wesol Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Tak powróce jeszcze do tych przepustnic w dieslu to w tych 2.0 dieslach opla to sa klapy zawirowań powietrza. Mowi sie na nie przepustnice ale ich zadaniem jest wydluzenie drogi oraz zmiana kierunku dla powietrza. W TDIkach vaga jest klapa gaszaca ( co innego i do czego innego sluzy) I tam tez jest ze tak powiem bledna nazwa ( taka potoczna) z tlumaczenia z angielskiego to jest to klapa anty- wybuchowa. W oplu te przepustnice ( bo jest ich 4 szt polaczone ja jednaj wspolnej osi) sa na kolektorze ssacym i to w sumie tuz przy samym polaczeniu z glowica a ta klapa w tdi to jest na samym poczatku kolektora dolotowego czyli jak jeszcze jest to jedna rura zanim rozejdzie sie to na 4 wloty w glowicy. I nawet jest przed EGRem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21260-dziwny-objaw-w-20-dtl/page/3/#findComment-160105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Napisałem, że odradzam czyszczenie w taki sposób tego czujnika. Nie zabraniam, bo nie mam takiego prawa, każdy sam decyduje którą radę wybierze i co zrobi ze swoim autem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21260-dziwny-objaw-w-20-dtl/page/3/#findComment-160068 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Ja czyscilem w swojej AG X20DTL i jakos nic munie bylo nawet na forum vectru unlimited bylo takim czysczeniu. Mozna smialo czyscic.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21260-dziwny-objaw-w-20-dtl/page/3/#findComment-160065 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam wszystkich bardzo serdecznie. mam problem i nie wiem jak sobie z nim poradzić. otóż zapala mi sie co jakiś czas check, gdy dodaję wiecej gazu automatycznie się wyłącza ale gdy tylko spadną obroty włącza się na nowo. co ciekawsze gyd jedzie się w miarę szybko i przekroczy 2500 obrotów check zapala się na stałe i już nie gaśnie. wtedy auto traci całkowicie moc i dusi się gdy dosajesz gazu mawet na maxa.proszę o pomoc oplowską BRAĆ.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21260-dziwny-objaw-w-20-dtl/page/3/#findComment-149170 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ko78 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 szymek1975, Po 1 . zapraszam tu http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=23972&start=0 Po 2 . odczytaj błędy ( tu masz opisaną metodę odczytu za pomocą gazu i hamulca http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=25306&highlight=metoda+gaz+hamulec) A tu masz temat w którym możesz znaleźć podobne przypadki do Twojego http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=8639&postdays=0&postorder=asc&highlight=check+astra&start=0   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21260-dziwny-objaw-w-20-dtl/page/3/#findComment-149160 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Ja tez mam 0400 i co zauwazyłem to duża ilość oleju w zaworze EGR. Co jakiś czas go wykręcam i ręcznie "pompuję", to znaczy wciskam tego grzybka i wypływa z niego spora ilość oleju.. Wydaje mi się ze samochód ma kopa odpowiedniego ak na te 82km, ale moze mi sie tylko wydaje. Czy to może być pompa vac? Check mi sie zaswieca tylko w jednym przypadku - jak przekroczę 3tyś obrotów na 4tym biegu..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21260-dziwny-objaw-w-20-dtl/page/3/#findComment-149071 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.