Skocz do zawartości

tylne zawieszenie amortyzatory


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

 

Wymieniłem z tyłu amortyzatory, ale w zestawie ostrzymalem inne gumy niz sa fabrycznie montowane, poniewaz nie nachodziły na tuleje która takze była załadana na amortyzator. wiec załozyłem z spowrotem stare, i tu sie pojawil problem, bo zawieszenie sie tukło, amortyzator miał luzy przy gurnym mocowaniu , wiec wyjąłem tulejke metalowa co była w srodku i zalozylem same gumy ale juz te nowe bez tuleji i tłuczenie ustało i mam pytanie czy ta tuleja jest potrzebna.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nowy amortyzator ma zupełnie inny sposób montażu. Ta tuleja jest częścią starego amortyzatora więc nie widzę sensu wpychania jej tam na siłę .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DAROMV6

Części składowe można rozpoznać na rysunku, ze stalową tulejką między gumowymi włącznie. Stalowa montowana na trzpieniu z jedną gumową, a od góry drugą np.

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wszystko sie zgadza,ale pod warunkiem że to są orginalne amory.

W takich jak np. te są dwie gumki dwie podkładki i nakrętka z drobnym gwintem.Dodatkowo śruba jest cieńsza dlatego gumy i tulejka ze starego amortyzatora nie pasują:

http://moto.allegro.pl/item612456943_amortyzatory_tyl_corsa_b_tigra.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DAROMV6

Może bardziej jest to zależne od przeznaczenia do danego modelu i wykonania trzpienia górnego, a że oryginalne raczej nie - przykład jakiegoś tam producenta http://moto.allegro.pl/item623878051_amortyzatory_tyl_opel_corsa_a_b_tigra_gazowe.html zdjęcie liche ale w powiększeniu widoczna w woreczku stalowa tulejka

Czasami stalowe montuje się na powrót do nowego zestawu, ale jeśli wykonanie trzpienia w nowych na to nie pozwala - to trudno.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam

 

Dzieki wielkie za rady, nio amortyzatory nie byly orinalne, pradzlem sobie w taki sposób ze trochę podciołem te tuleje aby były krótsze dzieki temu załozyłem orginalne gumy, i wszytko gra a chciałem zaozyc ta tuleje z tego wzgledu ze sie obawiałem, ze bedzie mial amortyzator luz u góry, teraz i tak mnie czeka wymiana amortyzatorów z przodu, ale najpierw wyklepanie drzi tylnich bo jakis debil wjechał we mnie na parkingu i uciekł wiec troche pracy mam:)

 

Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Daniel GSi

dobre to chodzi ci o jakosc :lol: jezeli tak to kayaba, bilstein, sahs, polecam bo slyszalem o nich same dobre opinie, sam kupilem harta ostatnio caly komplet, za swoj blad zaplacilem tym ze jeden z przodu padl po tygodniu i poszedl na gwarancje, reszta jest w porzadku nie narzekam, ale na tym juz nigdy nie bede oszczedzal, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności