Jednak panowie odradzili mi to ze względu na przebieg auta co wiąże się już ze zużyciem pompy która może nie podawać wystarczającej ilości paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności