Skocz do zawartości

Remont silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous
szoszon1983 kiedyś pisał że wlał to ale auto oleju mu nie brało więc nie wie czy pomógł ale na pewno nie zaszkodził...

 

dokładnie tak było. Zalałem tego ceramizera i żadnych efektów ubocznych nie było. Przy pierwszej wymianie oleju zmieniałem uszczelkę miski i silniczek w środku był czyściutki.

Z odczuć subiektywnych to jakby troszkę lepiej silniczek zbierał się z niskich obrotów i przy zimnym silniku (po nocy) ciszej pracuje rozrząd (chodzi o pierwsze 2 sekundy, zanim olej wszędzie doleci). Ale ciężko to zbadać, czy tylko mi się tak nie wydaje. U mnie zbiegło się to w czasie z usunięciem EGR'a i samodzielnymi regulacjami instalacji gazowej. Od tamtej pory silnik pali mniej i lepiej się zbiera.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2082-remont-silnika/page/2/#findComment-343288
Udostępnij na innych stronach

CHESTER, jak już koniecznie chcesz, to zrób porządek z głowicą.

Prowadnice zaworów i uszczelniacze, dotarcie zaworów.

To wystarczy.

Pierścienie i gładzie cylindrów tak szybko się nie psują.

U mnie przekręciło sie 274.000 i nie narzekam, nawet nieźle bryka, jak na 1,4. :?:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2082-remont-silnika/page/2/#findComment-343239
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

zmienilem dzisiaj olej na maxlife 10w40 (wczesniej bylo slychac popychacz jak stuka) myslalem ze zmiana oleju pomoze (moze pomoze tylko ile mniej wiecej musze przejechac aby jesli to wina oloeju czy jakiegos syfu w nim przestal stukac?)

 

mam jeszcze jedno pytanie czy da rade wyciagnac jeden popychacz nie rozkrecajac wszystkiego mam namysli poprostu odkrecic kape i w ten sposob wymienic?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2082-remont-silnika/page/2/#findComment-340316
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ja robiłem pół roku tedmu remont kapitalny w asterce z silnikiem c16nz bo zatarła sie jedna głowka korbowodowa i tłok bokami stukał o gładz cylindra naszczescie nie było sladów na gładzi ale pół tłoka wytarło. wymieniłem odrazu pierscienie oryginalne 160 zł kpl panewki org 120 zł kpl wszystkie uszczelki i simeringi a na koniec głowica była splanowana robione były gniazda docierane zawory i uszczelniacze 40 zł kpl i koszt uszczelek pod glowice klawiature mise 80zł koszt robocizny 250zł. a i olej lotos 10/40 semisyntetic 7wraz z swiecami 100zł wiec ok 800 zł ale teraz jest jak nowy :( sa tez uzywane za 600 zł ale to kupujesz kota w worku

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2082-remont-silnika/page/2/#findComment-340126
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

dzieki za pomoc

 

[ Dodano: Sro Mar 07, 2007 13:13 ]

a jak gleboko mozna wcisnac sprezyne z zaworem? bo ja prubowalem ale brakowalo mi ok max 5 mm aby sciagnac dzwigienke ?

 

 

ps jak powinna byc ustawiona krzywka walka aby mosna bylo jak najglebiej wcisnac zawor?

 

[ Dodano: Sro Mar 07, 2007 13:17 ]

ktory to zawor dolotowy aktory wylotowy patrzac z przodu samochodu

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2082-remont-silnika/page/2/#findComment-339943
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności