Gość Dob Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Mam następujący problem: 1. Zamykam samochód z pilota - ryglują się wszystkie drzwi za wyjątkiem pasażera, 2. Drzwi pasażera zamykam z klucza. potem 3. Otwieram samochód z pilota - działają WSZYSTKIE zamki 4. Przejadę się trochę po naszych równych droga - jak mnie dobrze wytelepie to: 5. Zamykam samochód z pilota - ryglują się WSZYSTKIE drzwi. I tak ryglowanie zamka w drzwiach pasażera raz działa raz nie. Otwieranie działa zawsze. Co to może być i jak można to poprawić? poprawiłem orta w temacie,zibi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2043-centralny-zamek/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Rozkrec boczek i sprawdz czy drut od silniczka centralnego o nic nie ociera, jest to typowa niesprawnosc przy centralnym zamku. Niestety silowniki sa na to czule. Bez rozkrecenia nic nie zdzialasz. Luzna wtyczka przy centralce tez moze wchodzic w gre ale jest to malo prawdopodobne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2043-centralny-zamek/#findComment-343883 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Też tak sądzę, jakby były kłopoty również z otwieraniem, wtedy przyczyna leży gdzies indziej. Zobacz, jak drzwi będą działać ze zdjetym boczkiem.Będziesz widział, czego szukać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2043-centralny-zamek/#findComment-343880 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 albo najpierw zajrzyj w miejsce przejścia kabli do drzwi, w takiej osłonie wężykowej ja tak miałem z tylnymi przetarła się izolacja i centalny raz działał raz nie az wkońcu dziwnym trafem upalił bezpiecznik wkońcu zacząłem szukać winy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2043-centralny-zamek/#findComment-343621 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 miałem podobny problem tylko z drzwiami tylnimi. okazało się że mialem połamane przewody idące do drzwi pod gumoweą koszulką. myślę, że jak to jedne drzwi to moze być coś podobnego, sprawdź przewody doprowadzające do drzwi pod koszulką ochronną. w razie czego lutowanie. sprawdź kostkę łączącą też trzeba zdjąć gumową ochronę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2043-centralny-zamek/#findComment-342839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dob Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Sprawdzone - to był drut od silniczka. ThX cóż to takiego śliniczek? przestawiłem litery,bo było śmiesznie /zibi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2043-centralny-zamek/#findComment-342691 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.