Skocz do zawartości

kadett 1,4i nie odpala brak iskry i napiecia na pompie paliw


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Łatwo sprawdzić czy ECU nie dostaje prądu,o tym świadczy brak kontrolki check engine po przekręceniu zapłonu (pod warunkiem że żaróweczka oki).Powodem może być tez uszkodzona kostka stacyjki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to jest C14nz, to zgoda.

14nv miał mechaniczną pompę paliwa ;)

 

Wiem. To, że mogę spokojnie jechać dalej. Jak nie wierzysz to go odepnij.

Miałem go walniętego i dopóki nie kupiłem innego, tak własnie jeździłem.

Trochę utrudniony rozruch i mało komfortowa jazda, ale jeździć się da.

Niestety w starszych motronicach i multecach takowej możliwości nie było, informacje o obrotach ecu brało tylko z jednego czujnika.

Ty masz to udogodnienie, że ecu będzie brało informacje z czujnika wałka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

przechodziłem podobny problem ostatnio z moim ... odłącz 3 pinową kostkę od aparatu zapłonowego i złącz drutem miedzianym PIN 2 i 3 . Jeśli przekaźnik paliwa załączy się i jednocześnie wtryskiwacz wraz z świecami zacznie dawać oznaki życia -przeskakiwanie iskry na świecy - to masz do wymiany czujnik halla w aparacie zapłonowym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Miałem podobny przypadek. Przyczyną była urwana masa, która była przykręcona w okolicy koła wałka rozrządu, pomiędzy alternatorem i głowicą. Po włączeniu kluczyka nie było chwilowego załączenia przekaźnika pompy paliwa. Ponowne zarobienie końcówki oczkowej na brązowych przewodach i solidne przykręcenie zlikwidowały problem i wszystko teraz działa jak należy. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patryk_kadett, po pierwsze: nie podłączaj pompy na krótko, bo po kilku sekundach ją spalisz. pompa elektryczna jest chłodzona paliwem.

 

Po drugie: Ja trzy tematy niżej pisałem o podobnym problemie. Jeżeli chcesz sprawdzić działanie pompy, odepnij kostkę od przekaźnika pompy paliwa, zmostkuj dwa najgrubsze kable i powinno odpalić. w moim przypadku usterka kryła się na stykach ECU, wilgoć z dywaników przez te 18 lat skutecznie przegryzła piny w ECU i dwa z nich się po prostu ułamały, a całe złącze było pokryte tlenkiem miedzi (zielonkawy nalot). wymiana kompa i wyczyszczenie wtyczek od ECU pomogły, nie wywala żadnych błędów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności