Skocz do zawartości

Opel Astra G 1.7 DTI 2002r silnik ISUZU czy można to lać?


Rekomendowane odpowiedzi

Tak więc mamy dowody, że Biopaliwa mogą być szkodliwe dla samochodów, które nie są do nich przystosowane. A to zapycha filtry, uszkadza układy wtryskowe, no i ta paskudna woda... :wink:

 

Zastanawia mnie tylko jedno... Kuzyn jeździł na tym golfem II 1.6 TD intercooler i nic mu nie jest :D a zrobił prawie 2000 km

 

  • Odpowiedzi 34
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Dokladnie, o to mi wlasnie chodzilo czy ktos to praktykuje z forumowiczów czy nie..Zawsze znajdzie się ktoś kto się odważy i spróbuje ale niekoniecznie jest zarejstrowany na forum ;-) Myślę,że póki co poczekam dalej jak temat się będzie rozwijał no i może w ASO warto spytać?Choć niekoniecznie Panowie tam pracujący mogą dysponować wiarygodną wiedzą :wesoly:

 

Gość Anonymous

zrobił prawie 2000 km

to chyba nie jest zbyt wiele. może gdy ktoś zrobi powiedzmy 30 000 km to już o czymś będzie świadczyć bo przecież chyba nie ma co oczekiwać, że paliwo dopuszczone do legalnej dystrybucji będzie psuło silnik po kilku czy kilkuset km. zresztą chyba nie tyle chodzi o dystans co o czas oddziaływania. myślę, że trzeba może rok, dwa lata takiej eksploatacji by poczuć jej ewentualne skutki.

 

Ja osobiście wątpię żeby ten glfoski stary silnik się tak szybko popsuł ;-) koleś co zatankował Bio do tego volva, o którym wczesniej pisałem, ujechał zaledwie parenaście kilometrów :wesoly:

 

Gość Anonymous

skoro jeżdżą ludzie na opale i dają radę to najpewniej Twój też da radę z tym Bio - będę wyglądać relacji jak długo ;-)

 

Te 1.6 TD to ludziska swapuja na forum polówki do 6N-ek. Były 4 rodzaje tych silnikow 59 69 i dwa po 80 koni Najbardziej cenione to ten JR 69 oraz SB 80 konne. Nie ma lepszego silnika jak mowia. Wszystko przepali. Zero elektroniki, pasuje wszystko elegancko i jak w tych 1.7 TD z AF podkrecamy wydatek na pompie(tam sie wstawia takiego pina jeszcze) i MBC na turbo i mamy lekko 100 koni.

 

prawie 2 tys km to mozna powiedziec ze to jest nic dla starego kapcia. Cisnienie na wtryskach jest 130-150 barów gora a co za tym idzie to i srednica otworkow jest dosc duza na wtryskach. W takim na CR to cisnienie podchodzi pod 2000 barow a srednica bardzo malutka no i sie zapychaja a pompa ktora to musi takie cisnionko nabic do "szyny" to tez nie ble jaka jest i strasznie duza precyzja w tych nowych konstrukcjach jest.

 

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Przepraszam koledzy, że nie zauważyłem pytania jakie zadał mi kolega Vista. Tak wiec spróbuje odpowiedzieć. Posiadam Opla Astre G kombi z silnikiem Y20DTH obecny przebieg to 217 tyś.km. Jedyna poważniejsza naprawa to naprawa kompresora od klimatyzacji. Co do drugiego samochodu jest to Opel Vecktra z silnikiem X20DTH z przebiegiem 360 tyś. km którą jeździ moja żona, były w niej 3 poważniejsze naprawy: wymieniłem przepływomierz powietrza, pompe serwa która sam zepsułem, przekładnie kierownicy i teraz wymieniłem Sprężyny oraz tylne amortyzatory. A teraz co do pytań:

 

 

 

0. jakie dokładnie masz tam silniki?

 

1. pompę robiłeś w którymś autku? Nie

 

2. robisz jakieś dolewki np. mixol? Nie

 

3. lejesz zawsze standard czy jakieś premium? Dotychczas jezdzilem na mobil1 0-40 a teraz zmienilem na Helix 10-40 poniewaz Dodalem plyn do polepszenia jaksci spalania i pracy silnika juz widze efekty.

 

4. wężyki (przelewy) masz od zakupu czy wymieniałeś? Wymienialem

 

5. były jakieś poważniejsze inwestycje przy tych przebiegach? Jak napisalem

 

6. co ile czyścisz EGR/dolot? Vectra 2 razy

 

7. zdarzyło się, że zapowietrzył się któryś np. na krzywym postoju? Nie

 

Gość Anonymous

ad 3. myślałam o paliwie - na czym najczęściej jeździsz?

 

ad 4. wymieniłeś profilaktycznie czy z jakiegoś powodu? przy jakim przebiegu? w obu autkach? sam? jaki to koszt z robocizną?

 

ad 6. profilaktycznie? raz na rok? czy może co ileś kkm? sam? jaki jest koszt czyszczenia razem z dolotem?

 

z góry dzięki :wesoly:

 

Gość Anonymous

Witam ,

co do paliwa to jest standart ON tankuję tylko na znanych stacjach,jeżeli nie znam

to tylko ile muszę (Staram się nie wyjechać paliwa poniżej 15 litrów.)

Co do wężyków, to poprostu ze starości były całe mokre od ropy i się kruszyły.

Co do kosztów około 10 zł wężyk od powitrzenie samemu.

EGR czyściłem po 200tkm sam niezmam Kosztów z robiłem to sam.

Teraz niebędzie mnie jadem na urlop cały sierpień.

:(:?::beer::beer::beer::beer:

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności