Gość Anonymous Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Jestem posiadaczem samochodu opel astra 1.7 DTI (silnik isuzu) i ostatnimi czasy zapala mi sie check silnika-diagnoza- PP 0 P0335 - czujnik polozenia walu korbowego (sygnal nieprawidlowy/brak komunikacji). Nie jestem jednak pewny czy aby to jest przyczyna takiego zachowania. Moze ktos juz spotkal sie z takimi objawami i potrafi cos doradzic. dodam ze kontrolka wlacza sie tylko przy DLUZSZEJ jezdzie z predkoscia powyzej 120km/h, auto pracuje normalnie, zadnego dlawienia, spadku mocy nie ma. Zrobilem kilka dlugich tras z ta usterka i nic sie nie zadzialo niepokojacego. Co powinienem zrobic ? Czy wymieniac od razu przeplywke ? Kolejne pytanie- warto ten silnik chipowac? mam mozliwosc wgrania za 800 PLN nowego opoprogramowania ale nie wiem co z zywotnoscia jednostki ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20049-czujnik-polozenia-walu-astra-g-17-dti-2001/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Ten temat jest poruszany na forum elektrody http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=557081&highlight=   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20049-czujnik-polozenia-walu-astra-g-17-dti-2001/#findComment-160857 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Czy wymieniac od razu przeplywke ?Co ma przepływka do czujnika?Czujnik położenia wału jest równocześnie czujnikiem prędkości obrotowej silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20049-czujnik-polozenia-walu-astra-g-17-dti-2001/#findComment-160854 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Ja mam to samo, podczas dłuższej jazdy na równych obrotach zapala mi się ta kontrolka. Ale jak dodam minimalnie gazu to gaśnie. Podobno może to być "recylkulator spalin"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20049-czujnik-polozenia-walu-astra-g-17-dti-2001/#findComment-158630 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Podobno może to być "recylkulator spalin" Nie ma to kompletnie zadnego zwiazku z olejem. Ja mam to samo, podczas dłuższej jazdy na równych obrotach zapala mi się ta kontrolka. Ale jak dodam minimalnie gazu to gaśnie. Tak jak pisalem wczesniej jesli sie zapal kontrolka to mozna powiedziec ze juz po frytkach. Kontrolka zapala sie dopiero jak bedzi eminimalne cisnienie( prawie zerowe) a do wymaganego to naprawde jest daleko. To ze zgasla kontrolka po przegazuwie to moz eoznaczac ze cisnieni wzroslo do powiedzmy 10-20 % tego co powinno byc- kontrolka juz zgasnie( tak jest wyregulowany czyjnik cisnienia oleju) ale smarowanie bedzie prawie zadne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20049-czujnik-polozenia-walu-astra-g-17-dti-2001/#findComment-158443 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Zobaczcie ten link może coś Wam pomoże http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=557081&highlight=   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20049-czujnik-polozenia-walu-astra-g-17-dti-2001/#findComment-156067 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek24242 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 no ja u siebie mam cos podobnego wykrywa blad 0335 czujnik obrotu walu korbowego wymienilem ten czujnik na kupiony sklepie nie w ASO i byl dobry przez 2 mieisace po tym czasie znow pojawial sie czek i ten sam blad zalozylem stary czujnik i bylo ok przez pol roku no a teraz zrobilo sie cieplej i znow w dluzszej trasie wywala czek i blad 0335 ale to nie jest moim zmartwieniem bo autko nie ma mocy mam drugie do porownania i tamto to jezdzi a moje sie toczy ,SZukam rozwiazania tego problemu jak narazie bez skutecznie , pytalem w ASO i dowiedzialem sie w jednym ze jest bardzo duze zapotrzebowanie na te czujniki bo mowil mi ze okolo 2000 sztuk a maja jeden dostepny i naj prawdopodobniej sa one wadliwe . A moje pytanie brzmi czy tenczujnik ma wpływ na moc samochodu jeśli nie to co to może być ? poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20049-czujnik-polozenia-walu-astra-g-17-dti-2001/#findComment-154680 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Ma wpływ. Sprawdź napięcie zasilania czujnika. Potem rezystancję kabli od sterownika (trzeba wyjąć wtyczkę), do czujnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20049-czujnik-polozenia-walu-astra-g-17-dti-2001/#findComment-154673 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek24242 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 a jakie powinno byc napiecie zasilania 12v czy mniejsze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20049-czujnik-polozenia-walu-astra-g-17-dti-2001/#findComment-154457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Najpierw uzupełnij profil o symbol silnika i rocznik. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20049-czujnik-polozenia-walu-astra-g-17-dti-2001/#findComment-154451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.