Gość Anonymous Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Witam. Mam nastepujący problem z moja asterka G 1.7 DTI isuzu 2000 rok. Samochód strasznie mi mulił praktycznie był bez mocy. Mechanik kazał wymienic przepływomierz. Wymieniłem na orginalnego z bosha autko idzie teraz jak burza jednak przy obrotach ponad 2000 niezałącza sie turo. Mam wrażenie jakby one chodziło cały czas i zauważyłem ze samochód zaczyna duzo palic w granicach 7 l. A tak palił w granicach 5. Mój nastepny problem to chłodzenie silnika. Przy jakiej temperaturze powiniem włączyc sie wentylator bo mechanik powiedział ze 100 stopni. Przy jezdzie granica trzyma sie ok 90 stopni i co mnie dziwi chłodnica z góry jest bardzo gorąca a na dole zimna. Wydaje mi sie ze to termostat ale mechanik twierdzi ze jest ok. A niechce przegrzac uszczelki pod glowica. Wydaje mi sie ze wentylator chłodnicy wogóle mi sie nie załącza a wiem ze działa bo sprawdzałem. Miałem taki przypadek ze stałem w korku i temp prawie 100 i wentylator nic zadziałał nie sprawdziłem wtedy jednak chlodnicy. prosze o ponoc samochód mam od jakis 2 miesiecy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21343-problem-z-przep%C5%82ywomierzem-i-ch%C5%82odzeniem-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 mnie dziwi chłodnica z góry jest bardzo gorąca a na dole zimna.w kaloryferze na ten przykład też tak jest,tylko nie zimny,ale nieco ciepływiatrak włącza się na ok. 100stopni,książkowo niby 103 st. co do turbo,to poczekaj na wypowiedzi speców   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21343-problem-z-przep%C5%82ywomierzem-i-ch%C5%82odzeniem-silnika/#findComment-159567 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Turbina kręci cały czas (od włączenia silnika - nawet na obrotach jałowych ) W 1,7 nie czuć tak doładowania jak np. w 2.0 (jest ono bardzo płynne) więc może u Ciebie wszystko ok. Silnik ciągnie bardziej z dołu i przy 2000 obr. nic się takiego drastycznego nie dzieje. Generalnie samochód nieźle przyspiesza do 130 km/h a później już się męczy Jak podczas jazdy temperaturę masz stałą to termostat jest sprawny. Te spalanie trochę wysokie jak na ten silnik - zacząłbym od wymiany filtra powietrza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21343-problem-z-przep%C5%82ywomierzem-i-ch%C5%82odzeniem-silnika/#findComment-159431 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Wymieniłem na orginalnego z bosha Hmm albo literowka albo nie wiesz jak sie pisze bosch... To po pierwsze a po drugie to skad brales ten przeplywomierz. Polecam go mimo to sprawdzic voltomierzem bo chyba fejsami tech czy abcom nie da sie ale moze lepszym sprzetem mozna sprawdzic ( nie wiem bo nie mailem 1.7 i nie interesowalo mnie to a poza tym w 2.0 tez nie ma za bardzo mozliwosci podejrzec parametrow przeplywki). Moze byc jeszcze kat zapchany, moze byc nieszczelny dolot( weze od turbo, IC , do kolektora), moze vacu pompa spalbo pompuje albo wezyki od podcisnienia sa przetarte. Albo jeszcze okablowanie nie styka gdzies ( koles mial wlasnie taki problem w corsie 1.7 isuzu) i raz szla jak burza a za chwile muł do 3500 obr silnika + oczewiscie caly czas "check" nie czepiaj się za brak jednej litery,bo twoje oczewiście się pisze oczywiście/zibi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21343-problem-z-przep%C5%82ywomierzem-i-ch%C5%82odzeniem-silnika/#findComment-159428 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.