ja37 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 To powinno odpaść choć 61. Błędu EGR nie powinno być, u mnie nie ma, choć też mam zaślepiony. Gdy jest napięcie za wysokie, to znaczy, że jest zwarcie.Czyli 71 - Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie może być padnięty. Znów zbyt niskie napięcie sygnalizuje przerwę 61 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie , właśnie to sie dzieje po złym odcieciu pompy paliwa. Silnik krokowy wygląda na to , że pada, ale jak nie masz nierównych i zacinających sie obrotów silnika, to ten błąd jest następstwem tych z napieciami 61 i 71. Moduł Quad, na razie sie nim nie przejmuj. popatrz po kabelkach, szukaj przetarcia,. przerwania kabelków przy tych czujnikach z błędami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2132-mam-pare-b%C5%82ed%C3%B3w/page/3/#findComment-342422 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tedi Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 ta tabela mówi co innego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2132-mam-pare-b%C5%82ed%C3%B3w/page/3/#findComment-342419 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Jaka tabela?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2132-mam-pare-b%C5%82ed%C3%B3w/page/3/#findComment-342417 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tedi Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 sorki ale jakoś nie mogę albo nie umiem jej tu przerzucić ale ; 35 uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ?1 47 sondy ?3 61 sondy ?2 ( rząd cylindrów 2 ) 71 mieszanka za uboga dla pełnych obciążeń 93 uszkodzenie w układzie czujnika ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy - sygnał za wysoki poprawiłem orta/blowal   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2132-mam-pare-b%C5%82ed%C3%B3w/page/3/#findComment-342414 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Układ MULTEC firmy Delco-Remy Kod Znaczenie 12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek 13 Sonda lambda - brak sygnału 14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego 17 Wtryskiwacz 18 System regulacji spalania stukowego 19 Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał 21 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie 22 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie 24 Czujnik przebytej drogi - brak impulsów 25 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie 29 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie 32 Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie 33 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie 34 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie 35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków 41 Przewód EST-B (2/3) - zbyt wysokie napięcie 42 Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie (w przypadku silników X16SZ/X16XEL) lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników) 43 Układ recyrkulacji spalin 44 Sonda lambda - uboga mieszanka 45 Sonda lambda - bogata mieszanka 47 Zawór recyrkulacji spalin 49 Akumulator - zbyt wysokie napięcie 51 Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego 52 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt niskie napięcie 53 Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - zbyt wysokie napięcie 61 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie 62 Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie 63 Przewód EST-B (2/3) - zbyt niskie napięcie 64 Przewód EST-A (1/4) - zbyt niskie napięcie 69 Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie 71 Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie 75 Kontrola momentu obrotowego - zbyt niskie napięcie 76 Kontrola momentu obrotowego - zbyt wysokie napięcie 81 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie 93 Moduł sterujący QUAD odczytuj wg tej tabeli.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2132-mam-pare-b%C5%82ed%C3%B3w/page/3/#findComment-342411 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tedi Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 czy przy przełączaniu na gaz to powinno coś pykać w tyle samochodu ten czujnik powietrza to ten w gumowej rurze (drogie to ,a ile może kosztować ten filtr od par powietrza ze zbiornika )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2132-mam-pare-b%C5%82ed%C3%B3w/page/3/#findComment-342406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 O cenach nie wiem, bo nie kupowałem takich rzeczy. Z tym filtrem na razie poczekaj. a przy przełaczeniu na gaz to z tyłu nic nie pyka. powinno być słychać elektrozawór otwierajacy gaz pod maską, elektrozawór na parowniku i przekaźnik odcinajacy wtryski, nic więcej. Przynajmniej tego na zbiorniku gazu ja nie słysze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2132-mam-pare-b%C5%82ed%C3%B3w/page/3/#findComment-342405 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tedi Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 więc wskazuję na to że mam jeszcze jakieś inne odcięcie pompy na listwie wtączryskowe na jednej ze stron jest zawór i jak samochód będzie na gazie to po wciśnięciu ów zaworka powinna lecieć waszka , jeżeli nie mam wyłączonej pompki paliwa czy dobrze kombinuje? ale to sprawdzę jutro a czemu te błedy nie chcą się wykasować   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2132-mam-pare-b%C5%82ed%C3%B3w/page/3/#findComment-342404 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Dobrze kombinujesz. Moze masz odciecie gdzieś indziej. Ja pierwsze odciecie zrobiłem tak, jak pisałem kilka postów wyżej, stąd wiem, że przekaźnik pompy paliwa załącza zawór par paliwa. Musisz najpierw uporać sie z tym, bo reszta błędów może być po prostu pochodną tego od zaworu par paliwa. Błędy sie nie skasują, jak usterka nie jest usunięta. Odcięcie najlepiej robić na kablu czerwonym za przekaźnikiem i za złączką.Wtedy odcina samą pompę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2132-mam-pare-b%C5%82ed%C3%B3w/page/3/#findComment-342402 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tedi Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 tu jest jeszce coś nie tak ,bo po tych 4gozd nie uruchomiłem nawet auta a on je cały czas idział ,chyba tak nie powinno siędziać Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2132-mam-pare-b%C5%82ed%C3%B3w/page/3/#findComment-342401 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.