voodoo Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Łatwo sprawdzić czy ECU nie dostaje prądu,o tym świadczy brak kontrolki check engine po przekręceniu zapłonu (pod warunkiem że żaróweczka oki).Powodem może być tez uszkodzona kostka stacyjki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21458-kadett-14i-nie-odpala-brak-iskry-i-napiecia-na-pompie-paliw/page/2/#findComment-158218 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Jeśli to jest C14nz, to zgoda.14nv miał mechaniczną pompę paliwa Wiem. To, że mogę spokojnie jechać dalej. Jak nie wierzysz to go odepnij. Miałem go walniętego i dopóki nie kupiłem innego, tak własnie jeździłem. Trochę utrudniony rozruch i mało komfortowa jazda, ale jeździć się da. Niestety w starszych motronicach i multecach takowej możliwości nie było, informacje o obrotach ecu brało tylko z jednego czujnika.Ty masz to udogodnienie, że ecu będzie brało informacje z czujnika wałka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21458-kadett-14i-nie-odpala-brak-iskry-i-napiecia-na-pompie-paliw/page/2/#findComment-157950 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 przechodziłem podobny problem ostatnio z moim ... odłącz 3 pinową kostkę od aparatu zapłonowego i złącz drutem miedzianym PIN 2 i 3 . Jeśli przekaźnik paliwa załączy się i jednocześnie wtryskiwacz wraz z świecami zacznie dawać oznaki życia -przeskakiwanie iskry na świecy - to masz do wymiany czujnik halla w aparacie zapłonowym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21458-kadett-14i-nie-odpala-brak-iskry-i-napiecia-na-pompie-paliw/page/2/#findComment-157931 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Miałem podobny przypadek. Przyczyną była urwana masa, która była przykręcona w okolicy koła wałka rozrządu, pomiędzy alternatorem i głowicą. Po włączeniu kluczyka nie było chwilowego załączenia przekaźnika pompy paliwa. Ponowne zarobienie końcówki oczkowej na brązowych przewodach i solidne przykręcenie zlikwidowały problem i wszystko teraz działa jak należy. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21458-kadett-14i-nie-odpala-brak-iskry-i-napiecia-na-pompie-paliw/page/2/#findComment-139649 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 patryk_kadett, po pierwsze: nie podłączaj pompy na krótko, bo po kilku sekundach ją spalisz. pompa elektryczna jest chłodzona paliwem. Po drugie: Ja trzy tematy niżej pisałem o podobnym problemie. Jeżeli chcesz sprawdzić działanie pompy, odepnij kostkę od przekaźnika pompy paliwa, zmostkuj dwa najgrubsze kable i powinno odpalić. w moim przypadku usterka kryła się na stykach ECU, wilgoć z dywaników przez te 18 lat skutecznie przegryzła piny w ECU i dwa z nich się po prostu ułamały, a całe złącze było pokryte tlenkiem miedzi (zielonkawy nalot). wymiana kompa i wyczyszczenie wtyczek od ECU pomogły, nie wywala żadnych błędów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21458-kadett-14i-nie-odpala-brak-iskry-i-napiecia-na-pompie-paliw/page/2/#findComment-139458 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.