Skocz do zawartości

Zafira OPC problem z bardzo dymiącym silnikiem


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam serdecznie

 

Na wstepie pragne zaznaczyć ,ze jestem nowy na forum i mogłem wybrać zły dział

za co z góry przepraszam

 

Ale do sprawy , posiadam Zafire OPC 2002rok 170tyś przebiegu

mam ja od roku ,było prawie ok brała tylko na 1000km ok 0.7lL oleju

ok miesiaca temu strzeliła mi uszczelka pod głowicą , oddałem auto na warsztat

głowica została sprawdzona

Splanowana

gniazda zaworowe wyfrezowane

nowe uszczelniacza

do tego pompa wody i kompletny rozrząd

 

po odebraniu auta po około dwóch dniach wybrałem sie do miasta

korki ,światła itp ogulnie po godzinie pracujacego silnika zobaczyłem ,że co jakiś czas

zaczyna dymić na siwo niebiesko , zazwyczaj przy schodzeniu z obrotów sadzi ogromne kłęby dymu.

Wruciłem na warsztat

Po rozmowie z mechanikiem ,ten wysunoł teze,że to pierścienie sie zagotowały i juz niesą tak sprężyste i trzeba je wymienić

po tej operacji nie będzie juz dymił.

 

Przystałem na to

 

Po tygodniu odebrałem auto i znóe krótka trasa

a zamna siwo ludzie podbiegaja na światłach z gaśnicami krzycząc ,ze auto sie pali.

Wk.........iony ;/

Wracam na warsztat i słysze,że muszą się pierścienie dotrzec i dymienie będzie ustawac z karzdym kilometrem

 

po 300km dalej to samo stan oleju z pełnego spad do połowy

teraz chcą mi czyścić odme ,że niby to przez , a odma jest drorzna bo sprawdzałem

 

Mianoeicie dymi tylko na goracym silniku ,nie ma wyrazinego spadku mocy

turbina chodzi cicho ,i pompuje normalnie.

 

Bardzo prosze o pomoc w tej sprawie.

 

Pozdrawiam Robert

 

poprawiłem tytuł"regulamin 3,1"/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Teraz to juz nic nie zmieni

musze doprowadzić sprawe do końca

Ale ostatni raz dałem auto do takiego serwisu

 

Narazie poczekam może ktos mi napisze co może być tego przyczyną

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podjedz do kogos innego zmierzyc kompresje silnika i cisnienie oleju

albo nic nie zrobili i policzyli za robote

albo cos spartolili po drodze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam.

Przede wszystkim powinni sprawdzić ciśnienie w cylindrach.

Oczywiście przed wymianą pierścieni.

Ale myślę ,skoro robili głowicę,to tam mogli coś spartolić.

Jeśli spala olej to będzie dymił.

Jeśli naprawa przebiega w tym samym warsztacie to musisz się pokłócić.

Przyjechałeś z konkretną usterką a oni naprawiają wszystko tylko nie to co należy.

 

Pozdrawiam i powodzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności