Skocz do zawartości

Problem użytkownika Stoper (przeniesiony wątek)


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc!! Czy mozecie mi pomoc??

 

Witam wszystkich

Prosze o pomoc sam już nie wiem co mam robic !!!

Niedawno kupiłem kadetta 2.0l GSI (pełny wtrysk) ktory odcina zapłon co jakis czas sprzedawca mowil ze to jest na 100% pompa paliwa ale nie stety lipa:(:oops:

 

Obiawy:

Odcina zaplon i automatycznie gaśnie (wtryski tak jakgby przestawały podawac paliwo) co jakis czas tak co 10 sec i odcina zapłon tak na 3-4 sec ale tylko w czasie jazdy (nie zależnie od obr.)

Na wolnych obrotech chodzi równo i nic sie nie dzieje auto chodzi super, gdy wcisne pedał gazu na maxa gwałtownie to nie chce sie wkręcić na obroty wejdzie np. do 3 000 obr. i spadnie odrazu do 800 i potem znowu wejdzie na obroty np. na 4 000 ale odrazu spadnie do ok.1 000 obr. przy stałym trzymaniu gazu na maxa. Gdy auto jest zimne rano to auto chodzi przez pierwsze 2 min bez zastrzeżen (super)

 

Byłem juz u mechanika powiedziel ze pompa paliwa i czujnik temperatury

Również bylem u elektryka (chyba kiepskiego):roll: kazał wymienic czujnik obrotów wału korbowego

 

W samochodzie wymienilem:

-Filtr powietrza

-Filtr paliwa

-Pompe paliwa

-czujnik obrotów wału korbowego

-czujnik wody(który jest w bloku ponoć ma związek z wtryskiwaczami)

Wszystko wymienione na nowe.

Już sam nie wiem co mam robić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Spotkałem sie kiedys z podobnym problemem w Vectrze (silnik C20NE) i o ile dobrze pamiętam to problem tkiwł albo w cewce zapłonowej albo w rozdzielaczu zapłonu. Teraz dokładnie nie pamiętam ale napewno u niego była to wina któregos elementu układu zapłonowego. Jesli się z nim spotkam to zapytam i napisze co to dokładnie było.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie wiem moze to bedzie posrednio przyczyna, w astrze mojego tescia bylo podobnie z tym ze, np jechal, lup zgasala i lipa !!! Przez jakis czas nie mozna bylo jej odpalic. byl u kilku mechanikow jeden moeil to drugi tamto i jakos nie mogli dac rady. Pojechal wiec facet do serwisu opla, meczyli sie chlopcy troche ale znalezli problem, okazalo sie ze to walniety modyl zaplonowy, koszt 50 pln i po sprawie. Nie wiem moze to tez to.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec od początku:

1. Czy swieci Ci sie CHECK ?

2. Czy zczytywales kody bledow?

3. Jaki dokladnie masz slinik? C20NE, 20NE, 20SEH?

4. Czy posiadasz instalke LPG?

 

Na poczatek zczytaj bledy, jak juz to zrobisz zresetuj kompa (odlacz aku na jakies 30 sek.)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

1.CHECK sie nie pali

2.nie wiem o co zabardzo biega o te kody ale bylem u elektryka pod komputerem i niie wykazał rzadnych błędów

4. nie mam LPG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli wszystko sprawdziles i nadal dzieje sie to samo, postaraj sie podmienic sterownik z innego kadzia c20ne. Tak na probe zeby wyeliminowac usterke kompa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam własnie tez tak chciałem zrobic ale z modulem bo znalazlem w garazu u siebie modul ale od 1,6 ale pewnie nie moze byc :roll:

 

Dodatkowo wymieniłem juz przewody które ida od aparatu zapłonowego do świec i nadal lipa teraz czekam do wypłaty bo juz siana nie mam 8)

dalsze ładowanie kasy w auto bedzie po 10

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ja cos p[odobnego mam w swojej asterce przyprowadzilem ja z niemiec juz uszkodozna po mechanicznym lekkim remoncie nie palila wiec zadzownilkem do magika elektryka przyjechal zabral kompa i po 24 godzinach stwierdzil ze imobilajzer siadl i trzeba wymienic i komputer tez :roll: i objawem wogóle usterki byla nie dzialajaca pompa paliwa i nie otwierajace sie wtryski moze u ciebie tez imobilajzer ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Anonymous

witam ponownie wszystkich sory ze sie nie odzwyalem długi czas ale byłem za granicą.

teraz z tej usterki sie śmieje :wesoly::?:

była tak banalna ze nie myślałem ze takie cos moze być :D:D ale jednoczesnie jestem trocha zły to troche części nie potrzebnie wymieniłem :):P

a wiecie co było ;)

od zbiornika paliwa do pompki paliwa był zapchany przewód ale paliwo szło ale nie podawał wystarczająco dużo paliwa w czasie jazdy i odcinał zapłon elektryk mówił ze jak pompka paliwa nie poda właściwego cisnienia na wwtryski to jest jakis cypelek który odetnie zapłon i jak nabije ciśnienie to znowu sie otworzy :!:

koszt naprawy:50 zł u elektryka i wymienił tylko przewód ale ze to znalaz

jestem :!::!::(:) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności