Skocz do zawartości

2.0 dti drgania karoseri podczas wylaczania sinika...


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

podczas wylacznia silnika w drgania wchodzi cala buda (karoseria) i w tym przypadku chcial bym zapytac dlaczego tak sie dzieje..nie wiem czy to poduszki bo silnik prcuje bardzo rowno nawet przy najmniejszych obrotach , powiedzial bym ze bardzo ladnie...moze pompa nie odcina odrazu paliwa i jeszcze lapie jakies obroty no nie wiem moze mial ktos podobny przypadek...bo troche mnie to wkurza no i na pewno silnik tez sie przez to niszczy.. :spoko::?:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21404-20-dti-drgania-karoseri-podczas-wylaczania-sinika/
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Cześć.

 

Ja jednak zacząłbym od poduszek - pompę masz elektroniczną więc nic się w niej nie wiesza (jak w mechanicznych)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21404-20-dti-drgania-karoseri-podczas-wylaczania-sinika/#findComment-158991
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

zazwyczaj przy padniętych poduszkach trzęsie też przy odpalaniu. Ale to może być wina tylko jednej z poduch dlatego podczas jazdy jest ok. Więc popieram przedmówcę - sprawdź poduszki

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21404-20-dti-drgania-karoseri-podczas-wylaczania-sinika/#findComment-158740
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest podobnie (u kolegi też).. chyba TTTM.. :shock:

Jeżdżę tak odkąd mam samochód (2 lata)..

Ale również, poczekam na opinie innych forumowiczów bo faktycznie może to od poduszek..

 

Nasuwa się pytanie, jak sprawdzić poduszki bez odkręcania silnika.. :beer:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21404-20-dti-drgania-karoseri-podczas-wylaczania-sinika/#findComment-158712
Udostępnij na innych stronach

Nasuwa się pytanie, jak sprawdzić poduszki bez odkręcania silnika..

Na zgaszonym silniku robimy test. Maska do gory, wbijamy bieg ( najlepiej jakiś wyzszy niz 1 czy 2) łapiemy za pas przedni i na zmiane pchamy i ciagniemy auto. Silnik powinien sie tylko deczko ruszac( tak z 2-5 cm) zalezy jak mocno szarpiemy. Jak sie rusza silnik w komorze tak powiedzmy z 10-15 cm to bardzo duze prwdopodobienstwo z ektoras poduszka wywalona. Obserwujac z ktorej strony sie rusza bardziej to moza wywnioskowac ktora poduszka nawala. Najczesciej ta od strony skrzyni( przewaznei mowia na nią górna lewa). Na ta dolna mowi sie ze tylna lub od skrzyni i ta tez lubi sie wywalic. JA mialem wywalona w golfie ta gorna lewa i silnik latal tak ze juz obijał sie o podluznice i bylo slychac pukanie no i podczas pracy tez silniczek troszke latał a jak sie gasilo to calkiem niezle nim potrafilo potrzasnac. Silniki mamy poprzeczne wie cpowinno byc podobnie- nie to co w "podłuzniakach"

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21404-20-dti-drgania-karoseri-podczas-wylaczania-sinika/#findComment-158686
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem poduszki, wykorzystując sposób, który podaje wesol..

 

Silnik nawet chyba nie drgnie (to chyba nie zbyt dobrze :beer: )..

Nawet próbowałem nim samym szarpać, ciężka sprawa, też chyba nie drgnie ..

 

Sprawdziłem więc poduszki:

1. Lewa (górna) chyba jest dobra, (silnik się na niej trzyma)..

2. Przednia natomiast ( :shock: ), na niej silnik nie jest ułożony, dookoła niej jest wolna przestrzeń.. :beer: Co to może oznaczać :beer: tak ma być :beer:

3. Tylnej nie sprawdzałem (brak dojścia w deszczyk)..

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21404-20-dti-drgania-karoseri-podczas-wylaczania-sinika/#findComment-158541
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

to w przodzie chyba tak powinno byc...to jest chyba po to aby podczas zmiany biegów lub nieprzewidywanych odchylen stabilizowal silnik...u mnie jest to smamo kolko od srodka guma a w srodku luzny kawalek walka...czy cos w tym rodzaju...juz za nie dlugo wymienie obydwie poduszki to napisze wam czy macie racje a narazie poczekam na jakis przyplyw gotówki bo dzis bylem pytac w sklepie o poduszki to za jedna jakas niemiecka krzyknal mi ponad 200zl....:beer::( ale wiem ze zamienniki mozna juz kupic za ok 100zl..tylko czy warto inwestowac w zamienniki??? :shock:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21404-20-dti-drgania-karoseri-podczas-wylaczania-sinika/#findComment-158537
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem do golfa 4 poduche hans pries topran i powiem ze jest bardzo dobra. Nie jest to nic skomplikowanego wiec jesli nie skopali cos z mieszanka gumy czy zle cosz montowali to bedzie taka sama jak oryginalna. Mozna grac zamiennik i moj kosztowal na allegro 100 zl wiec jeszcze ujdzie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21404-20-dti-drgania-karoseri-podczas-wylaczania-sinika/#findComment-158442
Udostępnij na innych stronach

Co do poduszek to nie ma co oszczedzac bo kiedys w punto kupilem zamiennik pod skrzynie biegow i potem na auto przenosily sie szumy z skrzyni biegow bo byla twardzsza guma niz w oryginale. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21404-20-dti-drgania-karoseri-podczas-wylaczania-sinika/#findComment-158377
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności