Skocz do zawartości

wymiana gwarancyjna samochodu na nowy


Gość kabgaro

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kabgaro

na wstępie zaznaczam iż wiekszość Waszych wypowiedzi na temat drgań kierownicy juz przeczytałem.

 

mam od nowości 1,5 roczną astrę III z którą od samego początku mam problemy z drganiami kierownicy. wymieniane na gwarancji były felgi, tarcze, klocki, półoś. zamieniane całe kola, opony. wszystkie te operacje serwisowe nic nie dały. w miedzyczasie rozklekotaly się xenony na skutek drgań-też wymienili na gwarancji.

 

drgania wystepują przy prędkości powyżej 120km/h i są bardziej lub mniej odczuwalne. podczas ostatniej wizyty na serwisie dowiedziałem się że wszystkie astry III mają taką przypadlość i kierownica drży przy tych prędkościach. ciekawe bo w trakcie moich pierwszych wizyt w serwisie sprzedawcy slyszałem że to nierówności asfaltu na autostradzie???

zastanawiające jest to, iż samochód jest dostosowany do prędkości max 195km/h a skoro tak to jak wydano homologację skoro normalnym jest drganie kierownicy???

 

ponieważ wyczerpałem wszystkie swoje pomysly jeśli chodzi o mozliwe wadliwe elementy w moim aucie a wizyty w autoryzowanych serwisach opla doprowadzają mnie do obłędu zamierzam żądać wymiany samochodu na nowy.

 

czy ktoś z Was przeszedł już tą drogę i walkę ze sprzedawcą???jak uzasadnić niepodwazalnie wadę samochodu. jakie potrzebne są dokumenty aby ubiegać się o wymianę reklamacyjną i jak to wygląda.

 

będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc, podpowiedź, z góry dziękuję i pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drgania wystepują przy prędkości powyżej 120km/h i są bardziej lub mniej odczuwalne. podczas ostatniej wizyty na serwisie dowiedziałem się że wszystkie astry III mają taką przypadlość i

heh,ale bzdury wciskają

półośki sprawdzali,czy to one nie wibrują?

opisz wszystko i wyślij do GM Polska,a potem do Niemiec jak nic to nie da,ktoś tak robił i gdzieś na forum jest opis

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kabgaro

witam Zibi!

półosie według serwisu były "podmieniane" w fabryce w Gliwicach.

cała sytuacja jest o tyle martwiąca iż tym samochodem robię wyłacznie trasy-rocznie około 50tys.km i sądzę że drgania wplywają na cały samochód-zawieszenie, elektronikę itp. na dodatek wszystkiego powyżej 150 auto prowadzi się fatalnie ;).

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprobuj zawiezc auto do innego warsztatu, najlepiej do niemiec, niech tam popatrza, oczywiscie jesli mozesz.

a co do wymiany auto z rekojmi - musisz wystosowac list do opel polska, z dokumentacja (ew lista) (kopie wystarcza) napraw jakie zostaly przeprowadzone ze zadasz wymiany na auto pozbawione wad w zwiazku z niemozliwoscia usuniecia wad przed autoryzowanego dealera. obawiam sie ze moze sie to skonczyc w sadzie albo adwokatem. ale ja osobiscie przed wyslaniem takiego zadania zmienilbym serwis.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności