Skocz do zawartości

Astra II 2.2 diesel


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie Panowie.

 

Chciałbym odnowić temat. Chce zakupić w tym roku astre II dla żony. Będzie to jednak raczej silnik 2.0 DTI. 1.7 co prawda jest więcej ale 80km to zdecydowanie za mało. Poradźcie mi jakich przebiegów najlepiej szukać. Wiadomo że poniżej 100tys km nic nie kupie a jak coś jest to na bank jest kręcone. Ma to być wersja hatch lub sedan. Czy jak kupie taki samochód z przebiegiem 140tys to do 200tys bez remontu silnika jeszcze nim dociągne czy może być ciężko?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/2/#findComment-124100
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam ponownie Panowie.

 

Chciałbym odnowić temat. Chce zakupić w tym roku astre II dla żony. Będzie to jednak raczej silnik 2.0 DTI. 1.7 co prawda jest więcej ale 80km to zdecydowanie za mało. Poradźcie mi jakich przebiegów najlepiej szukać. Wiadomo że poniżej 100tys km nic nie kupie a jak coś jest to na bank jest kręcone. Ma to być wersja hatch lub sedan. Czy jak kupie taki samochód z przebiegiem 140tys to do 200tys bez remontu silnika jeszcze nim dociągne czy może być ciężko?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/2/#findComment-125600
Udostępnij na innych stronach

nawet jeszcze mniej jest z 1.7 isuzu bo zaledwie 75 KM. Nie chodzi tu oto ale ale odrazu ci mowie ze nie patrz na przebieg. w astrze G akurta wystarczy fejs za 5 zl sobie zrobic bo jest banalnie prosty i zmieniasz przebieg auta. Przebieg zedy 200 tys km w tych rocznikach AG to juz raczej standard imniejszego nie bedzie. Sklaniam bym sie co do przebiegw 400-500 tys km bo bardziej realne. Diesle pociagnie spokojnie milion i wiecej bez remontu generalnego jakim jest szlif walow czy honowanie cylindrow i wstawianie tlokow z pierscieniami nadwymiarowymi. To nie benzyna ze po 200-300 tys potrzebny remont by przywrocic parametry firmowe. Na forum golfa mowia chlopaki ze TDI przy 200 tys jest zaledwie dotarty. Zdarzaly sie przypadki ze nowy tdi pali wiecej jak juz kilku letni bo nie byly jeszcze czesci spasowane tak dokladnie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/2/#findComment-124084
Udostępnij na innych stronach

nawet jeszcze mniej jest z 1.7 isuzu bo zaledwie 75 KM. Nie chodzi tu oto ale ale odrazu ci mowie ze nie patrz na przebieg. w astrze G akurta wystarczy fejs za 5 zl sobie zrobic bo jest banalnie prosty i zmieniasz przebieg auta. Przebieg zedy 200 tys km w tych rocznikach AG to juz raczej standard imniejszego nie bedzie. Sklaniam bym sie co do przebiegw 400-500 tys km bo bardziej realne. Diesle pociagnie spokojnie milion i wiecej bez remontu generalnego jakim jest szlif walow czy honowanie cylindrow i wstawianie tlokow z pierscieniami nadwymiarowymi. To nie benzyna ze po 200-300 tys potrzebny remont by przywrocic parametry firmowe. Na forum golfa mowia chlopaki ze TDI przy 200 tys jest zaledwie dotarty. Zdarzaly sie przypadki ze nowy tdi pali wiecej jak juz kilku letni bo nie byly jeszcze czesci spasowane tak dokladnie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/2/#findComment-125584
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, a jak jest ze sprawdzeniem tego silnika? Można go jakoś sprawdzić w ASO w jakiej on jest kondycji czy jest to ciężkie, chodzi mi o takie generalne sprawdzenie turbiny, ciśnienia sprężania, wtryski, pompa paliwa itd ... Można to jakoś wybadać czy musze kupować w ciemno?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/2/#findComment-124068
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, a jak jest ze sprawdzeniem tego silnika? Można go jakoś sprawdzić w ASO w jakiej on jest kondycji czy jest to ciężkie, chodzi mi o takie generalne sprawdzenie turbiny, ciśnienia sprężania, wtryski, pompa paliwa itd ... Można to jakoś wybadać czy musze kupować w ciemno?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/2/#findComment-125568
Udostępnij na innych stronach

Będzie to jednak raczej silnik 2.0 DTI.

no to chyba trzeba się przenieść z dyskusją do innego wątku bo ten ma temat wybitnie sugerujący posty nt. wersji 2.2 :wink:

tak na miejscu to chyba trzeba się przejechać i sprawdzić czy turbo dobrze ciągnie na wyższych obrotach. warto chyba mieć kogoś ze sobą by zerknąć czy i jakiego puszcza dymka.

ponoć warto też przy pracującym silniku odkręcić korek od wlewu oleju i obserwować czy nie kopci stamtąd, co ponoć świadczy o znacznie wyeksploatowanej jednostce. zaznaczę że nie wiem czy to prawda ale tak czytałam w kilku miejscach. co do opisów jak powinny wyglądać dymki z rury to pewnie sporo o tym znajdziesz. warto też spojrzeć do zbiorniczka płynu wyrównawczego i sprawdzić czy nie pływają w nim plamy oleju. po odpaleniu silnika obroty na jałowym powinny wskoczyć na 800-900 - dobrze mówię? :)

i fajnie gdybyś przed zakupem mógł sprawdzić jak odpala na zupełnie zimnym bo jeśli ma problemy to albo się zapowietrza albo czekają Cię wydatki np. na regenerację pompy.

obserwuj też czy nie pojawia się ikonka silnika z kluczykiem w czasie jazdy, która znika po podniesieniu obrotów bo o ile dobrze kojarzę to może świadczyć o problemach z EGRem lub jakichś innych usterkach. jeśli to wszystko zagra to pozostaje Ci sprawdzić lakier, szpary, szybki, reflektory i ogólnie wygląd i jeśli wszystko ok to do ASO i możesz pokusić się o pełną diagnostykę. koledzy podpowiedzą jakie badania zlecić bo ja to raczej słabo się na tym znam :)

 

aha - sprawdź sobie dobrze odpryski na szybie bo ja już dwa razy o tym zapomniałam kupując auto :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/2/#findComment-124007
Udostępnij na innych stronach

Będzie to jednak raczej silnik 2.0 DTI.

no to chyba trzeba się przenieść z dyskusją do innego wątku bo ten ma temat wybitnie sugerujący posty nt. wersji 2.2 :wink:

tak na miejscu to chyba trzeba się przejechać i sprawdzić czy turbo dobrze ciągnie na wyższych obrotach. warto chyba mieć kogoś ze sobą by zerknąć czy i jakiego puszcza dymka.

ponoć warto też przy pracującym silniku odkręcić korek od wlewu oleju i obserwować czy nie kopci stamtąd, co ponoć świadczy o znacznie wyeksploatowanej jednostce. zaznaczę że nie wiem czy to prawda ale tak czytałam w kilku miejscach. co do opisów jak powinny wyglądać dymki z rury to pewnie sporo o tym znajdziesz. warto też spojrzeć do zbiorniczka płynu wyrównawczego i sprawdzić czy nie pływają w nim plamy oleju. po odpaleniu silnika obroty na jałowym powinny wskoczyć na 800-900 - dobrze mówię? :)

i fajnie gdybyś przed zakupem mógł sprawdzić jak odpala na zupełnie zimnym bo jeśli ma problemy to albo się zapowietrza albo czekają Cię wydatki np. na regenerację pompy.

obserwuj też czy nie pojawia się ikonka silnika z kluczykiem w czasie jazdy, która znika po podniesieniu obrotów bo o ile dobrze kojarzę to może świadczyć o problemach z EGRem lub jakichś innych usterkach. jeśli to wszystko zagra to pozostaje Ci sprawdzić lakier, szpary, szybki, reflektory i ogólnie wygląd i jeśli wszystko ok to do ASO i możesz pokusić się o pełną diagnostykę. koledzy podpowiedzą jakie badania zlecić bo ja to raczej słabo się na tym znam :)

 

aha - sprawdź sobie dobrze odpryski na szybie bo ja już dwa razy o tym zapomniałam kupując auto :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/2/#findComment-125507
Udostępnij na innych stronach

skoro tak Ci zalezy na spalaniu a autem będzie jeździć żona, nie wiem dlaczego nie bierzesz pod uwagę silnika 1.7 Dti/cdti isuzu. Fakt demon przyspieszenia to nie jest ale auto gdy nie jest bardzo obciazone przyspiesza całkiem ochoczo( warto chociaż się nim przejechać ). Spalanie miasto ok 6L trasa w granicach 5.0-5,5L nie przekraczajac 120 km/h. Typowy muł roboczy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/2/#findComment-123996
Udostępnij na innych stronach

skoro tak Ci zalezy na spalaniu a autem będzie jeździć żona, nie wiem dlaczego nie bierzesz pod uwagę silnika 1.7 Dti/cdti isuzu. Fakt demon przyspieszenia to nie jest ale auto gdy nie jest bardzo obciazone przyspiesza całkiem ochoczo( warto chociaż się nim przejechać ). Spalanie miasto ok 6L trasa w granicach 5.0-5,5L nie przekraczajac 120 km/h. Typowy muł roboczy.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/2/#findComment-125496
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności