Gość Wojtek_K Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 DAROMV6, na gazie da się przekroczyć maksymalne obroty silnika jak pisze ArKos w instalacjach I-ej generacji. Obroty pójdą tyle w górę ile silnik wytrzyma Kolega tak załatwił uszczelkę pod głowicą...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21537-czy-na-lpg-te%C5%BC-dzia%C5%82a-cut-off/page/2/#findComment-157618 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chesco Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Nie chodzi o odcięcie zapłonu (jak zresztą już wcześniej koledzy zwrócili na to uwagę). Chodzi o odcięcie zasilania paliwem przy włączonym biegu i puszczonym pedale gazu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21537-czy-na-lpg-te%C5%BC-dzia%C5%82a-cut-off/page/2/#findComment-157606 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Chodzi o odcięcie zasilania paliwem przy włączonym biegu i puszczonym pedale gazu. no ok, teraz wiem o czym temat "takie rzeczy tylko w erze" czyli dopiero od sekwencji jest odcinanie dopływu paliwa I i II gen jest "za głupia" bo nie ma informacji z wtryskiwaczy w sekwencji jest tak, że każdy wtrysk gazowy daje gaz wtedy, kiedy powinien go dać wtrysk benzynowy, ponieważ komp z sekwencji jest wpięty we wtryski benzynowe przychodzi masa na wtrysk benzyny, czyli ma podać paliwo, to sekwencja przechwytując ten impuls podaje gaz z określonego wtryskiwacza jak hamujesz silnikiem i benzyny ECU silnika nie podaje, to i sekwencja gazu ci też nie poda bo nie dostaje impulsów masy z wtryskiwaczy benzynowych I i II gen ma tylko informacje o tym, że silnik się kręci i nic więcej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21537-czy-na-lpg-te%C5%BC-dzia%C5%82a-cut-off/page/2/#findComment-157598 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chesco Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 O widzisz! Bardzo rzeczowa odpowiedź. Teraz jestem na 100% pewien jaką taktykę stosować podczas jazdy na LPG, żeby spalić jak najmniej. Dzięki serdeczne za fachowe naświetlenie sprawy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21537-czy-na-lpg-te%C5%BC-dzia%C5%82a-cut-off/page/2/#findComment-157588 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 "takie rzeczy tylko w erze" czyli dopiero od sekwencji jest odcinanie dopływu paliwa I i II gen jest "za głupia" bo nie ma informacji z wtryskiwaczy nie do końca jest to prawdą. ja mam instalacje II generacji i mam cut-off. w oprogramowaniu instalacji istnieje możliwość włączenia/wyłączenia cut-off, cut-off działa tutaj poprzez zmianę pozycji silnika krokowego, a dokładniej jego przymknięcie. ustawić mogę również przy jakiej prędkości obrotowej silnika ma nastąpić ustawienie silnika krokowego w pozycji docelowej, czyli tak, aby silnik pracował przy 900obr/min. bez względu na to, czy masz cut-off czy też nie, bezpieczniej jest jeździć zawsze na biegu, bo w sytuacji ekstremalnej można szybko zareagować deptając mocniej pedał gazu. na luzie trzeba jeszcze wrzucić bieg.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21537-czy-na-lpg-te%C5%BC-dzia%C5%82a-cut-off/page/2/#findComment-157566 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość s777m Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 moim skromnym zdaniem funkcja cut-off w II generacji dziala przy użycia TPS czyli czujnika położenia przepustnicy. jasli podnisiesz noge z gazu, przepustnica sie przymknie i cut off zadziala. Nie potrzebne są dane z wtryskiwaczy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21537-czy-na-lpg-te%C5%BC-dzia%C5%82a-cut-off/page/2/#findComment-156760 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szupek Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 barto, jakiej firmy masz instalacje ze mozesz sobie takie rzeczy ustawiac?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21537-czy-na-lpg-te%C5%BC-dzia%C5%82a-cut-off/page/2/#findComment-154169 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Lo.Gas   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21537-czy-na-lpg-te%C5%BC-dzia%C5%82a-cut-off/page/2/#findComment-153923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Witam. Mam autronika AL-700 instalacja II generacji, silnik C14NZ i tez posiada funkcje cut-off. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21537-czy-na-lpg-te%C5%BC-dzia%C5%82a-cut-off/page/2/#findComment-153759 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szupek Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 tak zapytam troche z innej beczki. jak u was w instalkach działa górne ograniczenie obrotów? u siebie zauważyłem że wyglada to tak: po przekroczeniu przez silnik granicznej wartości obrotów następuje przełączenie na benzyne i odcięciem zajmuje się ECU. nie muszę wspominać że trwa to pewien czas. zauważyłem to przypadkowo. sterownik to bingo - m Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21537-czy-na-lpg-te%C5%BC-dzia%C5%82a-cut-off/page/2/#findComment-90627 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.