Gość dizel1982 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Witajcie. Interesują mnie opinie użytkowników astry II ze 125 konnym silnikiem diesla o pojemności 2.2. Słyszałem że są to bardzo awaryjne i nieudane silniki. Czy to prawda? Przymierzam się do zakupu takiej astry dla żony. Jakie jest spalanie w tej astrze? Będe wdzięczny za każdą opinie. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Witam, Silnik 2,2 jest bardziej wyżyłowany niż 2,0 ale jego najłabszym punktem może być pompa wtryskowa. Jeżeli jest to pompa dwuwtyczkowa tzn. ma sterowanie silnikiem i pompą wbudowane w pompę to odradzam. W razie awarii regeneracja tej pompy jest niezwykle trudna, a zakładów które je regenerują jest tylko kilka. Nowa pompa jak słyszałem kosztuje 13 tyś zł. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/#findComment-163976 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Bylo o tym juz nie raz. Omnibs Nie wuiem co ty wygadujesz ale wcale nie jest nic wyzylowany a wrecz odwrotnie. Wieksza pojemnosc jest nie z powodu wiekszej srednicy tlokow tylko takie male oszustwo i tloki chodza po dluzszej drodze- czyli mamy wiekszy skok tlokow. Wieksze wykorbienia na wale glownym. No i ma zmienna geometrie. Mozna trez powiedziec ze te silniki 2.2 sa ogolnie niechipowalne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/#findComment-163932 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 nie wiem czy wypada mi napędzać liczniki na innych serwisach ale może da to jakis pogląd na spalanie i inne parametry tego silnika: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/astra/g.html http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makeid=21&modelid=458&genid=1887846273&filtr=1&engineid=3200&yearfrom=2002&yearto=2004&trybopinii=1 spalanie wygląda na całkiem znośne i jest nieznacznie większe od 2.0 więcej o parametrach silnika jest na http://www.opel-infos.de/ Motoren PKW Diesel z lekturki tutaj dowiedziałam się że warto dobrze się zastanowić czy autko będzie eksploatowane głównie na krótkich odcinkach dojazdowych - bo wtedy warto chyba rozejrzeć się za beną   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/#findComment-163881 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Witajcie. Interesują mnie opinie użytkowników astry II ze 125 konnym silnikiem diesla o pojemności 2.2. Słyszałem że są to bardzo awaryjne i nieudane silniki. Czy to prawda? Przymierzam się do zakupu takiej astry dla żony. Jakie jest spalanie w tej astrze? Będe wdzięczny za każdą opinie. Pozdrawiam. Lepiej kupić 2.0 dth i podkręcić do 120KM. Spalanie będzie mniejsze a i łatwiej znaleźć bo dwulitrówki były bardziej popularne. Ogólnie obydwa silniki maja podobne wady i bolączki-głównie zapowietrzają się, szwankują zawory podciśnieniowe, ciekną EGR'y i psują pompy wtryskowe. W 2.2 mogą dojść zapieczone kierownice zmiennej geometrii turbiny w 2.0 tego nie ma. Plusem jest to że obydwa mają rozrząd na łańcuchu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/#findComment-163877 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Z 2.2 may wieksze OC no i ciezej o czesci choc wiekszosc jest taka sama jak w 2.0. 2.2 to rozwinieta 2.0 o ten wiekszy skok tloka. Drozsza skrzynia w razie wu. Deczko inna pompa choc tez VP44 no i tak jak wspominalem nikt kto potrafi ni chipuje tego silnika a reszta poprostu nie umie a po trzecie sie nie oplaca go chipowac( maly przyrost)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/#findComment-163875 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dizel1982 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Dzięki Wam koledzy za informacje. Powiem tak. Astra jaką chce kupić musi być z dość mocnym silnikiem. Zastanawiałem się nad astrą III z silnikiem 1.9 CDTI 150KM. Boję sie go kupić ze względu na ten nieszczęsny zawór EGR. To jest ten sam silnik co w vectrze C a ja własnie taką vectrą jeżdżę. Rocznik 2007, kupiłem ją nową w salonie i już 2 razy wymieniali mi zawór EGR na gwarancji i 4 razy go czyścili. Nie wiem kto wymyślił taki badziew wiedząc jakie mamy w polsce paliwo. Jak jeżdżę bardziej dynamicznie tzn wkręcam go wyżej to troche się te sadze przepalają i zawór pochodzi dłużej ale jeszcze żaden nie wytrzymał mi roku czasu. Ostatnio to silnik mi zgasł i nie miał wogóle siły odpalić tak się zapchał ten zawór. A wymiana wraz z zaworem w ASO kosztuje ponad 1000zł. Sam zawór VALEO w inter carsie to też koszt w granicach 800zł więc nie jest to mało dlatego mam obawy przed tym silnikiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/#findComment-163797 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 a dlaczego koniecznie diesel? eksploatacja będzie mocna i raczej w trasie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/#findComment-163795 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dizel1982 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Eksploatacja będzie na poziomie 30 - 35tys rocznie do tego paliwo będę mógl kupowac na firmę a benzynki niestety nie kupie ponieważ nie mam żadnego auta w benzynie zarejestrowanego na firmę, same diesle. Poza tym chodzi o spalanie. Moja vectra 1.9CDTI 150km spala w mieście latem w granicach 10 litrów z klimą a kumpel ma taką samą vectre tylko z silnikiem 1.8 w benzynie 140km i mu pali w granicach 15 więc różnica jest spora.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/#findComment-163770 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Bylo o tym juz nie raz. Omnibs Nie wuiem co ty wygadujesz ale wcale nie jest nic wyzylowany a wrecz odwrotnie. Wieksza pojemnosc jest nie z powodu wiekszej srednicy tlokow tylko takie male oszustwo i tloki chodza po dluzszej drodze- czyli mamy wiekszy skok tlokow. Na wstępie mogli by niektórzy pisać poprawną polszczyzną...bo się tego czytać nie da...ale cóż ...trudno .wymagać Co do silniów 2,2 i 2,0 to nie spotkałem się raczej z opiniami że poleciały tłoki, korbowody itp. więc to nie jest problemem. Generalnie leci osprzęt i to miałem na myśli, a należy głównie uważać na pompy wtryskowe dwuwtykowe. Polecam 2.0 bo części jest od zatrzęsienia i pasują od Zafiry, zaś 2,2 to rarytas dość rzadki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/#findComment-163509 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.