Skocz do zawartości

problem z odpaleniem,pada kazdy akumulator po zapaleniu


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam :mrgreen:

przyczyn może być kilka jeżeli tak szybko rozładowuje aku

sprawdź przewody idące z akumulatora do rozrusznika

przejrzyj wiązki przewodów czy któreś się nie przetarły

może zwierają do masy

rozrusznik też może byc spróbuj go opukać może bendiks się zawiesił

skleiły się styki (miałem taki przypadek w audi) :)

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

byc moze sprawdze to.

mam jeszcze cos co moze pomoglo by pomoc.

jak juz aku jest rozladowany po tym gdy z raz zapale. to juz wogole krecic nie chce.o dziwo jak zauwazylem swiatlo kontrolek wcale nie gasnie tak jak przy rozladowanym aku.

co wiecej jezeli wtedy podepne kablami auto do innego samochodu zapalonego zeby od niego wziasc prad na rozruch to pali.

no nie wiem za bardzo ale chyba gdyby problem byl z rozrusznikiem to chyba wtedy tez nie palil?!

czekam na dalsze opinie i pomocne rady.jutro udam sie do elektryka samochodowego ale jak to bywa u wiekszosci takich fachowcow to wezma kase za nic a w koncu okaze sie ze nie rozwiazali problemu.

 

[ Dodano: Nie Maj 03, 2009 16:42 ]

zauwazylem jeszcze cos.udalo mi sie go odpalic po kilku godz na prostowniku.i spoko wszystko gralo jak trzeba.

zgasilem.i za ok 30/40 znow sprobowalem i zapalilo.ale w momencie gdy chcialem zapalic go zaraz po zgaszeniu to aku odrazu padlo i teraz nic-powrot do ppunktu wyjscia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

bylem u elektromechanika.stwierdzil ze to padniety alternator i naprawa go wyniesie ok 400pln. sporo,ale coz.powiedzial ze mial juz kilka takich samych przypadkow w zafirze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ostatnio przerabiałem problem z alternatorem z tym że miałem za małe ładowanie 13,2-13,5. Elektryk wymienił wirnik i ładowanie było 14,2 - zapłaciłem 300zł, pojeździłem troche, silnik dostał temperatury 80 stopni i ładowanie spadło do 13,7 no to spowrotem do elektryka. Do wymiany poszedł jeszcze regulator napięcia 100zł. W sumie 400zł i teraz ładowanie 14,5-14,6 i trzyma mawet po nagrzaniu się silnika :brawo:

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności