Gość Wiooreck Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Tak więc mamy dowody, że Biopaliwa mogą być szkodliwe dla samochodów, które nie są do nich przystosowane. A to zapycha filtry, uszkadza układy wtryskowe, no i ta paskudna woda... Zastanawia mnie tylko jedno... Kuzyn jeździł na tym golfem II 1.6 TD intercooler i nic mu nie jest a zrobił prawie 2000 km   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20775-opel-astra-g-17-dti-2002r-silnik-isuzu-czy-mo%C5%BCna-to-la%C4%87/page/4/#findComment-160639 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Dokladnie, o to mi wlasnie chodzilo czy ktos to praktykuje z forumowiczów czy nie..Zawsze znajdzie się ktoś kto się odważy i spróbuje ale niekoniecznie jest zarejstrowany na forum Myślę,że póki co poczekam dalej jak temat się będzie rozwijał no i może w ASO warto spytać?Choć niekoniecznie Panowie tam pracujący mogą dysponować wiarygodną wiedzą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20775-opel-astra-g-17-dti-2002r-silnik-isuzu-czy-mo%C5%BCna-to-la%C4%87/page/4/#findComment-160431 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 zrobił prawie 2000 km to chyba nie jest zbyt wiele. może gdy ktoś zrobi powiedzmy 30 000 km to już o czymś będzie świadczyć bo przecież chyba nie ma co oczekiwać, że paliwo dopuszczone do legalnej dystrybucji będzie psuło silnik po kilku czy kilkuset km. zresztą chyba nie tyle chodzi o dystans co o czas oddziaływania. myślę, że trzeba może rok, dwa lata takiej eksploatacji by poczuć jej ewentualne skutki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20775-opel-astra-g-17-dti-2002r-silnik-isuzu-czy-mo%C5%BCna-to-la%C4%87/page/4/#findComment-160396 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiooreck Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Ja osobiście wątpię żeby ten glfoski stary silnik się tak szybko popsuł koleś co zatankował Bio do tego volva, o którym wczesniej pisałem, ujechał zaledwie parenaście kilometrów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20775-opel-astra-g-17-dti-2002r-silnik-isuzu-czy-mo%C5%BCna-to-la%C4%87/page/4/#findComment-160274 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 skoro jeżdżą ludzie na opale i dają radę to najpewniej Twój też da radę z tym Bio - będę wyglądać relacji jak długo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20775-opel-astra-g-17-dti-2002r-silnik-isuzu-czy-mo%C5%BCna-to-la%C4%87/page/4/#findComment-160263 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Te 1.6 TD to ludziska swapuja na forum polówki do 6N-ek. Były 4 rodzaje tych silnikow 59 69 i dwa po 80 koni Najbardziej cenione to ten JR 69 oraz SB 80 konne. Nie ma lepszego silnika jak mowia. Wszystko przepali. Zero elektroniki, pasuje wszystko elegancko i jak w tych 1.7 TD z AF podkrecamy wydatek na pompie(tam sie wstawia takiego pina jeszcze) i MBC na turbo i mamy lekko 100 koni. prawie 2 tys km to mozna powiedziec ze to jest nic dla starego kapcia. Cisnienie na wtryskach jest 130-150 barów gora a co za tym idzie to i srednica otworkow jest dosc duza na wtryskach. W takim na CR to cisnienie podchodzi pod 2000 barow a srednica bardzo malutka no i sie zapychaja a pompa ktora to musi takie cisnionko nabic do "szyny" to tez nie ble jaka jest i strasznie duza precyzja w tych nowych konstrukcjach jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20775-opel-astra-g-17-dti-2002r-silnik-isuzu-czy-mo%C5%BCna-to-la%C4%87/page/4/#findComment-160260 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Przepraszam koledzy, że nie zauważyłem pytania jakie zadał mi kolega Vista. Tak wiec spróbuje odpowiedzieć. Posiadam Opla Astre G kombi z silnikiem Y20DTH obecny przebieg to 217 tyś.km. Jedyna poważniejsza naprawa to naprawa kompresora od klimatyzacji. Co do drugiego samochodu jest to Opel Vecktra z silnikiem X20DTH z przebiegiem 360 tyś. km którą jeździ moja żona, były w niej 3 poważniejsze naprawy: wymieniłem przepływomierz powietrza, pompe serwa która sam zepsułem, przekładnie kierownicy i teraz wymieniłem Sprężyny oraz tylne amortyzatory. A teraz co do pytań: 0. jakie dokładnie masz tam silniki? 1. pompę robiłeś w którymś autku? Nie 2. robisz jakieś dolewki np. mixol? Nie 3. lejesz zawsze standard czy jakieś premium? Dotychczas jezdzilem na mobil1 0-40 a teraz zmienilem na Helix 10-40 poniewaz Dodalem plyn do polepszenia jaksci spalania i pracy silnika juz widze efekty. 4. wężyki (przelewy) masz od zakupu czy wymieniałeś? Wymienialem 5. były jakieś poważniejsze inwestycje przy tych przebiegach? Jak napisalem 6. co ile czyścisz EGR/dolot? Vectra 2 razy 7. zdarzyło się, że zapowietrzył się któryś np. na krzywym postoju? Nie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20775-opel-astra-g-17-dti-2002r-silnik-isuzu-czy-mo%C5%BCna-to-la%C4%87/page/4/#findComment-149868 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 ad 3. myślałam o paliwie - na czym najczęściej jeździsz? ad 4. wymieniłeś profilaktycznie czy z jakiegoś powodu? przy jakim przebiegu? w obu autkach? sam? jaki to koszt z robocizną? ad 6. profilaktycznie? raz na rok? czy może co ileś kkm? sam? jaki jest koszt czyszczenia razem z dolotem? z góry dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20775-opel-astra-g-17-dti-2002r-silnik-isuzu-czy-mo%C5%BCna-to-la%C4%87/page/4/#findComment-149831 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Witam , co do paliwa to jest standart ON tankuję tylko na znanych stacjach,jeżeli nie znam to tylko ile muszę (Staram się nie wyjechać paliwa poniżej 15 litrów.) Co do wężyków, to poprostu ze starości były całe mokre od ropy i się kruszyły. Co do kosztów około 10 zł wężyk od powitrzenie samemu. EGR czyściłem po 200tkm sam niezmam Kosztów z robiłem to sam. Teraz niebędzie mnie jadem na urlop cały sierpień.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20775-opel-astra-g-17-dti-2002r-silnik-isuzu-czy-mo%C5%BCna-to-la%C4%87/page/4/#findComment-149637 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.